quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
Maakt eens een paint?
OT: Net doen alsof je smst werkt ook altijd..
dat is de enige oplossingquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef dagdag het volgende:
gisteren ook in amersfoort
mag ik wat vragen
nee
Dat is die streep waar d'r leuke linnen broek muurvast in d'r naad gehesen zit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:11 schreef dagdag het volgende:
zou je nog even de kont kunnen neerzetten
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:32 schreef Heatseeker het volgende:
Ik probeer altijd de meest onzinnige antwoorden te geven.
Maar ja zo ben ik dan hé.
Oefenen vriend, oefenen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, ik sta ook niet bekend om m'n open, receptieve "zullen we samen koekjes bakken" uitstraling.
Maar het helpt geen reet.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
"WIE IS NOUW UW AWWERGWOOTSJTE HEEEEELD???"
"Adolf Hitler" zeg ik in een poging de kleine sloopkogel alsnog te ontwijken.
-" WIE IS UW ALLEGRWOOOTSTWEEEE HELD??"quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:33 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Gewoon zeggen "Ja"
En dan gaan ze een heel verhaal houden, dan zeggen "Ik zei toch niet vandaag?"
"Mag ik je wat vragen?"quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:12 schreef Schokbreker het volgende:
"Mag ik je wat vragen?"
"Nee liever niet"
zou ik ook doen, ware het niet dat ik ze alleen van het NRC zie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:39 schreef wannabeme het volgende:
'Heeft u interesse in een gratis AD?'
'Ja.' *pakt krant* ' Bedankt nog!'
En dan doorlopen
en vanuit de verte voel je dan twee priemende oogjes prikken, wachtend tot je even oog contact maakt om vervolgens als een jaguar toe te slaan en je ergens een boom in te hijsen.
Ha, moet je die andere posts van me eens zienquote:
- nmaatquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
-" WIE IS UW ALLEGRWOOOTSTWEEEE HELD??"![]()
-"Ja"![]()
- ""
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef retuow82 het volgende:
[..]
"Mag ik je wat vragen?"
"Dat doe je al"
en je loopt door.....
Optie 2:
"Mag ik je een vraag stellen?"
"Bij deze heb je dat zojuist gedaan"
en je loopt door.....
Ooit gedaan. Die gast in pak helemaal over de zeik toen ik doorliep en hij zeggen: "stoer hoor, stoer. Jij komt er wel". En dan terug roepen: jij niet met die achterlijke vragen stellen in pak.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef retuow82 het volgende:
[..]
"Mag ik je wat vragen?"
"Dat doe je al"
en je loopt door.....
Optie 2:
"Mag ik je een vraag stellen?"
"Bij deze heb je dat zojuist gedaan"
en je loopt door.....
Ja dat zijn toch die gasten van die oplichters van de ECI?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ooit gedaan. Die gast in pak helemaal over de zeik toen ik doorliep en hij zeggen: "stoer hoor, stoer. Jij komt er wel". En dan terug roepen: jij niet met die achterlijke vragen stellen in pak.![]()
Zelfs zijn mede verkopers waren pissed off. En ik maar zwaaien en lachen zo van![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ooit gedaan. Die gast in pak helemaal over de zeik toen ik doorliep en hij zeggen: "stoer hoor, stoer. Jij komt er wel". En dan terug roepen: jij niet met die achterlijke vragen stellen in pak.![]()
Zelfs zijn mede verkopers waren pissed off. En ik maar zwaaien en lachen zo van![]()
![]()
Interviewers zijn niet de irritantste. Dat zijn met afstand de goed doelen verkoopmongolen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:46 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ik heb ook wel eens een straatinterview gedaan, mag ik mezelf nu slaan?
gek genoeg betaalt het voor een studentje zo slecht nog niet....quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef Kontiki het volgende:
Ik zeg dan altijd 'ik ben al donateur', maar dat staat een beetje suf als ze kranten verkopen.
Ik begrijp trouwens niet dat mensen dit werk willen doen.
Dat inderdaad, maar je hebt er soms strebertjes tussen zitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen intresse hebt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
"Het kost maar 2 euro per week, das 1 biertje minder drinken zaterdag avond...."
Tering, wat ben jij grappig zeg.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik die gehoord hebt.
Ik zeg gewoon dat ik meestal vrijdagavond uit ga, ipv zaterdagavonddan worden ze altijd fokking bang van mij, jeweetzz.
Dan zou ik toch zwaar beledigd zijn, dat zou juist een reden zijn om het juist NIET te doen...quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
Eerst had ik wel een mooie
Zo'n meisje wilde een abbonnement van het WNF aansmeren "Het kost maar 2 euro per week, das 1 biertje minder drinken zaterdag avond....", gewoon gezegd dat ik geen intresse had en weggelopen
Jah koel, ga ik voortaan zo een WNF Abbo nemen, en dan erop stampen. Kewl.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij grappig zeg.![]()
![]()
Of dat kopen wat ze aanbieden, en dan op de grond gooien en keihard erop stampen!! Zij zo: WTF mijn *insert product hier*, wat doe je! En dan jij zo: "ja maar ik heb em toch gekocht???"!!!111einszweiaardbeimetaids :d:D![]()
;?Ld:DDd
![]()
d;D
Maikuuuul, Maikuuuuuul, Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuultje tochquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die snel weglopen voor dat soort mensen
Werkte de eerste 300 keer prima, daarna kon ik het niet meer opbrengen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik zelf meestal doe als iemand mij zo benaderd, is rustig mijn hoofd naar links en rechts schudden, een knipoog en een glimlach geven, en "Nee bedankt" zeggen.
Werkt meestal prima. Zo kan het ook TS!
Je moet het dan ook zeggen voordat ze je aanspreken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Werkte de eerste 300 keer prima, daarna kon ik het niet meer opbrengen.
Dat gaat niet, want zoals ik stelde in de op vissen ze juist naar dat korte moment van oogcontact. Het best haalbare is dat je ze echt net voor bent.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet het dan ook zeggen voordat ze je aanspreken.
Het is ook mooi om ze een heel verhaal te laten houden en als ze dan klaar zijn 2 worden spreken: Geen interessequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:35 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zeg altijd gewoon 'nee'
Ik heb altijd medelijden met mensen die niet gewoon 'nee' zeggen, maar vervolgens 10 minuten krampachtig bij zon idioot blijven staan
En maar niet durven zeggen dat ze het eigenlijk niet willen, maar dat druipt aan alle kanten van ze af
en kijk je dan ook zoeen beetje stoer als je dat zegt ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is ook mooi om ze een heel verhaal te laten houden en als ze dan klaar zijn 2 worden spreken: Geen interesse
Die kop van ze.... geweldig
Na een korte stilte op een normale manier. Je moet ze goed in de ogen aankijken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
en kijk je dan ook zoeen beetje stoer als je dat zegt ?
Of zeg je het in een soort Robocop stem zo van "Geen... Intresse"
En zijn ze dan ook een beetje bang ? Niet veel ongeveer 13.37% ??quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Na een korte stilte op een normale manier. Je moet ze goed in de ogen aankijken.
Bang?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En zijn ze dan ook een beetje bang ? Niet veel ongeveer 13.37% ??
Of valt dit reuze mee
Ik wist helemaal niet dat Maikuuul van dat sexy spul droegquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bang?Ze zullen eerder bang worden van jou hendig sjieke slips
Afgelopen zomer was het vrij ernstig in Amersfoort.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef dagdag het volgende:
gisteren ook in amersfoort
mag ik wat vragen
nee
Standaard schoevers-kutten opmerkingen denk ik. Heb het niet echt meegekegren omdat ik ondertussen doorliep. Er kwam wel zo'n fijne "prettige dag nog hoor muneerquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:54 schreef KreKkeR het volgende:
Wat was die bijdehante bek dan? Wel benieuwd wat voor reactie je terugkreeg.
Lijkt me ook fijn om te horen als je hartpatient bent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:14 schreef ruby het volgende:
Ook zo'n leuke vraag is: Mevrouw, heeft u een goed hart?![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:28 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Lijkt me ook fijn om te horen als je hartpatient bent.
Alsof ik zomaar tegen iemand die ik niet ken zou kunnen praten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die snel weglopen voor dat soort mensen
"Dat biertje kan ik niet missen maar ik ga elk weekend naar de hoeren en als jij er nou voor kan zorgen dat dat niet meer nodig is..."quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
Eerst had ik wel een mooie
Zo'n meisje wilde een abbonnement van het WNF aansmeren "Het kost maar 2 euro per week, das 1 biertje minder drinken zaterdag avond....", gewoon gezegd dat ik geen intresse had en weggelopen
Ja, dat zou een beetje lullig zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:28 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Lijkt me ook fijn om te horen als je hartpatient bent.
Voor vuilnismannen, man get alive, zelf nog voor geen meter echt gewerkt, en jouw respect hebben deze mensen nodig? Je mag blij zijn dat deze mensen werken om jouw studie mede te financieren. Ik heb altijd gewerkt vanaf 15 jaar, wordt nu 40 binnenkort, menig student moet het geld nog inbrengen wat vele vroeg en lang werkende mensen hebben ingebracht in deze samenleving, waar het je aan alle kanten weer ontnomen wordt. Get real man en kom met je hoofd uit die wolk. Buiten de uitzuigende werkeloze, bijstands idioten die te lui zijn om te werken. geen respect voor jouw uitspraak, en jouw daarmee.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
gek genoeg betaalt het voor een studentje zo slecht nog niet....
aan de andere kant moet je wel je trots flink opzij schuiven wil je dit werk gaan doen.. ik bedoel.. ik heb meer respect voor vuilnismannen en vakkenvullers....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
-" WIE IS UW ALLEGRWOOOTSTWEEEE HELD??"![]()
-"Ja"![]()
- ""
Daar stopte ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik werk vlak naast de Amsterdamse Poort
Klacht: mensen die in hele drommen het winkelcentrum bevuilen met goede doelen, krant abbo's en joost mag weten wat men heden ten dage pleegt te slijten aan argeloze voorbijgangers.
Om snel deelgenoot te worden van de pretquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |