Ik zou zeggen, laat het hem lekker zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dan Brian eerst met Brian aan het werk moet, hij laat zich nog leiden door zijn moeder en zijn broer, ik ben geen psycholoog maar mijn gevoel zegt dat hij een hekel heeft aan zichzelf en niet de persoon is die hij zou willen zijn.
Dan is jezelf losmaken van je familie en je eigen gang gaan idd bijna onmogelijk daarom laat hij het allemaal toe.
Het is ook niet niks om je moeder te horen zeggen dat ze teleurgesteld is als je net een spelshow hebt verloren, wat ik bedoel te zeggen is dat hij nog een lange weg te gaan heeft en dat hij hier eigenlijk wel een beetje hulp bij kan gebruiken.
Hopelijk komt hij zelf tot deze conclusie, anders heeft hij zijn familie voor de rest van zijn leven op zijn nek.
Ik weet de achtergronden verder ook niet hoor, maar ik zie staan dat de afspraak was dat er voor deze aktie één topic gebruikt zou worden. Daar heeft ze contact met Danny over gehad dus dat weet ze nu ook. En dat ene topic is gewoon nog open en daar staat ook het schilderij van FVHEU in.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap de actie ook wel, alleen moeten ze niet alles dichtgooien maar het concentreren in 1 topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |