En ze komen niet meer langs, omdat je niet in het tel boek staat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:57 schreef Chinless het volgende:
maar ik ben blij dak mn nr gwn lekker prive heb staan en niet in het tel boek sta.
lekker rustig dus en pech voor zulke rukkers
Een paar maanden geleden inderdaad. 1 januari 2007.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef tntkiller het volgende:
de O.N.S hier is een paar maanden geleden overgegaan in eneco ...
het is schiedam...zet je tijd een jaar terug..we zijn niet zo snel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden inderdaad. 1 januari 2007.
Zet maar in de schuur!!!!111quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef PusKut het volgende:
Wij brengen u het licht?
Daar is de kelder, het is er wel donkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef PusKut het volgende:
Wij brengen u het licht?
Echt klotenvolk is dat! Bellen ze je op : "bla, wij willen u wat verkopen bla".quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:07 schreef Metro2005 het volgende:
en toen ie vroeg waarom ..
Precies. Waarom ? omdat ik dat niet wil, opzouten met die stomme vragen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef PusKut het volgende:
[..]
Echt klotenvolk is dat! Bellen ze je op : "bla, wij willen u wat verkopen bla".
En dan antwoord je : "geen interesse!".
En dan krijg je als weerwoord : "waarom niet?"
Wat gaat die lui dat nou aan? Ben je verplicht een reden op te geven? Ik heb geen interesse, opbokken of sterf aan terminale waterpokken oid.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zet maar in de schuur!!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
:D
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zo'n anekdote heb ik ooit van mijn opa (86jr) gehoord, toen hij in '52 op bezoek bij zijn schoonouders ging.
Zijn schoonouders waren ouderwetse boeren, en de vader des huizes, toen al 74jr, zaten aan tafel te eten toen er op de deur geklopt werd. 2 Jehova getuigen. ''Wij komen God brengen'' zeiden ze. De schoonpa van mijn opa: ''We zitten te vreten, zet hem maar in de schuur''.![]()
firefox + addblocker(en nosciptquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:37 schreef dino889 het volgende:
AAAAHHH, zelfs hier op FOK! zijn ze aan het infiltreren!
Onderaan deze Topic zie ik ineens een grote banner staan:
Altijd NUON
Doe de Verspillingscheck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |