Oh wacht, je doelt natuurlijk op het 'iets minder behoeft aan contact met de buitenwereld'quote:
Gaat dus uren zo door hier op een dag , Chico vergeet dat ie 10 is alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Oh wat een dolle pret met zijn allen! Die geluiden er bij ook, heullllllll 'gevaarlijk'![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja sorry, dat had ik gelezen hoor, had ook nog op Morrie gereageerd.
Maar ik trok even het bruggetje tussen dat gesprek en het woord 'kluizenaren' niet, ik was niet zo vlot
Even je filmpje kijken!
Oh dat kan ik ook pas sinds ik per ongeluk die betere nieuwe cam kreegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Ja ik vraag me ook steeds af hoe je het toch voor elkaar krijgt om die honden zo op de foto te zetten - bv tijdens tikkertje - dat ze net in de lucht hangen en dat het toch allemaal scherp is enzo. Bij mij zou je dan een wazige streep zien ipv hupsende hondjes
Dat kunnen wij ook. Sluitertijden handmatig aanpassenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Ja ik vraag me ook steeds af hoe je het toch voor elkaar krijgt om die honden zo op de foto te zetten - bv tijdens tikkertje - dat ze net in de lucht hangen en dat het toch allemaal scherp is enzo. Bij mij zou je dan een wazige streep zien ipv hupsende hondjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |