quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:11 schreef dgbw het volgende:
Ruikt ongetwijfeld ook als Joop z'n poepert..
Ik heb zooo'n grafhekel aan die ambipur electrische luchtverfrissers....... stank is vaak nog erger dan die van strontquote:
Goede keuze, toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:39 schreef Stommie het volgende:
je moest gewoon ergens een topic over openen he
Of dat ene olifant (?) beest die getrouwd is met een duizendpoot.. echt verschrikkelijk. En dan zijn er dus nog mensen geweest ook die dachten "wauw wat een geniaal idee!! daar gaan we geld in steken!" . Dat is eigenlijk nog het trieststttsss.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:37 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Wel die met die pinguins, ook van zo'n luchtverfrisser
Het werkt, da's nog erger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Of dat ene olifant (?) beest die getrouwd is met een duizendpoot.. echt verschrikkelijk. En dan zijn er dus nog mensen geweest ook die dachten "wauw wat een geniaal idee!! daar gaan we geld in steken!" . Dat is eigenlijk nog het trieststttsss.
Want? Volgende keer als jij pleeparfum moet hebben dan denk je: "Hey dat is die van die reclame met die gezellige homo. Die spray neem ik!" ??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:49 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Het werkt, da's nog erger.
Er zijn genoeg paupers die zo'n geval op het gemak hebben hangen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:56 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Want? Volgende keer als jij pleeparfum moet hebben dan denk je: "Hey dat is die van die reclame met die gezellige homo. Die spray neem ik!" ??
*Proestquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:11 schreef dgbw het volgende:
Ruikt ongetwijfeld ook als Joop z'n poepert..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:51 schreef Fortitudo het volgende:
heel erg irri idd, net ook een topic over geopend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |