Lijkt me ook fijn om te horen als je hartpatient bent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:14 schreef ruby het volgende:
Ook zo'n leuke vraag is: Mevrouw, heeft u een goed hart?![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:28 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Lijkt me ook fijn om te horen als je hartpatient bent.
Alsof ik zomaar tegen iemand die ik niet ken zou kunnen praten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die snel weglopen voor dat soort mensen
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen intresse hebt
"Dat biertje kan ik niet missen maar ik ga elk weekend naar de hoeren en als jij er nou voor kan zorgen dat dat niet meer nodig is..."quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
Eerst had ik wel een mooie
Zo'n meisje wilde een abbonnement van het WNF aansmeren "Het kost maar 2 euro per week, das 1 biertje minder drinken zaterdag avond....", gewoon gezegd dat ik geen intresse had en weggelopen
Ja, dat zou een beetje lullig zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:28 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Lijkt me ook fijn om te horen als je hartpatient bent.
Voor vuilnismannen, man get alive, zelf nog voor geen meter echt gewerkt, en jouw respect hebben deze mensen nodig? Je mag blij zijn dat deze mensen werken om jouw studie mede te financieren. Ik heb altijd gewerkt vanaf 15 jaar, wordt nu 40 binnenkort, menig student moet het geld nog inbrengen wat vele vroeg en lang werkende mensen hebben ingebracht in deze samenleving, waar het je aan alle kanten weer ontnomen wordt. Get real man en kom met je hoofd uit die wolk. Buiten de uitzuigende werkeloze, bijstands idioten die te lui zijn om te werken. geen respect voor jouw uitspraak, en jouw daarmee.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
gek genoeg betaalt het voor een studentje zo slecht nog niet....
aan de andere kant moet je wel je trots flink opzij schuiven wil je dit werk gaan doen.. ik bedoel.. ik heb meer respect voor vuilnismannen en vakkenvullers....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
-" WIE IS UW ALLEGRWOOOTSTWEEEE HELD??"![]()
-"Ja"![]()
- ""
Daar stopte ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik werk vlak naast de Amsterdamse Poort
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Klacht: mensen die in hele drommen het winkelcentrum bevuilen met goede doelen, krant abbo's en joost mag weten wat men heden ten dage pleegt te slijten aan argeloze voorbijgangers.
Om snel deelgenoot te worden van de pretquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |