Ik veeg die even bij de onderstaande twee:quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Wat een uiterst sympathieke en amusante verrijking voor dit forum ben jij, Booregaard.![]()
En daarna schrijf ik die drie treurige gevallen in voor de volgende cursus: http://www.cursushumor.nl/quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef right_turn het volgende:
Beauregard is een veuls te mooie naam voor je, bij deze ga je maar mooi verder onder: Bouwrukker!
Gaat het wel goed met je? Je komt sympathiek over. Neem anders even contact op met je moeder en maak het bespreekbaar. Ik zou niet willen niet dat je een statistisch feitje op pagina 7 zou wordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik ook.
En ik ben die man die belasting betaalt, waardoor jij dankzij de Wajong-uitkering toch een inkomen hebt.
Nog meer prangende vragen? Laat het me weten.
omdat ik ff pauze heb;quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kun je dat even Painten? Ik kan er me weinig bij voorstellen. En dat je waarschijnlijk een 16-jarige LAN-party-fetisjist bent helpt daar niet echt bij.
Ik wacht je Paint af.
Respect voor die paint. Echter, ik ben niet bepaald gehandicapt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
omdat ik ff pauze heb;
[ afbeelding ]
Lieve pisnicht. Wat begrijp je niet aan het volgende:quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:17 schreef pisnicht het volgende:
OK dus feitelijk moeten we gewoon die rolstoel ff wegdenken om te weten hoe je eruit ziet. Nouja, ik zat er niet veel naast qua uiterlijk al ben ik er wel van overtuigd dat indien je niet lichamelijk gehandicapt bent, je geestelijk gehandicapt bent of minimaal 2 minuten zonder zuurstof hebt gezeten bij de geboorte.
p.s. hoe voer je zo'n rolstoel zo op dat hij burn-outs kan maken? Of ben je erg goed in paint?
Even simpel uitgelegd, speciaal voor jou:quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Respect voor die paint. Echter, ik ben niet bepaald gehandicapt.
Mocht ik dat wel zijn, dan zou ik er zo uit zien:
[ afbeelding ]
En dan moet iedereen mij aanspreken met Herr Wheelchair.
Fraaie analyse, vriend.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef Jakoeboe het volgende:
Jij vindt het moeilijk om te accepteren dat niet iedereen zo intelligent is als jij je voordoet hé? Met de nadruk op voordoet, want je sociale intelligentie is ver te zoeken. Het ingaan op de primaire reacties terwijl je serieuze discussies wilt, siert je niet. En hoe je op die reacties ingaat, bewijst alleen maar wat voor een zielig mannetje je bent. Je voelt je verheven boven alles en iedereen die een lagere opleiding heeft dan jij, terwijl jij het soort persoon bent waar onze samenleving aan ten onder gaat.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:21 schreef pisnicht het volgende:
TS is een Marokkaan? Of bedoel je dat niet?
Kijk, dit soort replies doen me goed.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Heatseeker het volgende:
Ts jij bent echt de allerslimste van ons allemaal, jij weet altijd een weerwoord. We kijken met z'n allen echt tegen je op.
Ts jij bent de beste, nee echt.
En daar ga je weer, jezelf verhullend achter mooie woorden. Ik vrees dat de discussies die je zo graag wilt niet je sterkste punt zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Fraaie analyse, vriend.
De samenleving gaat ten onder door mensen zoals ik?!!11!!1
Oh mein Gott, zou ik deel uitmaken van een complot?
Ik zou mezelf eerder als een Heilige Verlosser beschouwen, die proleten als jij de ogen zal openen.
Ok, het is me duidelijk. Het was optie 3; zuurstof tekort bij de geboorte. Je zegt namelijk wel degelijk dat je er zo uit zou zien indien je gehandicapt was. Maar dat ben je niet naar eigen zeggen (althans niet lichamelijk) dus mogen we die rolstoel voor het gemak wegdenken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lieve pisnicht. Wat begrijp je niet aan het volgende:
[..]
Even simpel uitgelegd, speciaal voor jou:
Ik - niet - gehandicapt.
Indien - wel - dan - zie - ik - er - zo - uit: [zie afbeelding rolstoelgangster]
Samenvatting: Ik zie er niet zo uit als die jongeman, want ik ben niet gehandicapt.
Hopende hierbij duidelijk te zijn geweest op basisschool niveau verblijf ik. Groet.
Antilliaan?quote:
Mooie woorden? Wat een compliment.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:28 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
En daar ga je weer, jezelf verhullend achter mooie woorden. Ik vrees dat de discussies die je zo graag wilt niet je sterkste punt zijn.
Meer een gefrustreerde autist die vanachter zijn computer denkt is eventjes alle MBO mensjes zwart te maken.quote:
Lieve pisnicht,quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ok, het is me duidelijk. Het was optie 3; zuurstof tekort bij de geboorte. Je zegt namelijk wel degelijk dat je er zo uit zou zien indien je gehandicapt was. Maar dat ben je niet naar eigen zeggen (althans niet lichamelijk) dus mogen we die rolstoel voor het gemak wegdenken.
Je hoeft je je er niet zo vervelend onder te voelen hoor. Op ieder potje past een dekseltje!![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |