DM confronterend zo bij de da, maar mss is dat wel goed voor het shock effect zeg maar. Ik hoop dat ze het lust allemaal.
Non wat issie lief
Ik ben bek af!
Wat een laatste vakantie dag met poetsen en zo had moeten worden werd onverwachts een superdagje

Een van de hondjes die uit logeren zijn werd al teruggebracht vanmiddag, stonden twee uur te vroeg op de stoep, ik was volop aan de poets.
Iemand van het chinezen forum die ik wel ken, en we kwamen dr toen ze Desi kwam halen achter dat een van haar honden net als Bil ook een achterkleinzoon van Chico is, dus ze had Gucci ook mee. En heeeeeele mooie zonnebloemen, voor mij en de huisbazin. Mijnes kan ik helaas niet meenemen , dat gaat echt niet lukken morgen met de trein. En heerlijke vishapjes van de beste visboer in Lisse, en gebak, en lekkers voor morgen in de trein en als toetje op de taart kwakten we ook nog alle honden in haar bus ( ze heeft een uitlaatservice ) en karden met 10 honden naar Bergen aan Zee, om daar nog heerlijk op het strand te wandelen en te chillen met 10 loslopende blije wilde lieve gekke honden.
Wat een afsluiter zeg
Nu ga ik mn bedje in, laatste nacht hier. Morgen vroeg op, even poetsen afmaken en inpakken, en rond de middag zal het baasje wel thuis komen uit de States en vertrek ik met wss een tussenstop bij mn jarige papa naar huis met mn mannen
Welterusten allemaal!