SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Viking84 op 30-07-2008 15:16:51 (spoilertags geadd) ]Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef Biogarde het volgende:
Ik vond het een ubervette film.
Die moet ik nog zien. Bedankt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Zo'n 'ja hoor'-moment zat ook in The Dark Knight trouwens.
Zie je die Alexander Mahone (die Prison Break-gast) die een granaat in z'n mond krijgt en hem er niet eens uit haalt, terwijl zijn handen niet eens geboeid zijn!
En het argument: "Hij was in shock" gaat ook niet op, want getuige de voorafgaande scène is hij niet het type dat snel in shock is.
Oh ja, jij hebt pas echt ''smaak''. Rot toch op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie een film als Hancock geweldig vinden
En dat is-ie ook.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef Biogarde het volgende:
Oepsquote:
Oeh, de eerste happer is binnen mensen. Warm welkom voor ASG.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt pas echt ''smaak''. Rot toch op.
Ga sterven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oeh, de eerste happer is binnen mensen. Warm welkom voor ASG.
Ga janken.
Mensen die azen op happers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oeh, de eerste happer is binnen mensen. Warm welkom voor ASG.
Ga janken.
Het einde was überwazig, maar de rest was wel okquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef Devlinsect het volgende:
Het was een ubervette film, omdat er bekende acteurs in zaten en het moraal was zo goed want de sherrif zit aan het einde van zijn loopbaan en heeft veul zaken meegemaakt, en weet niet hoe hij deze op moet lossen.
Zal ik doenquote:
Wall-E is lief. Maar das offtopicquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga Hancock niet eens bekijken.
Vanavond naar Wall-E![]()
![]()
.
Eens met de strekking van wat je hier zegt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef Biogarde het volgende:
Mee eens. Gelukkig vallen de Pixars niet onder deze beschrijving.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Al die halve tamme animatie films mogen ze ook ritueel verbranden..
Als je een film waardeert op basis van het aantal fouten dat er in voorkomt, dan moet je wel elke film die je ziet, bagger vinden. Zelfs miljoenenproducties als LOTR barsten nog van de fouten die er in zitten....quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:09 schreef Devlinsect het volgende:
Vol verwachting zet ik de met 5 oscars bekroonde film aan en de film gaat ongeveer zo (samenvatting onderaan).
Dit klopt er helemaal al niet aan:
Ik ook. Voor mensen met de aandachtsspanne van een vlo is het inderdaad saai en langdradig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als je nou gewoon zegt dat de film veel te saai was, dan had ik het tenminste nog kunnen begrijpen....
Een film mag fouten bevatten. No problem. Moeten ze niet zo obvious zijn. En 'trage monologen en kuteinde' zoals ik in de OP vermeld, is idd saai.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je een film waardeert op basis van het aantal fouten dat er in voorkomt, dan moet je wel elke film die je ziet, bagger vinden. Zelfs miljoenenproducties als LOTR barsten nog van de fouten die er in zitten....
Als je nou gewoon zegt dat de film veel te saai was, dan had ik het tenminste nog kunnen begrijpen....
Dat die gast met drukpistool een jager is en dus spoor kan zoeken, lijkt me duidelijk. Dat de bloedsporen tot aan de grens lopen, werd gefilmd en dus duidelijk. Daar had ik het ook niet over in de OP.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef roepdeman het volgende:
Kerel was een jager, kan dus ook sporen zoeken. Zal vast niet zo moeilijk zijn als er iemand zwaar bebloed naar een mexicaanse grens toeloopt om deze dan terug te vinden. sukkeltje.
Die "andere kerel" die wist dat hij in het ziekenhuis lag is op zijn beurt ook een jager..weet ook hoe z'n prooi beweegt. Dat heet anticiperen. Maar goed een simpleminded ignorant s.o.b. als jij snapt dit natuurlijk niet, omdat je afgekeurde vmbo hersentjes je alleen films als Scarface laat waarderen zoals de rest van je matties....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Zo'n 'ja hoor'-moment zat ook in The Dark Knight trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
omdat een heleboel mensen de film niet snappen en hem dan stom noemen en als je dan beweert dat jij hem tof vindt impliceert dat je de film wel snapt en kom je slim overquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom vond je de film tof / uber?
Scrubs heerst, alleen al vanwege het feit dat het grappiger is dan jij.quote:Blijkbaar moet je de ziekenhuis serie Scrubs humor vinden om én als avatar te nemen én de film te snappen. Droeftoeter dat je bent
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja man! Alsof iemand zulke harige voeten heeft! En elfen! Er bestaan helemaal geen elfen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je een film waardeert op basis van het aantal fouten dat er in voorkomt, dan moet je wel elke film die je ziet, bagger vinden. Zelfs miljoenenproducties als LOTR barsten nog van de fouten die er in zitten....
Ik ben blij dat je nu wel namen noemt. Dat helpt enigzins. Carson, je weet wel die door Woody wordt gespeeld, moest Chigurgh zoeken voor een hele rijke zakenman.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Devlinsect het volgende:
Woody Harrelson (?), de gast met witte cowboyhoed is naast jager een helderziende. Zo kwam het over. Die had nooit kunnen weten dat hij in het ziekenhuis lag in Mexico. Of zou hij die andere hunter hebben gevolgd? Waarom heeft die andere hunter hem niet eerst gevonden?
Kutfilm.
Scarface...ben ik met je eens is overrated en overhyped door tjappies die alleen weten te onthouden:quote:Overigens is Scarface van hetzelfde genre: far over rated en kut.
Blijkbaar moet je de ziekenhuis serie Scrubs humor vinden om én als avatar te nemen én de film te snappen. Droeftoeter dat je bent
Dan draai je de boel natuurlijk wel om, H.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat een heleboel mensen de film niet snappen en hem dan stom noemen en als je dan beweert dat jij hem tof vindt impliceert dat je de film wel snapt en kom je slim over![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |