quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Tieft die zooi dan ook niet gewoon op de openbare stoep. Ik krijg ook altijd de neiging een flinke sigaar te draaien als ik die bergen zand en tegels zie van mensen die met dit mooie weer per se hun tuin moeten gaan doen en dus een tiefusherrie maken. Je kan ook gewoon op je reet gaan zitten met een koud glas bier.
Ik zou maar uitkijken. Voor je het weet heb je een Rottweiler in je kruis hangen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef cheqy het volgende:
De eerste de beste hondeneigenaar die ik nu betrap krijgt een trap met mijn werkschoenen tussen zijn poten en dat meen ik serieus.
Het is nu eenmaal mijn werk he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Tieft die zooi dan ook niet gewoon op de openbare stoep. Ik krijg ook altijd de neiging een flinke sigaar te draaien als ik die bergen zand en tegels zie van mensen die met dit mooie weer per se hun tuin moeten gaan doen en dus een tiefusherrie maken. Je kan ook gewoon op je reet gaan zitten met een koud glas bier.
Ik heb zelf twee honden en laat ze nooit of te nimmer in zandhopen van b.v. stratenmakers of ander werkvolk hun behoefte doen. Ik zou het behoorlijk asociaal vinden als ik mijn honden daar hun behoefte laat doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef cheqy het volgende:
hun hond in een hoop zand laten schijten of tegen een pak tegels laten pissen waarmee ik mijn werk moet maken.![]()
![]()
En als je er wat van zegt kijken ze je verontwaardigt aan of krijg je nog een grote bek ook.![]()
De eerste de beste hondeneigenaar die ik nu betrap krijgt een trap met mijn werkschoenen tussen zijn poten en dat meen ik serieus.
Die halen de geur niet wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb je geen handschoenen dan?
Tuurlijk kan jij je hond niet weg trekken, slappe hap.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef Ps2K het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat die hond het fijn vind om tegen zandhopen en stapels tegels aan te pissen(Zelfs de teefjes tillen hun poot op om tegen zandhopen aan te pissen
(Als je er problemen mee hebt dan had je maar een ander vak moeten leren)
Die honden weet niet beter, het gaat om de baasjes slimmerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:03 schreef Rekkie het volgende:
Pis gewoon over die hond heen dan...... internetheld
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tuurlijk kan jij je hond niet weg trekken, slappe hap.![]()
En met een ander vak ben ik bezig, ik hoop nog een paar jaar en dan ben ik er uit,
net zoals zovelen die voor mij er uit zijn gegaan.
Er is al een tekort aan straatmakers en dat wordt alleen maar erger zodat jullie in de toekomst met je nette schoentjes door de bagger moeten ploeteren.
Oh jij denkt dat zijn baasje het leuk vindt dat jij over zijn hond pistquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die honden weet niet beter, het gaat om de baasjes slimmerd.
Ik denk dat het baasje het nog minder leuk vind als ik over hem zelf heen pis, maar dat staat zo raar slimmerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat zijn baasje het leuk vindt dat jij over zijn hond pist
Slimmerd!
fok intenet heldquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef cheqy het volgende:
hun hond in een hoop zand laten schijten of tegen een pak tegels laten pissen waarmee ik mijn werk moet maken.![]()
![]()
En als je er wat van zegt kijken ze je verontwaardigt aan of krijg je nog een grote bek ook.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tuurlijk kan jij je hond niet weg trekken, slappe hap.![]()
En met een ander vak ben ik bezig, ik hoop nog een paar jaar en dan ben ik er uit,
net zoals zovelen die voor mij er uit zijn gegaan.
Er is al een tekort aan straatmakers en dat wordt alleen maar erger zodat jullie in de toekomst met je nette schoentjes door de bagger moeten ploeteren.
Daarom, pis over die hond heen..... duhquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik denk dat het baasje het nog minder leuk vind als ik over hem zelf heen pis, maar dat staat zo raar slimmerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |