Valt mee, lekker fris.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat cocos ijs best machtig is of niet
Gelukkig heeft ze dat niet meegemaaktquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als je dit traag vindt heb je dus overduidelijk het forum nog nooit meegemaakt als het weer eens echt traag is
WT net als Krezip, heel veel gezien op Paaspop. Voor/ achter en onder het podium...quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien bij that's live.
Oh, kijk.. Ik dacht al dat ik gek begon te worden :lol:quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doet Michiel al meer dan een jaar als er geen verkeersinformatie is en hij het niet vergeet.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef Cee het volgende:
Shit, heb net m'n handen gewassen met zeep, ik wrijf in m'n oog en er zat nog wat zeep aan m'n vinger. TRAAN OOG.
de pizza is op, we gaan even naar de vijver om een balletje te gooien...mevrouw is als de dood voor de sproeier maar een vijver is niet engquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat deden die van ons het liefst als ze net gedoucht waren
Yoghurt-ijs, pistache, appeltaart, bitterkoekjes, after eight, sinaasappel, AHHHH. Must. resist. Morgen ga ik er eentje halen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OH, die is GOED!
Dat wordt fietsen Cee! Daar hebben ze zoooo veel, zuuulke lekkere smaken ijs!
Moet je eens spaande pepers snijden en dan in je oog wrijven (of je neus, of je lip, of lagergelegen slijmvlies..), da's pas prikkelend....quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef Cee het volgende:
Shit, heb net m'n handen gewassen met zeep, ik wrijf in m'n oog en er zat nog wat zeep aan m'n vinger. TRAAN OOG.
In Waalwijk ook. Die maakt zijn ijs ook vers zelf, elke dag. Helaas niet meer open na 20.00 uur volgens mij. Italiaans ijs...quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
In Velp (bij arnhem) zit pas een goeie ijszaak!
En op Terschelling... maar die is ook heel duur... maar ook heel goed! Nooit zulk goed ijs gegeten als daar op Terschelling!!!
Yum, yum, YUK, YUK, yum, YUK, YUK!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Yoghurt-ijs, pistache, appeltaart, bitterkoekjes, after eight, sinaasappel, AHHHH. Must. resist. Morgen ga ik er eentje halen.
stop je maakt mij gekquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Yoghurt-ijs, pistache, appeltaart, bitterkoekjes, after eight, sinaasappel, AHHHH. Must. resist. Morgen ga ik er eentje halen.
Ik moet wel eens op de hond van mn oom passen. Zo ook afgelopen zondag. Ik rijd naar mn oom toe om hem op te halen, stap uit de auto en wordt vrolijk begroet door de hond (golden retriever). Vervolgens draai ik me om om mn oom te begroeten, vervolgens draai ik me weer om om te zien waar de hond is. Is ie in de paar seconden dat ik me omdraaien 100 meter gesprint om in de vijver te gaan liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de pizza is op, we gaan even naar de vijver om een balletje te gooien...mevrouw is als de dood voor de sproeier maar een vijver is niet eng
Dat inderdaad,quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dat niet meegemaakt
Post plaatsen
Koffie zetten
Wasje draaien
Koffie drinken.
Het post is geplaatst of Database timeout
Krezip moet ik nog zien, maar ze zijn nu nergens meer [buiten festivals en concertzalen] te vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
WT net als Krezip, heel veel gezien op Paaspop. Voor/ achter en onder het podium...
Toi Toi Toiquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
Zo, dit keer zelfs het antwoord al gesmst terwijl de vraag nog niet eens volledig gesteld was.
Nou maar hopen dat m'n smsje dit keer wel op tijd aan komt
Ik heb de singlequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yum, yum, YUK, YUK, yum, YUK, YUK!
Oh my... dit nummer... van wie is dat ookweer? Was dat Alice DJ ofzo..? Long time no hear
Jammer voor je dat meestal niet de eerste sms-er wint, maar degene die door het magische selectiesysteem van Maricha uit de sms-box gehaald wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
Zo, dit keer zelfs het antwoord al gesmst terwijl de vraag nog niet eens volledig gesteld was.
Nou maar hopen dat m'n smsje dit keer wel op tijd aan komt
Helaas, de magische "pen" is zo te zien wederom niet op mijn nummer gevallen.quote:
Idd, zo is een vriendin van me er eens heeeeel toevallig door gekomen voor de kaartjes van Blöf...quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat meestal niet de eerste sms-er wint, maar degene die door het magische selectiesysteem van Maricha uit de sms-box gehaald wordt.
Dus dit keer Broekie, als iemand het verdient is het broekie wel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat meestal niet de eerste sms-er wint, maar degene die door het magische selectiesysteem van Maricha uit de sms-box gehaald wordt.
Let's hope... wie is dit...?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dus dit keer Broekie, als iemand het verdient is het broekie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |