Je ziet de nieuwe stortvloed van kwade emails door geflipte supporters al aankomen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is een fantastische club, feyenoord een grote club, psv ook..
Er worden toch een paar afleveringen tegelijk opgenomen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:17 schreef Pritt het volgende:
Nieuws als VdV naar Real behandelen ze voor de zekerheid maar even niet, maar Jol die iemand uitscheldt wel. Keuzes, keuzes, keuzes.
Deze was duidelijk van vandaag want ook de wedstrijd van Feyenoord gister werd behandeld.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er worden toch een paar afleveringen tegelijk opgenomen?
Ja das waar. Ach ze spreiden het nieuws gewoon over een paar afleveringen. VdV is morgen ook nog wel nieuwswaardig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Deze was duidelijk van vandaag want ook de wedstrijd van Feyenoord gister werd behandeld.
Mega-interviewsquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef Grulez het volgende:
Schreef hij ook niet af en toe een artikel?
edit. er staat zelfs een Wilfred Genee bij de vaste medewerkers.
Die beter te doen zijn dan die meuk die er normaal instaat. Ik verdenk de redactie van VI ervan gewoon iedere week hetzelfde interview in het blad te zetten met alleen een andere naam en foto bij het artikel.quote:
Je had een hele tirade verwacht he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef MaxPower het volgende:
Ach, had ie nog gelijk ook. Als spelmaker valt Pranjic inderdaad wat tegen, die jongen moet eigenlijk aan de linkerflank blijven.
Ze weten de titel altijd wel pakkend te maken jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je had een hele tirade verwacht he?
Ik dacht bij het lezen van de titel ook even dat Johan een klap van de molen had gekregen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je had een hele tirade verwacht he?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:11 schreef KingOfPop het volgende:
Bart Koenders: "Heeft u wel een computer..?"
Johan: "Ja, anders kon ik jouw e-mail niet lezen.."
Na 7 seconden stopt ie bij mij...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef KingOfPop het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)VoorSpiegelBijAZ.htm
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Na 7 seconden stopt ie bij mij...
Er zijn wel betere evenementen in Arnhem sindsdien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Pritt het volgende:
Nee Vitesse naar het Gelredome was een vooruitgang.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:11 schreef KingOfPop het volgende:
Die toon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:11 schreef KingOfPop het volgende:
Ja bij Ajax weten ze wel wat kapitaalvernietiging is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Tering, verdiend die Luque 3 miljoen euro?!
Dure speler voor in het 2e...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |