Zeg, dat kan mijn betovergrootmoeder zijn jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 04:51 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Kapot machen!
Darling, sweety, dan gaat mijn hele drankvoorraad er ook aan.......quote:Op woensdag 30 juli 2008 04:55 schreef Megumi het volgende:
DDT!!!
oeh oeh raadselsquote:Op woensdag 30 juli 2008 04:31 schreef Morwen het volgende:
Hij is zwart met heel veel poten, traag als dikke stront en daar lijkt hij ook op. Stront als je een week niet gescheten hebt, keutels schijt en 3 doosjes Norrit op hebt.....................maar dan met pootjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb eens van die Amerikaanse of Duitse kakkerlakken in mijn huis gehad van 6 centimeter lang, met pootjes zolang dat je ze hoort tikken op de parketvloer. Dan piep je wel even anders, ik heb weken lang geslapen met mijn benen bij elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |