quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Is het na het avondeten een beetje droog in Drenthe?
Ben een jaartje single geweest en daarna is het weer goed gekomen met oude vriendin, waarmee ik ook in England woondequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ligt ook vast aan de collega's, denk ik. Hoelang ben je nu single?
Oh, je bent heul geen single.
Thanks en kiek 'ns an. Ik ga na het eten wel zwemmen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens de berichten wel, morgen geeft een grotere kans op buien, misschien bewolkt maar geen regen.
Oh jee, ik snap het niet. Je hebt dus weer een relatie met haar maar waar is zij nu dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben een jaartje single geweest en daarna is het weer goed gekomen met oude vriendin, waarmee ik ook in England woonde
Noh, geen Frankrijk.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op die fiets, hij lijkt op meneer BQ, die is vakantie ook snel zat. Wrs gaat ons tripje naar Frankrijk niet door, hij heeft het veuls te druk.![]()
Zo, tijd voor de boodschappen, later.
Morning Ka, het voelt hier ook heel aangenaam hoor.
Op dit moment is ze bij een vriendin, een of ander feestje, maar ze is inmiddels hier ingetrokkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh jee, ik snap het niet. Je hebt dus weer een relatie met haar maar waar is zij nu dan?
Ik snap het écht niet hè en ik vraag vast hele stomme dingen.
Je moet die arme kindjes ook niet op het heetst van de dag in de zon laten, haske slecht voor de huid, je kunt er niet tegen smeren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks en kiek 'ns an. Ik ga na het eten wel zwemmen.
Aan je water.....?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef Dementor het volgende:
Dit gaat een rare dag worden.
Ik voel het.
Ow!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment is ze bij een vriendin, een of ander feestje, maar ze is inmiddels hier ingetrokken
Je bent een sociaal dierquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien ligt het daaraan, vind het persoonlijk fijn als ik thuis tegen iemand kan aanlullen die alles weet en het meeste ook begrijpt. Als ik pauzes heb op m'n werk was/ben ik ook vaak in de pauzes met m'n vriendin ergens aan het eten. Ligt misschien ook aan de collega's die je hebt
Je komt nooit buiten deze reeks?quote:
Kindjes in Afrika zijn arm. Zij zijn vervelend en veeleisend. Ze willen nu een tosti met wit brood maar ik heb alleen maar volkoren in huis en nu willen ze naar de winkel. Oh en alleen met Heinz ketchup.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet die arme kindjes ook niet op het heetst van de dag in de zon laten, haske slecht voor de huid, je kunt er niet tegen smeren.
Hoe dan?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geen idee, ik voel niet aan jouw water iig.....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt nooit buiten deze reeks?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika zijn arm. Zij zijn vervelend en veeleisend. Ze willen nu een tosti met wit brood maar ik heb alleen maar volkoren in huis en nu willen ze naar de winkel. Oh en alleen met Heinz ketchup.
Oh en meneer wil zijn Nederlands elftal pakje aan maar die zit in de was. 'Dan kan die toch nu wel in de droger!!' Ik heb er monsters van gemaakt. Ik ga maar naar Timboektoe.![]()
Ik ga naar de winkel, moet toch nog avondeten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |