TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
Mensen bieden nu 5 en 10 euro dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Okay.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik het
schilderijtje naar de hoogste bieder, dus ik hoop dat er ook nog een paar sportievelingen bestaan,
ik heb het bericht even hier en daar gespamt en nu ga ik slapen![]()
![]()
Je deed toch een schoonmaakdans en het werd schoon, dan zou je dat in principe ook op afstand moeten kunnen, je schreef niets over poetsdoeken emmers en sop.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar daar word de boel niet schoner van he.
Welterusten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik het
schilderijtje naar de hoogste bieder, dus ik hoop dat er ook nog een paar sportievelingen bestaan,
ik heb het bericht even hier en daar gespamt en nu ga ik slapen![]()
![]()
Ik maak op afstand meer "vies" dan schoon hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je deed toch een schoonmaakdans en het werd schoon, dan zou je dat in principe ook op afstand moeten kunnen, je schreef niets over poetsdoeken emmers en sop.![]()
![]()
![]()
Noh, ik kon het proberen, dan moet ik zo zelf aan de slag.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak op afstand meer "vies" dan schoon hoor.
Cwl, op een lege witte muur oid? Lijkt me mooi.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Dementor het volgende:
Ik wil wel iets hebben van Fan met een huge Amerikaanse vlag erin verwerkt maar dat komt wel.
Ja zoiets.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cwl, op een lege witte muur oid? Lijkt me mooi.
Ik krijg nu al zin om te schieten he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
fan, je eerste FBtopic
Kutkattenasielactie!
Dat vind ik nu echt een zure reactie, als je hier niet aan wil meedoen dan kun je er ook voor kiezen dit niet te lezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
fan, je eerste FBtopic
Kutkattenasielactie!
Ik heb hier 5000 8000 foto's liggen van 11 september 2001, die wil ik gaan verwerken in die vlag en dan de boel inlijsten met nog wat extra dingen erin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een zure reactie, als je hier niet aan wil meedoen dan kun je er ook voor kiezen dit niet te lezen.![]()
Flauw hoor.
WAt ga je met die vlag doen dan?
oeh lijkt me een heel project, wel mooi, een soort van fotocollage op die vlag dus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hier 5000 8000 foto's liggen van 11 september 2001, die wil ik gaan verwerken in die vlag en dan de boel inlijsten met nog wat extra dingen erin.
Dat plan heb ik al een tijdje maar het is een nogal prijzig project.
Foto's van kindertekeningen die gemaakt zijn na 11 september, brandweermannen eigenlijk van alles.
Ja, ik ben er alleen nog niet over uit hoe ik die foto's ga bevestigen enz.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh lijkt me een heel project, wel mooi, een soort van fotocollage op die vlag dus.
ja ik kreeg ook al een Pm ik heb gezegd haal alles maar meg en gooi er maar een slotje opquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
fan, je eerste FBtopic
Kutkattenasielactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |