Au!quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ben weer terug uit Eindhoven, tevens rip aan de muizenfamilie in de buurt van Someren, pappa komt niet meer thuis, hij was wat onvoorzichtig bij het oversteken...
NEE! OH NEE! Mijn liefde. Wat doen ze!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
Veldmuis?
oiquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ben weer terug uit Eindhoven, tevens rip aan de muizenfamilie in de buurt van Someren, pappa komt niet meer thuis, hij was wat onvoorzichtig bij het oversteken...
Jah bedankt, helaas komt er dus geen koffietafelquote:
Dat klinkt niet als veldmuis. Goddank.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:52 schreef Klonk het volgende:
hij was bruin, nu een bruin rode vlek op het asfalt...
niks en cake?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oi
wanneer is de begrafenis?
[..]
Jah bedankt, helaas komt er dus geen koffietafel
cake met waterquote:
Gátverdamme.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
cake met water
@ roadkill...
ik heb eens een vos aangereden
resultaat: bumper kapot, spatscherm tegen binnenkant bumper aan gort, verstraler weg
EN ik kon met de hoge drukspuit de lichaamsdelen wegspuiten
dat was nog het ergstequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cake met water
@ roadkill...
ik heb eens een vos aangereden
resultaat: bumper kapot, spatscherm tegen binnenkant bumper aan gort, verstraler weg
EN ik kon met de hoge drukspuit de lichaamsdelen wegspuiten
Een mus op je helm ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:01 schreef Klonk het volgende:
een fazantenhaan geeft ook ranzige mooie effecten
Dat heb ik dus gehad met rijles hequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Vond het minder erg om iemand van zn scooter te rijden![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE! OH NEE! Mijn liefde. Wat doen ze!
-jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Een mus op je helm ook
[..]
Dat heb ik dus gehad met rijles he
Het was absoluut niet mijn schuld, en zelfs mijn instructeur zag het niet aankomen, dus tja...
Ik heb beheurlijk lang over dat papiertje gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-ja
-gats..
-vergelijkbare situatie dus(alleen had ik het roze papiertje al)
1e keer reed ik perfect maar omdat mn examinator ruzie had met mn instructeur, heeft ie me laten zakkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb beheurlijk lang over dat papiertje gedaan
Dat wordt echt moeilijk hoor.. Voor jou of veldmuis kiezen.quote:
Veldmuis ken je echt, mij niet. Fictie of realiteit. Wat is aantrekkelijker?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wordt echt moeilijk hoor.. Voor jou of veldmuis kiezen.
Ik ben zelfs gezakt voor mijn staatsexamenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1e keer reed ik perfect maar omdat mn examinator ruzie had met mn instructeur, heeft ie me laten zakken
2e keer 2 foutjes gemaakt (neus nog op rijbaan met file-parkeren enzo) maar omdat ik dus zei "ow.. te laat terug gedraaid" wist die examinator dat ik wel wist wat ik fout deed en daarom liet hij me slagen.
(heb wel 2 jaar zonder rijbewijs geoefend)
Je bent in 1927 afgereden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:12 schreef Klonk het volgende:
voor alle rijbewijzen die ik heb kan ik trots zeggen: in 1 keer gehaald, koste wel een paar dozen sigaren maar dan ben je er ook snel klaar mee...
Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gezakt voor mijn staatsexamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |