Oh wacht, je doelt natuurlijk op het 'iets minder behoeft aan contact met de buitenwereld'quote:
Gaat dus uren zo door hier op een dag , Chico vergeet dat ie 10 is alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Oh wat een dolle pret met zijn allen! Die geluiden er bij ook, heullllllll 'gevaarlijk'![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja sorry, dat had ik gelezen hoor, had ook nog op Morrie gereageerd.
Maar ik trok even het bruggetje tussen dat gesprek en het woord 'kluizenaren' niet, ik was niet zo vlot
Even je filmpje kijken!
Oh dat kan ik ook pas sinds ik per ongeluk die betere nieuwe cam kreegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Ja ik vraag me ook steeds af hoe je het toch voor elkaar krijgt om die honden zo op de foto te zetten - bv tijdens tikkertje - dat ze net in de lucht hangen en dat het toch allemaal scherp is enzo. Bij mij zou je dan een wazige streep zien ipv hupsende hondjes
Dat kunnen wij ook. Sluitertijden handmatig aanpassenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Ja ik vraag me ook steeds af hoe je het toch voor elkaar krijgt om die honden zo op de foto te zetten - bv tijdens tikkertje - dat ze net in de lucht hangen en dat het toch allemaal scherp is enzo. Bij mij zou je dan een wazige streep zien ipv hupsende hondjes
mogguh.quote:
Gollum is toch ook een mannetje?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Mogguh!
Ik ga vandaag het huis hier es een grote beurt geven. Morgen komt de bazin weer thuis![]()
Karel en Gollum hebben net weer een uur lopen sexen aan het water.
Kittenpups anyone?
Neuh tis geen mannetje, tis een castraat en dat is hele andere soep natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gollum is toch ook een mannetje?
Dan is Karel niet alleen gay, maar ook waarlijk interraciaal. Een voorbeeld voor onze samenleving
En die kunnen dan miauwen en blaffen he!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:13 schreef Greys het volgende:
Hahahaha dat zal een lekker species worden![]()
![]()
* Greys ziet even een kate kat met Karel's bolle plop-ogen voor zich![]()
Jippieeeeeeeeequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:19 schreef verita het volgende:
Er zijn waarschijnlijk al twee donateurs via kattenplaza
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh tis geen mannetje, tis een castraat en dat is hele andere soep natuurlijk![]()
Nou wie wil op de puppykittenlijst?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef Qwea het volgende:
* moe is
*gesport heeft
Ik ben 4 kg afgevallenwoei
Nog snel. Neem aan dat je dan ook je voedingspatroon hebt aangepast naast het sporten?quote:
Ehm, neequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog snel. Neem aan dat je dan ook je voedingspatroon hebt aangepast naast het sporten?
Gaat goed hoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ow damn Karel is vandaag echt zo histig als maar zijn kan, telkens maar piepen naar die kat, echt afschuwelijk![]()
Billy wil de kat alleen nog maar meer opeten nu![]()
Ik ga Bil ff een kouwe douche geven
Hills, specific en proplan hadden dacht ik goed voer voor poesjes met nier problemen. Artrose is kut. Boemdik heeft het ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry, maar dit klinkt echt onwijs grappig![]()
Bleh, ik kom even zeuren
Gisteren jaarlijkse checkup van Ziggy gehad + inentingen en ontwormen. Dat was allemaal oke, ze ziet er erg goed uit vergeleken met vorig jaar[2,57 kg nu]
Omdat ze zo stram is en ws artrose heeft, heb ik vloeibare pijnstiller en ontstekingsremmer gehad, dan wordt zs\e misschien wat kwieker. Was wel zielig, ze heeft kennelijk een vergroeing in haar rug en verder nog pijn aan de hakken van haar pootjes, haar knieën en haar heupjesMaar goed, die pijnstiller is ws wel goed daarvoor
Alleen vond ik dat ze zoveel plast tegenwoordig en nu hebben ze een bloedonderzoek gedaan en het blijkt dat ze slechte nieren heeftDus ze moet op dieet
Das dus duur, onhandig [want ze lust bijna niks] en zielig want ze wordt zo verwend qua tussendoortjes nu door onsen dat mag dan natuurlijk niet meer...
Naja, niet leuk dus [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |