quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:10 schreef Fritztiaan het volgende:
Ey brada pampang you, wat probeer je me te scotten kaulo bakra?
[ afbeelding ]
Dit is pas triest. Meneer denkt dat hij in een pak veel voorstelt, maar kijk nog eens goed en zie het onzekere lange hoop ellende staan. Sowieso pak en zonnebril, FAIL
Je had beter nikes aankunnen doen, of sandalen man![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Daar heb je toch een standaard antwoord voor klaar?
RickoKun: WHAHAHEH. KIJK MIJ EENS UNIEK ZIJN!
Juup®: hé, klik eens op CAPS LOCK eikel!
RickoKun: OHHW THNX. DIT TYPT VEEL MAKKELIJKER!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Daar heb je toch een standaard antwoord voor klaar?
RickoKun: WHAHAHEH. KIJK MIJ EENS UNIEK ZIJN!
Juup®: hé, klik eens op CAPS LOCK eikel!
RickoKun: OHHW THNX. DIT TYPT VEEL MAKKELIJKER!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:33 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een ongelooflijk kuttopic.
Ik heb vanochtend nog heerlijk geneukt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:34 schreef Kevin_NL het volgende:
Waar kan je zien welke topics iemand geopend heeft? Volgens mij had aldus.sprak.god een topic geopend dat ze geen vriendje kon krijgen en zo wanhopig is dat ze graag eens wil neuken
En je hoeft niet te beginne over dat ik geen leven heb omdat ik me dat nog herinner of whatever, we hebben het nu over jou lul je er maar niet omderuit
Tuurlijk, vriend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:23 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb geen leven omdat ik me een post van jou herinner van twee pagina's geleden?Serieus, je bent echt kansloos en zo
Heheh en dan "dis" ik anderen. Puur leedvermaak ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Slecht zittend pak inderdaad.
Jasje is te ruim en de mouwen te lang.
En die broekdie zit ook voor geen meter want die is ook te lang. Check die vouwen enzo.
En dat overhemdleuk voor een begrafenis.
Beter had hij een pasteltint aangetrokken gezien het voor een feest is (getuige het bloemetje op zijn jasje(zo fout)
Onze persoonlijke FOK! modepolitiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Slecht zittend pak inderdaad.
Jasje is te ruim en de mouwen te lang.
En die broekdie zit ook voor geen meter want die is ook te lang. Check die vouwen enzo.
En dat overhemdleuk voor een begrafenis.
Beter had hij een pasteltint aangetrokken gezien het voor een feest is (getuige het bloemetje op zijn jasje(zo fout)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Heheh en dan "dis" ik anderen. Puur leedvermaak dit
Zijn zelfvertrouwen hangt nu ergens rond, laten we zeggen -50![]()
Jaja, het is wat. Het ene moment denk je grappig te zijn, en het andere moment pakt een klojo jouw foto en is die opeens onderwerp van het gesprekquote:
Inderdaad ... ik kan er niet meer tegen!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jaja, het is wat. Het ene moment denk je grappig te zijn, en het andere moment pakt een klojo jouw foto en is die opeens onderwerp van het gesprek
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Heheh en dan "dis" ik anderen. Puur leedvermaak dit
Zijn zelfvertrouwen hangt nu ergens rond, laten we zeggen -50![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |