Waar ben jij precies op uit? Met replies van dergelijk niveau ga je het hier echt niet maken, hoor.quote:
Oneeh ... ik kan echt niet discuseren met twee fokkers.. .quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat de fuck. Even echt serieus he, gewoon wij, 1 op 1: hoe kankerdom ben jij?
Scherpe analyse.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef whiteninja het volgende:
Dit komt waarschijnlijk omdat je niet kan discussiëren, Bearegard. Het enige dat jij goed kan is bijtende opmerkingen maken.
Nou, welke universitaire graad heb/doe je dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Oneeh ... ik kan echt niet discuseren met twee fokkers.. .
en neeh ik ben niet echt dom ... ik gebruik a.u.b niet het woord kanker. dat ivnd ik zo vreselijk ..
Als jij belooft dat je hier niet meer zult posten, dat vind ik zo vreselijk. Het niveau moet hoog blijven, ja!?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Oneeh ... ik kan echt niet discuseren met twee fokkers.. .
en neeh ik ben niet echt dom ... ik gebruik a.u.b niet het woord kanker. dat ivnd ik zo vreselijk ..
Kloonquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:07 schreef Biels het volgende:
Al die proleten die ook expres een naam fout gaan spellen. Hoe gevat!
En bedankt, he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Wat een uiterst sympathieke en amusante verrijking voor dit forum ben jij, Booregaard.
Jep, dat ben ik ook.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef right_turn het volgende:
Bouwrukker, ben jij naast user Biels ook toevallig deze gebruiker? EppoHanensnaaier
Er zijn namelijk overeenkomsten te bespeuren
Viezert!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:17 schreef pisnicht het volgende:
Domme nigger, wacht maar tot ik je op straat tegen kom. Krijg je een pipa in je anus. Fokkin' holmaat!
Kun je dat even Painten? Ik kan er me weinig bij voorstellen. En dat je waarschijnlijk een 16-jarige LAN-party-fetisjist bent helpt daar niet echt bij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:17 schreef pisnicht het volgende:
Domme nigger, wacht maar tot ik je op straat tegen kom. Krijg je een pipa in je anus. Fokkin' holmaat!
HEY KANKERJONG! QUOTE MIJ EENS OVER DIE KERK SHIT... ANDERS KNAL OP JE NAZE!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik ook.
En ik ben die man die belasting betaalt, waardoor jij dankzij de Wajong-uitkering toch een inkomen hebt.
Nog meer prangende vragen? Laat het me weten.
Haar reacties in dit topic:quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef aychelle het volgende:
god god god dat ik hier nog op reageer maarjah ..
Ik vind je heel erg agresief overkomen nu ik een paar van je post heb doorgelezen. Anderen zijn volgensjou oninteligent of wat maar ook maar kijk eens hoe jezefl overkomt! Ik scheld hier niemand uit of kijk neer op andere mensen jij wel .... waarom eigenlijk als ik vragen mag?![]()
Ik vraag me ook af hoe je eruitziet als het goed is ben je een vrouw of niet .. ik las ergens dat je zei dat je iemands vriendin niet was?![]()
Duss laat mensen gewoon in zijn waarde ik heb jou NIETS verkeerd gedaan volgensmij en dan krijg ik scheldwoorden naar mijn hoofd!![]()
maarjah in iedergeval SCHAT ... ik ben echt beledigd of gekwetst door jou maar hou asjeblieft op met mensen zo lastig te vallen
daggggggg![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |