abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60518047
Vivi en Kersjes heel veel sterkte en succes met alles!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:14:45 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60518226
Kersjes wat een nare situatie voor jou ook, jij ook heel veel sterkte en ik duim voor je dat het allemaal goed komt!

En een dikke knuffel .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:54:20 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60547381
Och Viefke, ik lees dit nu pas.
Ik heb geen wijze woorden toe te voegen aan hetgeen er al is gezegd. Maar wel een dikke . En hopelijk vinden jullie een manier om aan die nieuwe hormonen/medicijnen te komen.

Kersjes, wat verdrietig en spannend van je moeder zeg.
Heel veel sterkte.

Bah, ik moet er niet aan denken dat Thies zijn grootouders op korte termijn zou verliezen. Ik ben zelf nagenoeg zonder grootouders opgegroeid, en als ik nu zie wat zij een kind kunnen bieden, dan hoop ik dat Thies daar nog lang van mag genieten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_61278001
Actueel hier

Sven's opa is vandaag overleden, zijn laatste grootouder.
Mijn ouders heeft hij nooit gekend en zijn oma is begin vorig jaar overleden.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_61278032
Easy, wat verdrietig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar zondag 31 augustus 2008 @ 22:41:21 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61278041
Niet leuk easy, gecondoleerd

Hoe is Sven eronder? Was het onverwacht of hebben jullie je (voor zover dat eigenlijk mogelijk is) een beetje erop kunnen voorbereiden?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61278176
Sven weet het nog niet.
Het was onverwacht al was opa wel hart- en suikerpatient en het dus wel altijd kon gebeuren (nou kan dat bij iedereen altijd, maar dit terzijde).
Mijn man heeft hem vanavond om een uur of 9 gevonden nadat zijn broer belde of hij even langs wilde gaan omdat hij hem de hele dag al niet telefonisch te pakken kreeg. Sven sliep toen al.

Het is allemaal nog vers dus.

En we moeten dus even kijken hoe we het gaan doen morgen met 1e schooldag na de vakantie enzo ...

(en ik zit hier ff van me af te tikken, man is nog daar, er moet natuurlijk van alles geregeld worden)
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:48:25 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61278253
Och, wat vers nog.
Sterkte hoor Easy...
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:49:39 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61278303
Oh Easy, gecondoleerd. Wat een schrik.

Veel sterkte voor de komende tijd...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Licht Ontvlambaar zondag 31 augustus 2008 @ 22:51:30 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61278363
Jeetje, dat is wel even heftig easy... Moeilijk hoor, inderdaad ook met school morgen. Heel veel sterkte voor de komende dagen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61278393
wat erg easy... gecondoleerd! voor je man ook heftig zeg, om z'n vader zo aan te treffen.
en inderdaad, dat wordt een hele rare eerste schooldag voor sven... hoe was zijn band met opa?
heel veel sterkte voor jullie alledrie!
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:54:11 #112
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_61278442
Easy gecondoleerd. Lijkt me heftig voor je man zeg. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_61278549
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
... hoe was zijn band met opa?
Tot mijn schoonmoeder begin vorig jaar ziek werd pastten zij 1 dag in de week op Sven. Na het overlijden van oma wilde hij een tijdje niet veel van opa (was heel sneu voor opa) weten maar het laatste jaar trok dat weer helemaal bij.
De laatste tijd meldde hij trots dat hij "nog wel een opa had he"
Hij zag hem niet echt veel omdat opa veel de deur uit was (het huis ontvluchten) als we eens langsgingen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:26:12 #114
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61279346
Och Easy..., gecondoleerd en heel veel sterkte voor je man, voor jou en voor Sven
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 september 2008 @ 01:29:42 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61282347
Vivi kersjes en Easy

Weet niet goed wat ik reageren moet, Hier wel een soort van zelfde situatie gehad, omdat Thijs de grootouders van Marco zijn kant heel weinig zag ivm de afstand, (afentoe langs en met verjaardagen)
En aan mijn kant, is al jaren daarvoor mijn moeder overleden (8 jaar alweer) en met mijn pa heb ik nooit eigenlijk meer een echt goed kontackt mee terug gekregen
Al pasten die wel geregeld op als we eens weg gingen ofzo, en echt een kans gekregen om echt voor opa te spelen is hem ook weer "ontnomen"doordat Thijs plotseling overleed.

Maar moet er niet aan denken om een kindje zonder opa en oma... ik heb nog steeds 2 opa's en een lieve oma, en daar ben ik nog steeds trots en blij mee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 07:17:21 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61283523
Easy, gecondoleerd, zo onverwacht, wat een schrik en verdriet...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 september 2008 @ 11:59:55 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_61287836
easy, gecondoleerd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 september 2008 @ 12:30:47 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61288701
Easy wat rot zeg, gecondoleerd en sterkte met het brengen van het nieuws aan Sven, hopelijk kan hij er een beetje goed mee omgaan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61293732
easy; gecondoleerd en veel sterkte gewenst!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 1 september 2008 @ 16:47:45 #120
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61295679
Hoe ging het vertellen aan Sven Easy?
pi_61303263
Vivi; wat lijkt het me enorm moeilijk. Zowel voor de speciale band die oma met Dean heeft, maar ook voor jou, je eigen moeder... Heel veel sterkte, ik hoop dat ze nog veel kunnen doen en dat je nog heel veel prachtige momenten met haar zult hebben.

Kersjes; heel veel sterkte

Easy , gecondoleerd en heel veel sterkte!
pi_61303619
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef Moonah het volgende:
Hoe ging het vertellen aan Sven Easy?
Het ging best wel goed, hij laat het echt stukje voor stukje tot hem doordringen.
Reacties van kinderen op zulk nieuws kunnen overigens vrij hard overkomen.
Ik vertelde hem vanmorgen bij ons op bed dat opa dood was. Zijn eerste reactie was "o, dan kan ik hem dus nooit meer zien" Onmiddelijk gevolgd door "Tante M. gaat toch niet dood he??? (tante M is een buurvrouw van een vriendje een paar huizen verderop).
Ik zei dat hij best verdrietig mocht zijn, maar hij was dat niet, dat zou hij wel zijn "als tante M. dood zou gaan".
Onderweg naar school vertelde hij dat hij het toch wel jammer vond, want hij had eigenlijk best wel vandaag bij opa langs willen gaan.
Op school heeft hij in de kring wel gezegd dat zijn opa dood is.

Hij is gewoon verder naar school geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')