Kleine? 't Is er een van behoorlijk formaat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:17 schreef omyfalzer het volgende:
Maak je vmbo eerst even af en probeer het daarna nog een keer
(als je tenminste je huur kan betalen, langs start mag en niet in de gevangenis komt)
Altijd leuk, die kleine rel-nichtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geboortedatum: 01-04-1991
Hahaha, je leven is al 17 jaar() één grote grap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet je je ook weer niet belangrijker voelen dan je bent hoor. Hier en daar een luchtige opmerking en ik ben gelijk een parasiet. Zolang ik een lach op het gezicht van mijn grootste fan kan toveren, maak ik me niet druk over subjectieve begrippen als humor![]()
Ach, het ging niet bepaald over hoeveelheid kansloosheid van het verderfelijke individu -nee, het betrof meer de intellectuele inhoud (of eeder gezegt: het gebrek eraan).quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kleine? 't Is er een van behoorlijk formaat!
BR heeft je tong in zijn reet niet nodig hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:17 schreef omyfalzer het volgende:
Maak eerst je vmbo even af en probeer het vervolgens nog een keer
(als je tenminste je huur kan betalen, langs start mag en niet in de gevangenis terecht komt)
Altijd leuk, die kleine rel-nichtjes
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:21 schreef right_turn het volgende:Mijn leven is dus al 17 jaar vermakelijk, wat ik van jouw "ziekelijke" leven helaas niet kan zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihihi, je hebt natuurlijk dyslexie![]()
Wat zal jou dat een zorg zijn? Jaloers of bang?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
BR heeft je tong in zijn reet niet nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie, mijn observering was correctemento!![]()
Jaloers of bang om iets op een forum, en bovendien ook nog in een topic waar ik nog niet in gepost had? Ik denk dat je qua intelligentie wel in de OP zou kunnen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Wat zal jou dat een zorg zijn? Jaloers of bang?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef right_turn het volgende:En daar mag jij hem om uitlachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ongeveer hetzelfde als dat een ventje met Down syndroom een ander ventje met Down syndroom uitscheld voor "MONGOOL!!!11!". Ongepast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal val ik mensen ook niet lastig met commentaar op typo's en grammatica, jou dus ook nietmaar als je zo van de toren aan het toeteren bent over het afmaken van je vmbo en in dezelfde zin het woord intellectueel durft te gebruiken, dan vraag je daar gewoon om.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris too gay ziet enkele opmerkingen over fistfucken en rimmen staan en vindt het topique plots ook weer interessant genoeg om in te posten. Malle wannabe mod!![]()
En wie houdt jou via pm op de hoogte van wat er besproken wordt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eigenlijk wil ik een subforum op fok waar alleen mensen met een iq boven de 125 in kunnen komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |