't is toch niet meer normaal man.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:24 schreef Nickenator het volgende:
TS heeft gelijk!
Honden zijn tof, maar de mensen die te stom zijn om even om te lopen als ze zien dat er ergens gewerkt wordt moeten ze een beerput intrappen. Klerevolk.
Mensen die hun hond overal laten zeiken/schijten;
N~
Yvonne heeft een keer gezegd dat iedereen die schuin of vet ging typen een ban kreeg, dat was tijdens het KLODOLS gebeuren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:36 schreef Juup© het volgende:
Dat schijnt tegenwoordig normaal en stoer te zijn![]()
Hmmm niet gelezen dan. Als het wat koeler is zal ik die topics eens doorspitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yvonne heeft een keer gezegd dat iedereen die schuin of vet ging typen een ban kreeg, dat was tijdens het KLODOLS gebeuren.
Nooit meer iets van gehoord uiteraard
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Whehe jij hebt alle tekstopmaakdingetjes tegelijk gebruikt![]()
Deugniet!
* Dat kan toch allang?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:45 schreef Ejaculation het volgende:
Ach, zo erg is het allemaal niet, stel je voor dat de tekstkleur aangepast zou kunnen worden.![]()
Ejaculation
aldus.sprak.god en die is er alweer een tijdje mee gestoptquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe heet die mongool die heel de tijd in sup typt, dat is echt irritant...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ggrrrmppphhhh
dat talpa... dát was pas irritant
Hey Kneus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hey Kneus.
1) Ik gebruik het nog steeds.
2) Zoek fucking een leven.
Help me, ik word aangevallen door jouw reactie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
aldus.sprak.god en die is er alweer een tijdje mee gestopt
Oh, dat was voor Nikmans (?).quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:57 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je het niet gebruikt.
Oke.
Waarom niet? Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zou je in een 'speciaal' lettertype willen typen? Gewoon een vraag
Alles wat ik irritant vind maakt me ook meteen pissig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:59 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh, dat was voor Nikmans (?).
Maar hey, als jij pissig wordt van mensen die sub-letters gebruiken op een internetforum... Is alles wel in orde?
Nou, hilarisch.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Terechte klacht.
Jezelf onderscheiden van de meute doe je met woorden, niet door op hilaaarische wijze consequent gebruik te maken van de in de OP beschreven zaken.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Terechte klacht.
Jezelf onderscheiden van de meute doe je met woorden, niet door op hilaaarische wijze consequent gebruik te maken van de in de OP beschreven zaken.
Bla bla bla.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Terechte klacht.
Hilarisch als in 'hihi, kijk mij eens consequent in subscript typen, eenieder die dit leest denkt vast van HAHAhahaHAHA hij/zij is tof bezig!'.quote:
Nou, hilarischquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het wel grappig.
Schat, jij bent al gedisst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:01 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dus je weet dat je een oppervlakkige drol bent?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hilarisch als in 'hihi, kijk mij eens consequent in subscript typen, eenieder die dit leest denkt vast van HAHAhahaHAHA hij/zij is tof bezig!'.
Zo dus.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zou je in een 'speciaal' lettertype willen typen? Gewoon een vraag
Opperkwal, zoek nou gewoon een leven, of zeik over zaken die echt invloed hebben op jouw leven, zoals de politiek.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
JaCool gevonden worden op een forum is ook uiteraard mijn streven.
Hoe kun je jezelf nou serieus nemen als je Opperkwal als usernaam hebt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:03 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe kun je jezelf nou serieus nemen als je als een breezer heel je bericht opleukt met allerlei kleurtjes en soorten?
Nee jij bent lekker serieus te nemen hahaha.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf nou serieus nemen als je Opperkwal als usernaam hebt?
En nu?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:05 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Je vinger in je kont stoppen kan ook
Loop nou niet te ouwebeppen over wie een leven heeft en wie hem moet zoeken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:05 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Opperkwal, zoek nou gewoon een leven, of zeik over zaken die echt invloed hebben op jouw leven, zoals de politiek.
Wat probeer je nou te bereikenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja meneer de profeet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, hahahahaha.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker serieus te nemen hahaha.
Lieverd, neem een forum nou niet zo serieus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereikenserieus. Heb je niet door dat je alles juist bevestigt door zo ONTIEGELIJK in de verdediging te gaan?
Dat doe ik niet, ik bash alleen maar. Jij gaat er op inquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:09 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Lieverd, neem een forum nou niet zo serieus.
Nou, poeh.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik bash alleen maar. Jij gaat er op in
Ik zou me ook aangevallen voelen als ik als een homofiel mijn berichten opleukte om vervolgens door iemand te worden verteld dat het eigenlijk niet cool is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereikenserieus. Heb je niet door dat je alles juist bevestigt door zo ONTIEGELIJK in de verdediging te gaan?
Jij bent echt fucking hypocriet, je vind dat iemand serieus moet klagen over bijvoorbeeld de politiek, maar zegt dat je een forum niet te serieus moet nemen. Echt mongool.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:09 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Lieverd, neem een forum nou niet zo serieus.
Zoek jij hem eens op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:09 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zoek eens op het woord ''sarcasme'' .
Gelukkig maken aparte lettertypes een hoop goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking hypocriet, je vind dat iemand serieus moet klagen over bijvoorbeeld de politiek, maar zegt dat je een forum niet te serieus moet nemen. Echt mongool.
Ja, want jij bent ook de eerste persoon die zijn keiharde opinie geeft over mijn lettertype.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:10 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik zou me ook aangevallen voelen als ik als een homofiel mijn berichten opleukte om vervolgens door iemand te worden verteld dat het eigenlijk niet cool is.
Aldus IWquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking hypocriet, je vind dat iemand serieus moet klagen over bijvoorbeeld de politiek, maar zegt dat je een forum niet te serieus moet nemen. Echt mongool.
Echt mongool (en tevens userfoto Inverted_World):quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook niet de eerste keer dat je je aangevallen voelt en door de groepsdruk maar even niet meer met zijn superscript gaat posten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, want jij bent ook de eerste persoon die zijn keiharde opinie geeft over mijn lettertype.
Ja op mijn sixpack na, lijkt hij wel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Echt mongool (en tevens userfoto Inverted_World):
[ afbeelding ]
Nice chair, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |