Hoe dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bahhh stomm!
Mijn idee is veul mooier
Nee, in een warme bijkeukenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ie maar niet op een warme zolder staat, net als bij Noekje. Dan ben je de sigaar hoor.
Oh ja, dat scheelt. Hier staat ie gewoon beneden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg ze ook niet. Niet eerder dan 23.00 uur durf ik die trap te nemen. Dan ga ik om 8.00 uur nog een keer, the day after.
hey zomaar een ideetje, waarom laat je de verf dan niet een beetje doorlopen op de vlag, dus eerst de foto er op plakken en dan met acrylverf een kader maken, niet al te netjes, dan loopt het thema, de foto's, mooi door in de achtergrond, de vlag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht eraan he om de randen van iedere foto gewoon met verf zelf te voorzien van stars en stripes.
Volgens mij heeft dat een wat ruwer effect aangezien die foto's nou ook niet bepaalde nette dingen laten zien.
Ik moet gewoon testjes gaan doen denk ik.
Zal ik, zal ik? Vooruit dan maar, enjoy.quote:
quote:Viva Espana
vandaag, 14:03
Zo dan eindelijk een bericht van ons vanuit het warme Benalmadena. Zondag waren we aangekomen en zijn toen opgehaald door Manolo en Niels. Lekker ingechecked bij Hotel ...... en hebben toen met Manolo lekker gegeten en gekletst. Die avond moesten we optreden in Discotheek Voom Voom en dat was echt hartstikke leuk met al die bruine vakantiegangers daar. Het blijft gek om ook in het buitenland herkend te worden. Uiteraard kregen we veel berichten te horen over wat er met Huub en Claire waren gebeurd. Dat was echt niet tof. Gelukkig hebben wij voor zolang we hier nu zijn nog niet zoiets naars meegemaakt. Leuk is wel dat je door de mensen te spreken die aanwezig waren nog meer details hoort wat er zoal heeft afgespeeld. Het is niet niks!
Anyways Amanda en ik zijn maandag lekker gaan winkelen, uit eten gegaan en de kust gaan verkennen. Veel gekletst en gelachen met elkaar.
Dinsdag zijn we in de ochtend gaan buggy racen in Marbella. Ik had reservering gemaakt en zijn toen met de taxi ernaartoe gegaan. En tijdens de briefing van de buggy tour kreeg ik al snel slecht nieuws te horen....dit was echt zo vervelend, ik dacht echt dat ik kapot ging van binnen. Ik trok het bijna niet meer....De meneer van de tour bracht het slechte nieuws dat we niet te hard mochten gaan en geen spinnende banden en geen rondjes mochten draaien (donuts) met de buggy. Nahjaaa zeg. Hou dan niet? Vond het zo erg, ik dacht meteen in een groepje sukkelend achter elkaar aan sjokken, maar gelukkig viel dat nog erg mee. We hebben ontzettend mooi landschap gezien, we zijn door kleine riviertjes gegaan met die buggy en natuurlijk nat geworden. Ook zijn we nog in een heerlijk, schoon meertje gaan zwemmen en we hebben mango, avocado, olijf en limoen plantages gezien. Het landschap was prachtig en ik ga het beeld materiaal ASAP hier naartoe uploaden. Amanda heeft tijdens de trip nog wel een nieuwe make-up foundation eraan overgehouden. Stof.....wat hadden wij een laag stof over ons heen gekregen en grappig was we hadden allebei zo een goggle bril voor de stof op.....we lekken allebei wel op die filmposter van HANCOCK met Will Smith...
Na het racen hebben we ook nog Puetro Banus bezocht. Het is de plek van de rijkelui(e) mensen. Hier hebben we heerlijk gegeten en ik heb de hele tijd een zooi foto's gemaakt van auto's en boten. Heb mijn droomboot ook al gespot, maar toen ik in mijn portemonnee keek zag ik dat die droom nog niet verwezenlijkt is...Toch nog ff een paar keer optreden en wat zaken doen.
We hebben ook Dr. Lee ontmoet. Dat is een onwijs wijze man afgestudeerd aan de Universiteit van Peking en aan de hand van een intake gesprek, pols voelen, tong kijken en nog wat geanalyseer wist hij veel van mij af te lezen over m'n gesteldheid en emoties. Eindstand ik ben een wrak. Dus een zooi aan speciale pillen gekregen, een aantal naaldjes in me rug geprikt onder het mom van acupuntuur, wat hete zuignap stenen op me rug geplaatst en geroldt, nog een gesprek gehouden en vandaag nog me voeten laten reflexologen en me nek uit laten drukken en ik voel me nu kiplekker. En nu gewoon gezonder gaan leven.
Vandaag nog even zwemmen in de zee, uiteten en optreden in de Voom Voom.
We zien wel hoe het verloopt, we hebben veel foto's en filmpjes gemaakt. Ze komen eraan als het digitaal allemaal lukt hier.
Kusjes.
ONE!
Kijk nu komen we ergens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey zomaar een ideetje, waarom laat je de verf dan niet een beetje doorlopen op de vlag, dus eerst de foto er op plakken en dan met acrylverf een kader maken, niet al te netjes, dan loopt het thema, de foto's, mooi door in de achtergrond, de vlag.
Dozenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat scheelt. Hier staat ie gewoon beneden.
Dan krijg jij de ere medaille als ze zouden bestaan want ik heb nog tig dozen die naar zolder moeten maar dat doe ik dus echt niet.
Ook niet om 23:00!
Nee, gewoon alleen de foto's.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan?
Gewoon de randjes mee laten drukken?
Dat soort dingen zie je dan weer zodra je begint he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, gewoon alleen de foto's.
Denk dat het effect van de fotos dan wegvalt als je alle fotos met randjes enzo gaat versieren.
Ik hou wel van strak en niet van randjes. Dus de vlag en de fotos gewoon het werk laten doen. En verder niets.
Eerst een ijsjequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef CarOnline het volgende:
Nee, in een warme bijkeuken
't Ergste is nog dat ik er niet tegenaan kan vouwen, de was is in een uurtje droog.
En ik moet hier nog zitten, en ijsjes eten en de bijkeuken nog uitmesten, ik kom tijd te kort
Ja, en een buiging van de hele straat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dozen![]()
Ik heb wel heel veel vakantiestrijk, die moet ik vanavond echt doen. Dan verdien ik een standbeeld en een tribute liedje.
Ja precies.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je dan weer zodra je begint he.
Heb er al 2 gehadquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst een ijsje, die bijkeuken komt wel joh.
BTW: Lekker toch, zo'n kort koppie met dat warme weer.
en dit gewoon lezen zonder met de ogen te knipperen en de mondhoeken naar beneden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik, zal ik? Vooruit dan maar, enjoy.
[..]
![]()
Ik dacht dat Juicy dood was, jij ook?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:36 schreef Disana het volgende:
"En tijdens de briefing van de buggy tour kreeg ik al snel slecht nieuws te horen....dit was echt zo vervelend, ik dacht echt dat ik kapot ging van binnen. Ik trok het bijna niet meer....De meneer van de tour bracht het slechte nieuws dat we niet te hard mochten gaan en geen spinnende banden en geen rondjes mochten draaien (donuts) met de buggy. "
Wat een aansteller, zeg. Toen ik bij die zin kwam, dacht ik dat er iemand dood was.
Echt triest hoor. Zo overdreven en gespeend van humor. Nee, ik dacht aan een van die stiefvaders.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Juicy dood was, jij ook?
Die gast probeert zooooo krampachtig Huub en Jaap na te doen, mislukt helaas en die taalfouten.
"Eerst een jongetje dan een meisje."quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leuk, creatief brainstormen, zo worden de mooiste kunstwerken geboren!![]()
Net alsof een ritje in een strandbuggy iets is waardoor je kapot gaat vanbinnen, kom op zeg, hoe oppervlakkig kun je zijn.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt triest hoor. Zo overdreven en gespeend van humor. Nee, ik dacht aan een van die stiefvaders.
natuurlijk niet, waarom zou je dat zeggen als het niet zo is?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat iemand roept, boh Tom je lult.
"ik dacht echt dat ik kapot ging van binnen. Ik trok het bijna niet meer"quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Net alsof een ritje in een strandbuggy iets is waardoor je kapot gaat vanbinnen, kom op zeg, hoe oppervlakkig kun je zijn.....
Ja, alsof hij zichzelf in het centrum van de wereld zet en verder iedereen een randverschijnsel is, alles trekt hij ook persoonlijk naar zich toe, in DGK was hij ook gewoon boos als er iets van hem werd geblokt, sneu zeg, net een klein kind dat geen snoepje mag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
"ik dacht echt dat ik kapot ging van binnen. Ik trok het bijna niet meer"
Brian nam alles van zichzelf zo serieus, niets was in verhouding tot de werkelijkheid. Dat hij zich in vol ornaat ging kleden toen die vriend van Dimitri een potje wilde sparren... en die fanatieke kop toen hij met Huub de ring in zou gaan.
We weten allemaal wel waar dat gedrag vandaan komt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, alsof hij zichzelf in het centrum van de wereld zet en verder iedereen een randverschijnsel is, alles trekt hij ook persoonlijk naar zich toe, in DGK was hij ook gewoon boos als er iets van hem werd geblokt, sneu zeg, net een klein kind dat geen snoepje mag.
Ja... Ik blijf het jammer vinden dat hij nooit eens met zijn poten hard op de grond is gezet. Hij blijft maar denken dat hij bijzonder is, terwijl ik geen enkel talent bij hem heb kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, alsof hij zichzelf in het centrum van de wereld zet en verder iedereen een randverschijnsel is, alles trekt hij ook persoonlijk naar zich toe, in DGK was hij ook gewoon boos als er iets van hem werd geblokt, sneu zeg, net een klein kind dat geen snoepje mag.
Die vind ik persoonlijk ook niet zo bij je thema passen, dat is een hele mooie foto van een heel mooi model maar heeft niet zo veel met 9/11 te maken, alleen maar mijn mening hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
Je zou van 5734.jpg al iets moois kunnen maken.
Hehe, ik heb gewoon van alles verzameld hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk ook niet zo bij je thema passen, dat is een hele mooie foto van een heel mooi model maar heeft niet zo veel met 9/11 te maken, alleen maar mijn mening hoor.![]()
Maar idd, iets als de hele afbeelding overbelichten zodat de huidskleur van het model wegvalt tegen het papier en dan de kleuren juist intensiveren, dan heb je een mooie poster gecreeerd.
Echt hè, ik begrijp dat dus ook niet maar als niemand hem wijst op zijn onkunde, blijft hij het denken. Amanda zal dat zeker niet doen, kind is te dom voor woorden en Nettie en Kenniet, ik zeg niks.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Disana het volgende:
Ja... Ik blijf het jammer vinden dat hij nooit eens met zijn poten hard op de grond is gezet. Hij blijft maar denken dat hij bijzonder is, terwijl ik geen enkel talent bij hem heb kunnen ontdekken.
Oja?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, ik begrijp dat dus ook niet maar als niemand hem wijst op zijn onkunde, blijft hij het denken. Amanda zal dat zeker niet doen, kind is te dom voor woorden en Nettie en Kenniet, ik zeg niks.Volgens Wiki is hij kunstenaar, de idioterie ten top.
http://nl.wikipedia.org/w(...)rubaanse_kunstenaars
gelijk heb je, mooie verzameling, of nee, indrukwekkend, mooi kan ik de 9/11 plaatjes niet noemen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe, ik heb gewoon van alles verzameld hoor.
Kan altijd van pas komen.
Je zegt het zelf nu al, met wat trucjes kan het al wat worden.
Ach, weten die mensen veel. Brian is een con artist, iemand die niets kan maar zichzelf wel als kundig verkoopt. Net zo sneaky als hij horloges achterover drukt en usb sticks. Geen normaal mens trapt daarin hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, ik begrijp dat dus ook niet maar als niemand hem wijst op zijn onkunde, blijft hij het denken. Amanda zal dat zeker niet doen, kind is te dom voor woorden en Nettie en Kenniet, ik zeg niks.Volgens Wiki is hij kunstenaar, de idioterie ten top.
http://nl.wikipedia.org/w(...)rubaanse_kunstenaars
Dat was toch ook geen beginnen aan? Er is meermaals geprobeerd om een zinvolle diskussie met die man te voeren maar helaas.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja... Ik blijf het jammer vinden dat hij nooit eens met zijn poten hard op de grond is gezet. Hij blijft maar denken dat hij bijzonder is, terwijl ik geen enkel talent bij hem heb kunnen ontdekken.
Nou die kleine meid met dat vlaggetje en haar broertje op de achtergrond is toch wel schattig om te zien?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
gelijk heb je, mooie verzameling, of nee, indrukwekkend, mooi kan ik de 9/11 plaatjes niet noemen.
Is dat zo? De enige die hem ooit met zijn onkunde confronteerde was Judith, en zelfs zij bood daarvoor later haar excuses aan. Het is gewoon idioot zoals de redactie hem voerde in allerlei dingen waar hij niets van kon; ze hadden ook gewoon 'nee' kunnen zeggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was toch ook geen beginnen aan? Er is meermaals geprobeerd om een zinvolle diskussie met die man te voeren maar helaas.....
Ik dacht meteen aan ironie. Of schat ik 'm nou toch weer te hoog in?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:36 schreef Disana het volgende:
"En tijdens de briefing van de buggy tour kreeg ik al snel slecht nieuws te horen....dit was echt zo vervelend, ik dacht echt dat ik kapot ging van binnen. Ik trok het bijna niet meer....De meneer van de tour bracht het slechte nieuws dat we niet te hard mochten gaan en geen spinnende banden en geen rondjes mochten draaien (donuts) met de buggy. "
Wat een aansteller, zeg. Toen ik bij die zin kwam, dacht ik dat er iemand dood was.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan ironie. Of schat ik 'm nou toch weer te hoog in?
Hmm, zijn moeder en omgeving bedoel je? Op een gegeven moment mag je van een volwassen man verwachten dat hij zijn verstand gaat gebruiken en zijn eigen weg gaat zoeken. Ik vind het nogal makkelijk om dat maar te schuiven op zijn opvoeding. Hij is zelf niet slimmer en moet anderen de grond in trappen om zichzelf beter te voelen, dat heeft meer te maken met zijn eigen aard denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
We weten allemaal wel waar dat gedrag vandaan komt.
Nee vind ik niet, ik krijg er een onbehaaglijk gevoel bij, vooral als je weet dat kindertjes in de VS elke ochtend trouw aan het vaderland zweren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou die kleine meid met dat vlaggetje en haar broertje op de achtergrond is toch wel schattig om te zien?
Net als die gitaarleraar Jayms. Die vent speelde de sterren van de hemel en noemde Brian een "talentvolle lyricschrijver, rapper en gitarist". Volgens mij moest hij dat zeggen van "you know who" anders mocht niet meer terugkomen. Jeeeeez, waar hebben we naar zitten kijken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
Is dat zo? De enige die hem ooit met zijn onkunde confronteerde was Judith, en zelfs zij bood daarvoor later haar excuses aan. Het is gewoon idioot zoals de redactie hem voerde in allerlei dingen waar hij niets van kon; ze hadden ook gewoon 'nee' kunnen zeggen.
ik bedoel de foto's van de getroffen twin towers en de schade, die zijn niet mooi, wel heel indrukwekkend en het zeker waard om bewaard te blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou die kleine meid met dat vlaggetje en haar broertje op de achtergrond is toch wel schattig om te zien?
Doe maar, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Dementor het volgende:
Moet ik echt zeggen waar ik denk dat het vandaan komt?
Dan gebruik ik ze allebei.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, ik krijg er een onbehaaglijk gevoel bij, vooral als je weet dat kindertjes in de VS elke ochtend trouw aan het vaderland zweren.
Die tekst met het verzoek om terug te keren naar het vliegveld, om een zoen te ontvangen, vind ik wél schattig en ontroerend.
ik doel meer op de gewone gesprekken over iets anders dan hijzelf aan tafel, als men het niet met hem eens was ging hij schreeuwen en dreigen, laat staan over hemzelf beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? De enige die hem ooit met zijn onkunde confronteerde was Judith, en zelfs zij bood daarvoor later haar excuses aan. Het is gewoon idioot zoals de redactie hem voerde in allerlei dingen waar hij niets van kon; ze hadden ook gewoon 'nee' kunnen zeggen.
Dat denk ik ook hoor. Brian werd gepamperd omdat hij anders gefrustreerd zou raken. En ik denk dat mensen hem irl ook zo behandelen: erin meegaan om problemen te voorkomen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als die gitaarleraar Jaymes. Die vent speelde de sterren van de hemel en noemde Brian een "talentvolle lyricschrijver, rapper en gitarist". Volgens mij moest hij dat zeggen van "you know who" anders mocht niet meer terugkomen. Jeeeeez, waar hebben we naar zitten kijken?
Oh, zo. Tja, dat krijg je als een pleefiguur omhoog geduwd wordt in de maatschappij. En ik denk toch echt dat we Netty daarop aan kunnen kijken... Dat smoelwerk toen hij verloor zei genoeg: je maakt het weer niet voor me waar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik doel meer op de gewone gesprekken over iets anders dan hijzelf aan tafel, als men het niet met hem eens was ging hij schreeuwen en dreigen, laat staan over hemzelf beginnen.
Oh, da's echt sneu zeg.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Topic van fan op slot, dat is dan ook weer overdreven.
Iddquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef Disana het volgende:
Oh, da's echt sneu zeg.
Nee joh, gewoon een slotje erop pats boem klaar lekker makkelijk toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, natuurlijk was 't wat overdreven maar verwijder de "spam" dan gewoon en leidt 't een beetje in goede banen, daar ben je nou net mod voor geworden toch
.
Yep en wat dat betreft zijn Brian en Amanda een perfect couple, zij deed precies hetzelfde. Mèn, het domme gebazel tijdens een discussie met b.v. Huub. Ik kon mij Huub's frustratie zo goed voorstellen, ik zou ze aanvliegen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef kahaarin het volgende:
ik doel meer op de gewone gesprekken over iets anders dan hijzelf aan tafel, als men het niet met hem eens was ging hij schreeuwen en dreigen, laat staan over hemzelf beginnen.
Ja. Het is nu net of die mod de oren heeft laten hangen naar de klagers. Ik dacht eigenlijk dat fok uitermate geschikt was voor zo'n sympathieke actie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, natuurlijk was 't wat overdreven maar verwijder de "spam" dan gewoon en leidt 't een beetje in goede banen, daar ben je nou net mod voor geworden toch
.
Flauw zeg, krijgt die akelige user toch zijn zin, bah.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Topic van fan op slot, dat is dan ook weer overdreven.
Steekt gewoon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja dat klopt, ze loopt overal te spammen, en ze had ons en mods eigenlijk eerst om toestemming moeten vragen. Alhoewel de mods het belangrijkst waren
DD is not amused
Dat dit zeker zijn invloed heeft op iemand ben ik helemaal met je eens, er is heel veel druk op hem gelegd, toch denk ik dat op een gegeven moment een jongen zijn eigen man moet worden, hij is volgens mij nog niet los van de (schadelijke) invloed van zijn moeder.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef Dementor het volgende:
Ik zal het kort houden.
De vader van Brian en Kenneth verdween al vrij vroeg uit hun leven, Brian heeft toen waarschijnlijk of zelf of door onbewuste druk van Netty zo snel mogelijk de rol van kostwinner / alpha male binnen een traditioneel gezin willen overnemen.
Brian heeft hiervoor ook getennist waar was net niet goed genoeg voor het pro niveau, Netty neemt hem dat nog steeds kwalijk (gezien de beelden uit DGK waarbij ze altijd over het tennis debacle begon als ze op gespannen voet stonden, van die lelijke steekjes onderwater richting Brian).
Brian is direct na zijn HBO opleiding/studie een bedrijf begonnen, niet omdat hij daar de skills voor had maar omdat hij zich weer als de kostwinner wilde profileren (die bedrijfjes zijn "ontploft").
Hierdoor is Brian eigenlijk compleet doorgeslagen omdat er ondanks de twee mannen die hem lieten afwassen op Bonaire er zover hij heeft verteld er geen vader figuur constant in hun leven aanwezig was.
Iedereen kent wel de gemiddelde goede vader, die je een draai om je oren geeft als je te ver gaat en de nodige sturing geeft over wat moreel juist is en wat niet.
Maar zo denk ik erover he ik ben verre van een expert.
Dat idee heb ik dus ook, als hij dit serieus meentquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan ironie. Of schat ik 'm nou toch weer te hoog in?
Er is haar blijkbaar verzocht om het bij één topic te houden, als ik de posts van Danny en DD lees.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef Dementor het volgende:
Op dit moment draaien ze alles op slot van Fan.
Eeuwig zonde.
Zelfs Brian zal toch wel doorhebben dat "kapot gaan van binnen" geen terminologie is die je verbindt aan een snelheidsbeperking op een rijdend speledingetje. Howel ik daar ook weer niet helemáál zeker van ben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook, als hij dit serieus meent
Ze heeft toch zelf verzocht om dan maar alles te sluiten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap de actie ook wel, alleen moeten ze niet alles dichtgooien maar het concentreren in 1 topic.
Ik denk dan Brian eerst met Brian aan het werk moet, hij laat zich nog leiden door zijn moeder en zijn broer, ik ben geen psycholoog maar mijn gevoel zegt dat hij een hekel heeft aan zichzelf en niet de persoon is die hij zou willen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Hij moet wel de ruimte krijgen om zich los te kunnen maken he.
Met een Netty en Otis boy Kenneth op zijn bek word het er ook niet beter op.
Oh dat heb ik niet meegekregen, dat leek ook niet echt de reden van DDquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft toch zelf verzocht om dan maar alles te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |