ik zou zeggen neem er nog een paar en kom dan terugquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:08 schreef Aoristus het volgende:
Als dat gebeurt, dan gaan er ramen sneuvelen. Kinderen voor kinderen is echt niet te verdragen.
Een kind onder de evenaar wordt later vaak zo'n bedelaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik zou zeggen neem er nog een paar en kom dan terug
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:43 schreef UncleSam het volgende:
Zijn Anita&Ed nou al definitief bevestigd?
Ik kan toch echt niet wachten om dit met zn allen mee te zingen in de Alpha!
![]()
vetquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef xenobinol het volgende:
De opbouw gaat hard!
Zoek maar alvast een plekje uit op camping 2, plek zat![]()
[ afbeelding ]
Julliet staat dit jaar als eerste![]()
[ afbeelding ]
De X-Ray lijkt vooralsnog op een oranje loods:
[ afbeelding ]
Grolsch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de eerste foto's van ALPHA![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Althans de masten![]()
Nog 2 weken voorpret
Tof die foto's! Keep 'm coming!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef xenobinol het volgende:
De opbouw gaat hard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grolsch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Althans de masten![]()
Nog 2 weken voorpret
Niceeeequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef xenobinol het volgende:
De opbouw gaat hard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grolsch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Althans de masten![]()
Nog 2 weken voorpret
Stalker. Like, Doh!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:09 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Niceeee![]()
Hoe kom je aan de foto's man?
Ik kom meerdere malen per week op de fiets langs het terrein, kleine moeite om de camera mee te nemenquote:
Nu verwachten we updates he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik kom meerdere malen per week op de fiets langs het terrein, kleine moeite om de camera mee te nemen
No problemquote:
"s nachts lekker fris graag, 's morgens bewolkt en 's middags en 's avonds graag lekker warm.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:47 schreef kreuk050 het volgende:
Toffe foto's!
Btw...
Vanaf nu beginnen de weerperikelen
Hopelijk wordt het dit weer!
Ja!quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
"s nachts lekker fris graag, 's morgens bewolkt en 's middags en 's avonds graag lekker warm.
Ik hoop inderdaad dat de zomer niet zijn kruit al verschoten heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
"s nachts lekker fris graag, 's morgens bewolkt en 's middags en 's avonds graag lekker warm.
Was van hem, maar toen stond er een andere tekst bij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat die vals zijn?
deze?
quote:woensdag 06 augustus tot en met zaterdag 09 augustus 2008
Wisselvallig weer. Temperaturen rond of boven de normale waarden voor de tijd van het jaar.
r
Voorspelling Verwachting tot 14 dagen vooruit: http://www.zoover.nl/nederland/flevoland/dronten/weer?scr=1quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:33 schreef BlackRebel het volgende:
edit: de voorspelling het verst vooruit die ik kan zien van het KNMI:
[..]
Ik zou ook echt wel gaan kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. beetje jammer dat de pannenkoek tegenwoordig overal te vinden is. Maar wel ERRUG lekker.
gaat iemand hier nog heen
Kinderen voor Kinderen treedt op in Arena
erkoop gaat 14 augustus van start. Kijk op kinderenvoorkinderen.vara.nl voor meer informatie.
---------------
zou pas echt tof zijn als ze die in de Alpha gaan neerzetten. Hoezo 50 jaar nederpop
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:43 schreef UncleSam het volgende:
Zijn Anita&Ed nou al definitief bevestigd?
Ik kan toch echt niet wachten om dit met zn allen mee te zingen in de Alpha!
![]()
Zodra je iets van die Charlie ziet, graag even een foto nemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik kom meerdere malen per week op de fiets langs het terrein, kleine moeite om de camera mee te nemen
Het zal me overigens niet verbazen dat Alpha en Grolsch al staan voor het weekend.
Het is jammer dat ze veel nietszeggend nieuwer werk speelden, plus Firestarter compleet om zeep hadden geholpen met een redelijk irritante toegevoegde sample. Daardoor werd het vooral een optreden van diepe dalen en fantastische hoogtepunten, in plaats van het extatische feestje dat het in potentie had kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:31 schreef greatgonzo het volgende:
zit nog eens naar Prodigy 2005 te kijken, die hadden wat mij betreft echt wel weer mogen komen.. Misschien niet supergoed, maar mén! wat een energie!
Is dat niet gewoon een soort van tweede Last.FM?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:43 schreef PastoorPeter het volgende:
1000 PROEFPERSONEN GEZOCHT! / 31-7-2008
Testing one two; we zijn op zoek naar 1.000 mensen die het leuk vinden om een nieuwe muzieksite eens even stevig te Beta-testen . We hebben het hier over Twones . Deze site is web 2.0 to the bone, maar dan helemaal op het gebied van muziek.
Je ziet live & direct wat je vrienden voor muziek draaien, daar kun je commentaar op geven, recommendations toekennen en zien wat de 'high rotations' zijn. MySpace, iTunes, YouTube, Last.FM en nog veel meer services: via de Twones Tracker wordt keurig bijgehouden welke muziek je draait. En als je daar even geen zin in hebt, zet je hem natuurlijk gewoon uit. 3voor12 doet natuurlijk ook mee. Nu alleen nog met de Luisterpaal , maar binnenkort met alle streams die op de site te vinden zijn.
Wat is daar dan leuk aan? Dat is simpel: je ziet precies wat mensen die volgens jou ‘music expert’ zijn draaien en met één klik op de muis draai jij het ook. Dat wordt een hoop nieuwe muziek ontdekken. Precies wat de Lowlander wil, dachten we zo…
Twones zit nog in de testperiode . Het is daarom nog niet mogelijk je direct via twones.com aan te melden. Maar via deze speciale Lowlandslink behoor jij tot de eerste 1.000 gebruikers. En je bent meteen connected met Lowlands en de 3voor12 redactie waardoor je ziet wat er daar op kantoor wordt gedraaid.
Let op 1: Twones draait voorlopig alleen met Firefox
Let op 2: Nadat je je op Twones hebt geregistreerd moet je de Twones Tracker downloaden en installeren
Het moet een uitgebreide Last.FM worden die ook Youtube filmpjes, 3voor12 etc opneemt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een soort van tweede Last.FM?
Morgen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:39 schreef GooseFM het volgende:
Iemand al enig idee waar die telefoonapplicatie te krijgen is dit jaar? Of doen ze dat niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |