quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef Quoi het volgende:Je kent het wel. Pakketjes blijven ze netjes onder kantoortijden bezorgen, ook al werk je. Hoeveel tijd verdoet TNT niet met alsmaar terugkomen op je adres - briefje in je brievenbus doen - volgende dag weer terug.
Mijn klacht 1: TNT, organiseer dit nu eens een beetje. Optioneel lekker bij postkantoor bezorgen of gewoon een avondploeg rond laten rijden.
Afijn, de postbode vandaag weer langs- gisteren tevergeefs pakje bezorgd. Gister briefje in brievenbus met wat krabbels en dat het op afbetaling wordt bezorgd (20 euro). Sja, morgen maar weer tevergeefs langskomen dan maar. Maar ik ben toevallig vroeg thuis vandaag. ben net binnen als de bel gaat. Mooi, pakketje. Meneer komt net sacho en hijgend boven (lift zeker stuk) en zegt: alsjeblieft, 20 euro alsjeblieft. Ik heb geen contant geld in huis, dacht ook eigenlijk wel dat je dan ook wel een afschrift kon krijgen ofzo, of mobiel pindevice. Maar nee..... (toch veiliger dan die beste man met contant geld over straat?) Meneer zucht eens diep en klaagt dat ie het toch echt op briefje heeft gezet en ECHT niet op een vriendelijke toon! jOH lul ik zit toch niet de hele dag op jou te wachten met 20 euro????
Mijn klacht 2: waarom nu contant aan de deur betalen in een samenleving waar je zelfs je lunch al met chip/pasje betaalt????? Ouderwets!
Mijn klacht 3: de klantvriendelijkheid van mijn postbode. Ik was toch echt niet lastig, dus geen reden om me te behandelen als een....sja.....ronduit BOT gewoon!
Whaaaaaaaaa.....
adem in/adem uit...
Ik kreeg laatst een briefje in de bus rond 13 uur 's middags terwijl ik dus WEL thuis was, dat ik er niet was en dat ik mijn pakje op het postkantoor kon komen afhalen.
Dus ik naar het postkantoor de volgende dag, nee het pakje was er nog niet, waarschijnlijk de dag erna.
Kom ik onder het naar huis rijden zo'n TNT auto tegen met zo'n pakjesmeneer, dus ik vraag aan die kerel of hij misschien mijn pakje heeft. Lag het gewoon nog in zijn busje! Ik vroeg nog of hij het bewijs (briefje) niet moest hebben, neuh hoefde niet.
Klacht: Lakse TNT-mensen die pakjes achter in hun busje laten liggen
Positief: Flexibele TNT-mensen die je gewoon het pakje meegeven.