quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
als ze dit Meeeeeeeeeeeeeegahit maken dan....... man man man.
Oeh, waterijs! Ik kan wel een doos naar hillywood sturen... dan vraag ik of ze ook ijs mee neemt. [/ekdom]quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijgen de 3FM jocks van mij een gratis OLA waterijsje![]()
SIA
Had je vanochtend Foute Uur moeten luisteren, daar kwam ie voorbij!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:50 schreef Sersjee het volgende:
Oe, homo-request... Ik weet nog wel een goeie!
Vamiddag fietste ik van het station naar huis, mp3speler op "Alles willekeurig afspelen". Alle hoeken van de moderne muziek kwamen voorbij, Machine Head, Screeching Weasel, Joe Jackson, you name it. R.E.M.'s Nightswimming kwam tot een einde, het volgende nummer startte met een orkest, ik dacht "Neeeeeeej, wat erg!", maar zong het wel woordelijk mee. Vrij hard ook, want ik kreeg later een SMSje van een kennis die een stuk achter me reed en het verstandig vond afstand te houden om imagoschade te voorkomen... Het nummer? Alles heeft een ritme van Frizzle Sizzle!
Niks stiekem! Hij's gewoon leuk, punt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Right Said Fred!
Al is 'ie stiekem ook wel leuk.
Volgens mij zitten Gerard en Michiel wat de homoplaten betreft ook wel op 1 lijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Right Said Fred!
Al is 'ie stiekem ook wel leuk.
Wat moesten we er voor doen?quote:
Laat ze lekker denken, kom je gewoon thuis met een babe waar ze stijl van achterover vallenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Issie al afgelopen?
M'n ouders gaan nog rare dingen denken :S
Gerard draaide maandag Deeply Dippy.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Wel apart, dat ze in deze "speciale" request week, twee keer een nummer, meerdere keren draaien. Is er dan zo weinig keuze....
precies waar ik nu ook zo'n zin in heb..... De benzinepomp is helaas net te ver weg....quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb er maar even een raketijsje bijgepakt. Al die verhalen over ijs hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |