*duwt Nmns uit het praatgroepje*quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, ze werkt toch 's nachts, niemand ziet 't
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
*duwt Nmns uit het praatgroepje*
Manu, Piet en ik zijn er voor je, CarO. Dat je het maar weet!
Jij stelde dat het makkelijk is om een partner te vinden omdat er 3 miljoen alleenstaanden zijn. Je zou ook kunnen stellen dat het dan blijkbaar niét zo eenvoudig is, als er zoveel singles zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwartje valt even niet, help me out
Wit brood en Heinz ketchup en kun je een Nederlands elftal outfitje föhnen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo pakt zelf de koffie wel![]()
Kan ik nog iets meenemen voor iemand anders?
Ik heb 'm zelfs op video.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:52 schreef Manu82 het volgende:
Hoe stom die uitspraak van Boris ook is, iedereen weet hem nog wel
En dit was een comazuip-arrangement in Salou?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:56 schreef Manu82 het volgende:
Oh ook een leuk 'kapper's verhaal. Ben ooit op vakantie kaalgeschoren toen ik 's middags lag te slapen en kwam daar de volgende morgen pas achter
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wit brood en Heinz ketchup en kun je een Nederlands elftal outfitje föhnen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis redelijk mental Britney breakdown.
Gelukkig heb ik mn blauwe pruikje nog [ afbeelding ]
Ja, die moet je even drogen. Dan ben ik van het gezeik af en hoef ik die warme zolder niet op. In ruil regel ik een huwbare vrouw zonder snor voor je.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dit was een comazuip-arrangement in Salou?
Afschuwelijk he!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
verschrikkelijk, ooit 1 keer meegemaakt, haren tot onder m'n schouderbladen en een kapper die het ook nodig vond om het in lange lagen te knippen, ik leek wel een bosbeer die haar vingers in het stopcontact had gedaan, meneer had even geen rekening gehouden met m'n neiging tot krul haar, serieus ik was net Tina Turner.....
![]()
Ik heb toen meteen gemopperd, hoefde maar de helft te betalen, heb jij er nog wat van gezegd?
Echt waar, hoor. Zulke mensen moeten ze gelijk uit hun ambt gooien. Van die knipgrage figuren die liever alleen maar knippen ipv luisteren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
verschrikkelijk, ooit 1 keer meegemaakt, haren tot onder m'n schouderbladen en een kapper die het ook nodig vond om het in lange lagen te knippen, ik leek wel een bosbeer die haar vingers in het stopcontact had gedaan, meneer had even geen rekening gehouden met m'n neiging tot krul haar, serieus ik was net Tina Turner.....
![]()
Ik heb toen meteen gemopperd, hoefde maar de helft te betalen, heb jij er nog wat van gezegd?
Schatje!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsje![]()
Eet je alleen ketjup op je brood
Laat het hem zelf doen? Dat outfitje fohnen bedoel ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wit brood en Heinz ketchup en kun je een Nederlands elftal outfitje föhnen?
Toch wel hoor Gert. Er gaan er af en er komen er bij hé. Alleen spelen er wel andere factoren die belemmerend werken als je wat ouder en wat langer alleen bent. Je hebt het allemaal al gehad en bent gewoon toch wat kieskeuriger en je waardeert dat wat je alleen hebt ook. Als er dus iemand bij komt, dan moet het een echte vette plus zijn. Althans, zo werkt het bij mij wel. Als ik wat soepeler zou zijn, dan had ik in die periode wel 30 keer per jaar aan iemand kunnen blijven hangen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij stelde dat het makkelijk is om een partner te vinden omdat er 3 miljoen alleenstaanden zijn. Je zou ook kunnen stellen dat het dan blijkbaar niét zo eenvoudig is, als er zoveel singles zijn.
Er zit van alles tussen. Mensen die niet alleen kunnen zijn, mensen die een lat willen, mensen die alleen op zoek zijn naar sex maar niet de rest, mensen die een vader wensen voor de kids, mensen die financieel onder de pannen willen, etc.. Het is één grote markt waar in principe iedereen wel iets van z'n gading kan vinden.quote:Tuurlijk, er is een categorie die bewust single is, om wat voor reden dan ook (levensstijl, sterfte partner, hoogbejaard etc), maar ik denk dat de meeste singles wel graag een partner zouden willen.
Dan moet ik hem binnenhalen en het is zo lekker rustig hier.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat het hem zelf doen? Dat outfitje fohnen bedoel ik.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die moet je even drogen. Dan ben ik van het gezeik af en hoef ik die warme zolder niet op. In ruil regel ik een huwbare vrouw zonder snor voor je.
Mijn verlanglijstje is niet erg lang, als ze maar lief en eerlijk is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch wel hoor Gert. Er gaan er af en er komen er bij hé. Alleen spelen er wel andere factoren die belemmerend werken als je wat ouder en wat langer alleen bent. Je hebt het allemaal al gehad en bent gewoon toch wat kieskeuriger en je waardeert dat wat je alleen hebt ook. Als er dus iemand bij komt, dan moet het een echte vette plus zijn. Althans, zo werkt het bij mij wel. Als ik wat soepeler zou zijn, dan had ik in die periode wel 30 keer per jaar aan iemand kunnen blijven hangen.
[..]
Er zit van alles tussen. Mensen die niet alleen kunnen zijn, mensen die een lat willen, mensen die alleen op zoek zijn naar sex maar niet de rest, mensen die een vader wensen voor de kids, mensen die financieel onder de pannen willen, etc.. Het is één grote markt waar in principe iedereen wel iets van z'n gading kan vinden.
Ik vind je leuk! Je lijkt helemaal niet op een jongetje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef CarOnline het volgende:
Oke, heel even dan... want ik hou er eigenlijk niet zo van
[ afbeelding ]
't Is wat stijf he, voor je vrolijke gezicht.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, treinladingen vol..echt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn verlanglijstje is niet erg lang, als ze maar lief en eerlijk is.
Ohhquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vinden je camping-gasten het best leuk, dat je je uiterlijk aan hun hebt aangepast.
Dat is mijn verlanglijstje ook altijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn verlanglijstje is niet erg lang, als ze maar lief en eerlijk is.
Tja, dat is vaker zo, ik krijg mijn haar ook nooit zoals de kapper het doet, op de 1 of andere manier weten ze het zo te stylen dat het nog wel wat lijkt, maar in het kille ochtendlicht met slaaphoofd.....arme jij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Afschuwelijk he!!
Nee, want gister leek het wel mee te vallen. Maar toen ik vanmorgen wakker werd, zag ik het gelijk!
Verkreukeld hoofd, haar plat er tegenaan, ik dacht: dat komt nooit meer goed
En inderdaad. Tis veel te kort. Boehoe
Psies, even punten en een beetje model, iets kortere plukjes voor had ik gezegd......echt waar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Echt waar, hoor. Zulke mensen moeten ze gelijk uit hun ambt gooien. Van die knipgrage figuren die liever alleen maar knippen ipv luisteren.
Nah, wat loop je nu te miepen zeg? Je ziet er best goed uit. Maar laat nu je haar eens even zien?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Kuifjequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, hang het even buiten dan, is het zo droog, als de boord nog nat is gewoon zeggen dat hij het zich verbeeld.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet ik hem binnenhalen en het is zo lekker rustig hier.
Voor hoelang?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch wel hoor Gert. Er gaan er af en er komen er bij hé. Alleen spelen er wel andere factoren die belemmerend werken als je wat ouder en wat langer alleen bent. Je hebt het allemaal al gehad en bent gewoon toch wat kieskeuriger en je waardeert dat wat je alleen hebt ook. Als er dus iemand bij komt, dan moet het een echte vette plus zijn. Althans, zo werkt het bij mij wel. Als ik wat soepeler zou zijn, dan had ik in die periode wel 30 keer per jaar aan iemand kunnen blijven hangen.
Dra-ma-tisch is het!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, dat is vaker zo, ik krijg mijn haar ook nooit zoals de kapper het doet, op de 1 of andere manier weten ze het zo te stylen dat het nog wel wat lijkt, maar in het kille ochtendlicht met slaaphoofd.....arme jij.![]()
![]()
1 tip, geen cavia's.....![]()
![]()
[..]
Psies, even punten en een beetje model, iets kortere plukjes voor had ik gezegd......echt waar.![]()
Lagen knippen in haar dat bij een luchtvochtigheid van meer dan 30% gaat springen is geen elegant effect, vooral niet omdat ik maar klein ben, bos pluis met pootjes idee.![]()
Liters spul tegen pluis is er doorgegaan de maand daarna.
Ik vind het heel leuk staan, om maar met Noekje te spreken het valt allemaal best mee, maar als je zelf niet tevreden bent dan helpt dat niet zo veel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Dramaqueen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dood op zolder en pas vanavond vinden ze me en met deze temperaturen kruipen de maden er over een uur uit. Da's zielig als ze me zo vinden. Daar komen ze nooit meer overheen, zelfs nieuwe flippers verzachten dat leed niet. Alhoewel..Mits met haaienafbeelding, dan zijn ze vlug over me heen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joh, hang het even buiten dan, is het zo droog, als de boord nog nat is gewoon zeggen dat hij het zich verbeeld.....
Oehhhhhhh!!! Gevaaaarlijk, gevaarlijk!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, wat loop je nu te miepen zeg? Je ziet er best goed uit. Maar laat nu je haar eens even zien?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dramaqueen!![]()
Gewoon de vertrouwde Frau Singalong babe.
Ja, en hoe vind je mn dakkapelleke?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ook goed dat die badkamer tot boven aan toe betegeld is
Daar heeft dat haar inderdaad wel iets van wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en hoe vind je mn dakkapelleke?
Echt niet, tis veel korter!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dramaqueen!![]()
Gewoon de vertrouwde Frau Singalong babe.
Gewoon niet doen dan, niks zeggen, hij vergeet wel dat hij die out-fit aan wilde als hij lekker aan het spelen is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga dood op zolder en pas vanavond vinden ze me en met deze temperaturen kruipen de maden er over een uur uit. Da's zielig als ze me zo vinden. Daar komen ze nooit meer overheen, zelfs nieuwe flippers verzachten dat leed niet. Alhoewel..Mits met haaienafbeelding, dan zijn ze vlug over me heen.
Maar nog even over dat kapperverhaal. Bos pluis met pootjes.
Dank je hoor, en tis een gastin, maar tangen zal ik drquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk staan, om maar met Noekje te spreken het valt allemaal best mee, maar als je zelf niet tevreden bent dan helpt dat niet zo veel.![]()
Ik zeg: tangen die gast, where it hurts the most!
![]()
Nee, ik zie het niet voor me. Ik heb denk ik wat foto's nodig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, picture this: ik 1m63, haar dat zo springt dat het voorbij mijn schouders komt en dat bijna tot mijn middel, ziet er toch niet uit.....trauma's echt waar.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heeft dat haar inderdaad wel iets van weg![]()
Maar ik vind je best geschikt voor een dag in de week![]()
Ook goed, niet vergeten er wat van te zeggen tegen je eigenste kapper, dat zal dr leren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je hoor, en tis een gastin, maar tangen zal ik dr
Ach joh, iets maar, zomerse coupe. En als het herfst wordt, is het weer langer.quote:
Sorry, ik zet m'n giecheltje hier niet neer, durf 'k niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik zie het niet voor me. Ik heb denk ik wat foto's nodig.
Geen stekeltjes gelukkig. En ook geen baard. Hoewel, wat meer haar kan ik wel gebruikenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach joh, iets maar, zomerse coupe. En als het herfst wordt, is het weer langer.
Ik dacht dat je stekeltjes zou hebben!<--- maar dan zonder baard
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]![]()
Ik kan er niet meer tegen, ik ben weg hier
NEE! Niet van die rare Duitse hormoon pillen gaan slikken hè!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen stekeltjes gelukkig. En ook geen baard. Hoewel, wat meer haar kan ik wel gebruiken
Snap ik. Naar wat ik lees heb jij heel mooi haar waar gewoon voorzichtig mee omgesprongen moet worden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sorry, ik zet m'n giecheltje hier niet neer, durf 'k niet.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Snap ik. Naar wat ik lees heb jij heel mooi haar waar gewoon voorzichtig mee omgesprongen moet worden.
Ik ga écht. Krijg een zere kont!
En ik ga nu echt maar eens even een paar uurtjes thuis wérken ipv alleen maar thuis zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Dementor het volgende:
Afwassen, stofzuigen, dweilen, hitte, dood.
Ja, maar ik moet broodjes smeren voor mn bloedjes!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Wat Gert zegt "Dramaqueen"
Je ziet er goed uit joh, voor je leeftijd ook. Vrolijk, fris en fruitig![]()
Dat haar, een beetje springerig, vind ik juist wel grappig eigenlijk
Ha want als zelfs Dementor de handen uit de mouwen steekt nou dan heeee ....quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ga nu echt maar eens even een paar uurtjes thuis wérken ipv alleen maar thuis zijn.![]()
doe dat dan ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Dementor het volgende:
Afwassen, stofzuigen, dweilen, hitte, dood.
Nee man het moest echt even gebeuren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet.
Gewoon stil zitten op je stoel is de bedoeling van dit weer
Nou, ik beloof niks!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE! Niet van die rare Duitse hormoon pillen gaan slikken hè!
Bovendien krijg je dan ook de baard in je kéél, daar gaat je Singalong-carrrière, en mijn voorzitter van de fanclubschap.
Dat dus, en geen losgeslagen hippe kappers met peroxidehoofden meer aan mijn hoofd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Snap ik. Naar wat ik lees heb jij heel mooi haar waar gewoon voorzichtig mee omgesprongen moet worden.
Ik ga écht. Krijg een zere kont!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:31 schreef CarOnline het volgende:
Brood smeren, bloedjes, was ophangen, daag allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |