quote:3FM draait sinds kort meer muziek in de programma’s. Hierbij hoopt 3FM zijn positie als publiek platform voor nieuwe muziek te kunnen versterken.
[...]
De ruimte die het 3FM muziekformat hiermee heeft gewonnen wordt ingevuld met vrije keuzes van de dj’s en dit levert per saldo vooral aandacht op voor nieuwe muziek.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Editorswat een stem, wat een gitaar, elk nummer weer uniek en klinkt helemaaaaaaaaaal niet hetzelfde
Nou, ze mogen best platen van die artiesten draaien, maar draai dan eens nieuwe singles ipv die oude nummers...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat Giel zich er ook aan moet houden en meer zn kop dicht houdt. En dat Alphabeat en Amy McDonald eindelijk eens minder gedraaid gaan worden.
Samen met the Killers de fijnste bands om naar te luisteren, voor mij op dit moment.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Editorswat een stem, wat een gitaar, elk nummer weer uniek en klinkt helemaaaaaaaaaal niet hetzelfde
Zoals met bijvoorbeeld Giovanca....quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ze mogen best platen van die artiesten draaien, maar draai dan eens nieuwe singles ipv die oude nummers...
Geeft niks, ieder zo zijn mening over bepaalde dingen. Ik vind ze in ieders geval erg prettig. Vooral The Killers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Samen met de Killers de meest verschrikkelijke boutmuziek die er gemaakt wordt
Irritante britpop/rock
Sorry, ik hield't niet vol
Nee, Nickelback is tof!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Samen met de Killers de meest verschrikkelijke boutmuziek die er gemaakt wordt
Irritante britpop/rock
Sorry, ik hield't niet vol
Goh, dat heb ik nou precies andersomquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom kom je elke keer met Nickelback Cos?
Met nickelback is't: Ik vind't niet leuk, ik hoef't niet te horen, maar als ik het hoor, vind ik het niet storend
Met dit soort platen als Just 4 tonight en the editors vind ik het wel vervelend om ze te horen!
Ik ben anders al een paar keer zo'n zelfde auto als jij hebt in de buurt van Den Haag tegengekomen met HEEEL HARD Nickelback aan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom kom je elke keer met Nickelback Cos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |