Hilarisch als in 'hihi, kijk mij eens consequent in subscript typen, eenieder die dit leest denkt vast van HAHAhahaHAHA hij/zij is tof bezig!'.quote:
Nou, hilarischquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het wel grappig.
Schat, jij bent al gedisst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:01 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dus je weet dat je een oppervlakkige drol bent?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hilarisch als in 'hihi, kijk mij eens consequent in subscript typen, eenieder die dit leest denkt vast van HAHAhahaHAHA hij/zij is tof bezig!'.
Zo dus.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zou je in een 'speciaal' lettertype willen typen? Gewoon een vraag
Opperkwal, zoek nou gewoon een leven, of zeik over zaken die echt invloed hebben op jouw leven, zoals de politiek.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
JaCool gevonden worden op een forum is ook uiteraard mijn streven.
Hoe kun je jezelf nou serieus nemen als je Opperkwal als usernaam hebt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:03 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe kun je jezelf nou serieus nemen als je als een breezer heel je bericht opleukt met allerlei kleurtjes en soorten?
Nee jij bent lekker serieus te nemen hahaha.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf nou serieus nemen als je Opperkwal als usernaam hebt?
En nu?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:05 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Je vinger in je kont stoppen kan ook
Loop nou niet te ouwebeppen over wie een leven heeft en wie hem moet zoeken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:05 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Opperkwal, zoek nou gewoon een leven, of zeik over zaken die echt invloed hebben op jouw leven, zoals de politiek.
Wat probeer je nou te bereikenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja meneer de profeet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, hahahahaha.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker serieus te nemen hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |