Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef Nickenator het volgende:[..]
Als jij vindt dat N~ iets is wat puur is om de aandachttrekkerij, dan mag dat!

Grappig ook dat je dat zegt met kerstkaartje, aangezien ik geen oma's meer heb.

Maar ik begrijp je punt.
Buiten dat, ja, mijn kaartjes stuur ik altijd 'vreemd'. Bijvoorbeeld de kaart een kwartslag draaien en langs de rand schrijven. Iedereen die ik ken heeft uiterst positief gereageerd op de kaarten die ik stuur, juist omdat ik ze niet zo bekakt stuur.
En afgezien dat ik links schrijf, ben ik niet een sociale outcast hoor. Zelfs links schrijven compenseer ik door het meeste werk en dergelijke (o.a. m'n muis!) met rechts te doen.

(ik ben 2-handig/on-handig? (

))
Plus dat ik zoveel mogelijk vermijd om te schrijven aangezien er niet veel meer overblijft dan een inktstreep.

Dus als je denkt dat het om de aandacht is, ik hou je niet tegen, ik doe 't omdat het gewoonte is voor me.
Verder ook nog iets, als je echt denkt dat ik een aandachtsuser ben, waarom heb ik dan geen tienduizenden posts en wat ik post is meestal neutraal/sarcastisch, vrijwel nooit om te rellen? En ook bijna geen (volgens mij heb ik er 4 ofzo?

) topics gestart? Als er wel iets goed is om aandacht mee te krijgen is het tientallen topics starten, is 't niet?
Toodles en hopelijk kom je er nog overheen, anders wil ik wel een troostende schouder bieden.

N~