Mn broertje moet hockeyen.... maar ook weer nietquote:
Door voor de koelkast.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zit vast als reserve buiten het olympische dorp ofzo
No shit Sherlockquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef sportfreak het volgende:
Dan moet Rogier Hofman of reservekeeper Jaap Stockmann jouw broertje zijn.
Nice! Wat ga je allemaal bekijken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:34 schreef _wie het volgende:
Ik ga heen! Vertrek a.s. zaterdag al :-) Na Athene, Turijn mijn 3de O.S
Scud wanneer vertrek je?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef sportfreak het volgende:
Dan moet Rogier Hofman of reservekeeper Jaap Stockmann jouw broertje zijn.
De 11e. Ja, dat is als de Spelen al begonnen zijn.quote:
hockey, badminton, beachvolley, tennis, roeien, bmx, synchroon zwemmen, atletiek, voetbal en dan vergeet ik vast nog 1 of 2 sporten, Heb voor 18 sessies kaarten :-)quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nice! Wat ga je allemaal bekijken?
Hier nog niet veel plannen. Afgezien van het hockey (alle mannenwedstrijden), baanwielrennen en roeien nog niet veel. We proberen nog wel wat honkbal, atletiek en eventueel zwemmen te regelen, maar dat moeten we daar maar zien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:48 schreef _wie het volgende:
[..]
hockey, badminton, beachvolley, tennis, roeien, bmx, synchroon zwemmen, atletiek, voetbal en dan vergeet ik vast nog 1 of 2 sporten, Heb voor 18 sessies kaarten :-)
Ik denk dat ze het HHH dan 5x zo groot moeten makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:42 schreef Dos37 het volgende:
Gaaf zeg ik zou er ook wel heen willen Londen 2012 staat dan ook op mijn verlanglijstje
Ga er dan niet van uit dat de kaartjes zo goedkoop zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:49 schreef Pritt het volgende:
Wat kost een kaartje voor een sessie precies?
Begreep dat ze vrij goedkoop waren.
Erg leuk toch zo'n ervaring.
Misschien over 4 jaar.
Ben je student of werk je ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ga er dan niet van uit dat de kaartjes zo goedkoop zijn.
Papa & Mamaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je student of werk je ?
Hoe bekostig je het. De reis naar China is al duur.
Ik werk dan, maar met mijn budgetget van ongeveer 2500 euro kom je al heel ver.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je student of werk je ?
Hoe bekostig je het. De reis naar China is al duur.
Ik zie in je fobo dat je er Chinees uitziet. Ik had de BOCOG site bekeken en je kon alleen rechtstreeks bestellen als je een Chinees adres bezat. Wijzelf hebben het via ATP moeten regelen die een flink winstpercentage toevoegde aan de prijs. Kortom, hoe heb je ze zo goedkoop geregeld?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef _wie het volgende:
[..]
Ik werk dan, maar met mijn budgetget van ongeveer 2500 euro kom je al heel ver.
650 reis
390 tickets
660 hotel/hostelovernachting
en de rest bestaat uit eten en sjopping e.d.
4 jaar geleden in Athene, waar ik 7 weken bleef, as ik nog student, toen heeft het me ongeveer ook 2000-2200 gekost.
Tickets zijn er al v.a. 3.50 softball wedstrijd, sessie badminton v.a. 11,50 en zelfs de hockey finale kaarten B cat waren maar 11,50
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |