Ah ok, het is 'normaal' dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:07 schreef Qwea het volgende:
Dat van die wankelpoten, dat is redelijk normaal bij artrose. Ook bij het opstaan kan het zijn dat ze gaat hinken. Baloe heeft er ook last van. En als hij eenmaal een poosje in de benen is, is het weg.
Opstaan stijfheid noemen ze dat ook wel.
Dat vroeg ik me ook gelijk af: hoeveel eiwitten bevat zo'n muis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag dat wel van de dokter?![]()
Hebben jullie muizen in huus dan?
Hoe gaat het trouwens met het andere voer?
Ze krijgt 's ochtends en 's avonds al een (kleine) portie, voor de medicijnen. Maar ik was er al snel achter dat ze van te veel natvoer verandert in een bitchcat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ze niet gewoon 2 keer per dag natvoer dan?
Als dat na een week niet weg is, dan moet je even de DA bellen. De metacam zou dat moeten "verhelpen" iig in het begin. Er zit een ontsteking, en de metcam is een NSAID (onstekingsremmer) en pijnstiller. Dus het zou iig in de eerste week minder/weg moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok, het is 'normaal' dusFijn om te horen!
Ze lijkt wel dronken soms als ze zo rondzwabbert
Ik hou het in de gaten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als dat na een week niet weg is, dan moet je even de DA bellen. De metacam zou dat moeten "verhelpen" iig in het begin. Er zit een ontsteking, en de metcam is een NSAID (onstekingsremmer) en pijnstiller. Dus het zou iig in de eerste week minder/weg moeten zijn.
Baloe staat al een poosje op carprodyl en dan 2x daags een halve, als ik het verhoog gaat het een tijdje goed, maar echt helemaal weg is het dan ook niet. Ennu met die 2x een half is het ook niet helemaal weg. Zeker niet gezien zn kruisband stuk is nu
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten!
Arme Baloe, het zit hem ook niet mee he?
Goehoed!!quote:
Hij went zo snel dat ik gister even moest nadenken omdat ik in mijn hoofd had dat hij er al twee weken was. Maar dat was pas een week.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:09 schreef MissBliss het volgende:
Wat fijn dat Thomas al zo went zeg![]()
Gaat sneller dan ik gedacht had.
En gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd Greys!![]()
![]()
Weet EW het nog niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij went zo snel dat ik gister even moest nadenken omdat ik in mijn hoofd had dat hij er al twee weken was. Maar dat was pas een week.
Nou.... vanavond komt EW thuis (met naar verwachting erg erg brak hoofd). Ben erg benieuwd naar zijn reactie.
En owwwww, Tom KAN mert heeeel erg veel gewring en moeite door het kattenluik. Het is dat het vastgeschroeft zit, anders zou hij doorlopen met een kattenluik om zijn dikke pens
En zijn krabpaal wordt nooit meer door hem gebruikt. Merlijn heeft die ingenomen als uitkijkpost.
" HEY! we hadden toch bloemkool!?!?!?!?!"quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:02 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh, Cricket, wat een droppie
En MissBliss, goed begin in elk geval!!! Ziggy, zet hem op!
Morrie, fijn dat je hubbie weer terug is. Stelletje lovebirds!![]()
Qwea, heeft MM de nasi toch met smaak gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |