quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Tieft die zooi dan ook niet gewoon op de openbare stoep. Ik krijg ook altijd de neiging een flinke sigaar te draaien als ik die bergen zand en tegels zie van mensen die met dit mooie weer per se hun tuin moeten gaan doen en dus een tiefusherrie maken. Je kan ook gewoon op je reet gaan zitten met een koud glas bier.
Ik zou maar uitkijken. Voor je het weet heb je een Rottweiler in je kruis hangen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef cheqy het volgende:
De eerste de beste hondeneigenaar die ik nu betrap krijgt een trap met mijn werkschoenen tussen zijn poten en dat meen ik serieus.
Het is nu eenmaal mijn werk he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Tieft die zooi dan ook niet gewoon op de openbare stoep. Ik krijg ook altijd de neiging een flinke sigaar te draaien als ik die bergen zand en tegels zie van mensen die met dit mooie weer per se hun tuin moeten gaan doen en dus een tiefusherrie maken. Je kan ook gewoon op je reet gaan zitten met een koud glas bier.
Ik heb zelf twee honden en laat ze nooit of te nimmer in zandhopen van b.v. stratenmakers of ander werkvolk hun behoefte doen. Ik zou het behoorlijk asociaal vinden als ik mijn honden daar hun behoefte laat doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef cheqy het volgende:
hun hond in een hoop zand laten schijten of tegen een pak tegels laten pissen waarmee ik mijn werk moet maken.![]()
![]()
En als je er wat van zegt kijken ze je verontwaardigt aan of krijg je nog een grote bek ook.![]()
De eerste de beste hondeneigenaar die ik nu betrap krijgt een trap met mijn werkschoenen tussen zijn poten en dat meen ik serieus.
Die halen de geur niet wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb je geen handschoenen dan?
Tuurlijk kan jij je hond niet weg trekken, slappe hap.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef Ps2K het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat die hond het fijn vind om tegen zandhopen en stapels tegels aan te pissen(Zelfs de teefjes tillen hun poot op om tegen zandhopen aan te pissen
(Als je er problemen mee hebt dan had je maar een ander vak moeten leren)
Die honden weet niet beter, het gaat om de baasjes slimmerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:03 schreef Rekkie het volgende:
Pis gewoon over die hond heen dan...... internetheld
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tuurlijk kan jij je hond niet weg trekken, slappe hap.![]()
En met een ander vak ben ik bezig, ik hoop nog een paar jaar en dan ben ik er uit,
net zoals zovelen die voor mij er uit zijn gegaan.
Er is al een tekort aan straatmakers en dat wordt alleen maar erger zodat jullie in de toekomst met je nette schoentjes door de bagger moeten ploeteren.
Oh jij denkt dat zijn baasje het leuk vindt dat jij over zijn hond pistquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die honden weet niet beter, het gaat om de baasjes slimmerd.
Ik denk dat het baasje het nog minder leuk vind als ik over hem zelf heen pis, maar dat staat zo raar slimmerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat zijn baasje het leuk vindt dat jij over zijn hond pist
Slimmerd!
fok intenet heldquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef cheqy het volgende:
hun hond in een hoop zand laten schijten of tegen een pak tegels laten pissen waarmee ik mijn werk moet maken.![]()
![]()
En als je er wat van zegt kijken ze je verontwaardigt aan of krijg je nog een grote bek ook.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
En met een ander vak ben ik bezig, ik hoop nog een paar jaar en dan ben ik er uit,
Er is al een tekort aan straatmakers en dat wordt alleen maar erger zodat jullie in de toekomst met je nette schoentjes door de bagger moeten ploeteren.
Daarom, pis over die hond heen..... duhquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik denk dat het baasje het nog minder leuk vind als ik over hem zelf heen pis, maar dat staat zo raar slimmerd.
Polen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Rare bulten krijg je dan in de bestratingquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef JanJanJan het volgende:
als je toch een straatje aan het leggen bent kan je toch die hondeneigenaar eronder begraven???
Mwah, in de 18 jaar dat ik het werk doe heb ik wel eens gebeund maar het gaat om hooguit een paar keer per jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Wel fijn dat je wat anders gaat doen. Het lijkt me ontzettend zwaar werk. Misschien op jonge leeftijd leuk verdienen omdat je flink kunt beunen maar je verslijt natuurlijk wel rap.
Oh en ontopic: terechte klacht natuurlijk.
Je hebt gelijk man.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
daarna een stoot op zn bek
gast ga nou niet zitten "quote:
Dan krijgt-ie, getuige de OP, een grote bek van die hondenknuffelaars.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast ga nou niet zitten "" want jij was degene die iemand in zn ballen wou trappen
kan me wel voorstellen dat het vervelend is.
kan je niet vragen of ze de poep ook even netjes willen verwijderen?
Ah ik vroeg me al af wanneer ze allemaal over één kam werden geschorenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan krijgt-ie, getuige de OP, een grote bek van die hondenknuffelaars.
Gezellige mensen, die hondenliefhebbers!
Geloof me, op een gegeven moment moet je je echt inhouden om het niet te doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast ga nou niet zitten "" want jij was degene die iemand in zn ballen wou trappen
kan me wel voorstellen dat het vervelend is.
kan je niet vragen of ze de poep ook even netjes willen verwijderen?
Ik doe dat iig niet want er zijn zeer zeker ook mensen die er wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah ik vroeg me al af wanneer ze allemaal over één kam werden geschoren
Hmm de hond beleeft er veel plezier aan om in blader hopen of op zandhopen te pissen. Dan kan ie namelijk mooi met z'n achterpoten schoppen. Heeft die oude hond ook nog eens een pleziertje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er de volgende keer rekening mee houden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Ejaculation het volgende:
Gun het die hond gewoon en maak je straat maar ergens anders.
Ik heb nu zo'n zin om jouw tuintje helemaal onder te schijten. Gek he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Ejaculation het volgende:
Gun het die hond gewoon en maak je straat maar ergens anders.
Lezen, clown.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:02 schreef El_Rolando het volgende:
TS durft er niks van te zeggen en opent een topic om zijn ruige verhaal te vertellen.
quote:En als je er wat van zegt kijken ze je verontwaardigt aan of krijg je nog een grote bek ook.![]()
Je kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:00 schreef wolferl het volgende:
Waarom neemt een mens sowieso een hond.
-Ze stinken
-Ze verharen
-Ze ruiken aan je kruis
-Ze zijn hyperactief
-Ze zijn vaak bijterig
-Ze blaffen om alles
-Ze zijn log
Ik hoef iig niet met mijn klauwen door de hondenpis/schijt te wroetenquote:
Nee, maar als je het bij iemand flikt die minder makkelijk is dan ik heeft je hond een tegelhamer op zijn hoofd en jij een schep.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet met mijn klauwen door de hondenpis/schijt te wroeten
Ik weet niet wat voor hond jij hebt, maar normaal haren honden gewoon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan
- honden stinken niet
- Ze verharen niet als je ze goed verzorgt
- Zal die hond eerst eens een stukje moeten groeien
- Hond is actief wanneer ik dat ook ben, anders ligt ie op de bank te slapen
- Correct, Spike bijt mensen die hem in zijn ogen onheus bejegenen (en dat is dus de dierenarts)
- Alleen als ie op jacht is(Score 2 muizen en een stuk kat vorige maand)
- schofthoogte van 40cm is niet log...
Ow en puppies zijn liev![]()
Dan ben je een fijne collega zeg, vindt je het gek dat ze jou die stront-stukken geven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nee, maar als je het bij iemand flikt die minder makkelijk is dan ik heeft je hond een tegelhamer op zijn hoofd en jij een schep.
ik ken ze namelijk die het gedaan hebben
en btw, ik laat het mijn maat het er uiteraard wel weer uitscheppen. Je denkt toch niet dat ik met mijn klauwen er in ga?
Waarom?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan ben je een fijne collega zeg, vindt je het gek dat ze jou die stront-stukken geven.
Doodnormaal? Een schitterend beroep.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef deedeetee het volgende:
Wat is al dat domme gedoe toch over een doodnormaal beroep ?
Dat dusquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef deedeetee het volgende:
Wat is al dat domme gedoe toch over een doodnormaal beroep ? Wat maakt het nou uit hoe je je geld verdiend ? Als je maar niet op je luie gat thuis zit en je hand ophoud voor een uitkering is het verder toch prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |