hebben je collega's al voor je gezonden en je stoel/kantoor ook versiert zoals bij mij vorige week ?quote:
Dreigen dat jij gaat zingen als zij niet gaan zingenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
jazeker!
al hebben ze me het zingen tot nu toe bespaard
Hoe was t?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie was er op de gay pride zaterdag?
ik!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:45 schreef BlueMage het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik voel me nogal kut op 't moment, om eerlijk te zijn...
M.
Oeh, die had ik eerder moeten zien! Nu ben ik alweer thuisquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dreigen dat jij gaat zingen als zij niet gaan zingen.
*knuf*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin d'r kat ligt op sterven, vriendin over de rooie met als gevolg 'n ruzie die ik helemaal niet als ruzie bedoelde en nah ja gewoon kut, ik vind 't ook kut voor haar maar zij zegt dat ik 't allemaal niet snap *zucht*
M.
Stomme situatie. ik denk dat je het beste het gewoon even moet laten en er niet te zwaar aan tillen. Vriendin is natuurlijk heel hoog in d'r emoties nou en als ik uit eigen ervaring spreek dan kan dat er voor zorgen dat het minste of geringste al te veel is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin d'r kat ligt op sterven, vriendin over de rooie met als gevolg 'n ruzie die ik helemaal niet als ruzie bedoelde en nah ja gewoon kut, ik vind 't ook kut voor haar maar zij zegt dat ik 't allemaal niet snap *zucht*
M.
Geeft BlueMage een knuffelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |