abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:51:23 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60512245
weheheehehe, ik heb net zelf pizza gemaakt. Zo groot als de bakplaat. Met een kwart salami en een kwart hawai voor MM, en voor mij een kwart knakworst en een kwart hawai.

Ben benieuwd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60512248
Proficiat Greys

Hond van mij is niet snel tevreden, heb 3 vitakraft snacks mee genomen van de AH en gegeven achter elkaar en dan begint hij me heel zielig aan te kijken en te joenken voor meer. Had de lege verpakkingen op tafel gelegd en toen wilde hij op de tafel springen zo lekker vind hij die dingen. Daarna maar lege verpakking in afvalbak gegooid maar ook dat mocht niet helpen.

59 cent voor een salami-snack van vitakraft, ga echt geen 5 per dag kopen Dingen schijnt energie in te zitten dus ik wil ook geen adhd hondje.
Genieten is toegestaan!!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:56:07 #153
163650 Greys
pi_60512310
Dank je Topspin!

Hahaha je hebt je hond teveel verwend zo te horen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:57:59 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60512349
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
Proficiat Greys

Hond van mij is niet snel tevreden, heb 3 vitakraft snacks mee genomen van de AH en gegeven achter elkaar en dan begint hij me heel zielig aan te kijken en te joenken voor meer. Had de lege verpakkingen op tafel gelegd en toen wilde hij op de tafel springen zo lekker vind hij die dingen. Daarna maar lege verpakking in afvalbak gegooid maar ook dat mocht niet helpen.

59 cent voor een salami-snack van vitakraft, ga echt geen 5 per dag kopen Dingen schijnt energie in te zitten dus ik wil ook geen adhd hondje.
De mijne is een dief.

Er viel een stuk ananas op de vloer bij het maken van mn pizza. Dus ik stuur hem naar zn kleed om een doekje te pakken, en godver nog geen 4 sec later is hij snel naar de keuken geraced en heeft de ananas opgegeten.

Terwijl hij dat helemaal niet mag want hij staat op een streng voedselallergie dieet en dan ook nog zielig kijken als hij voor straf op zn kleed moet liggen
pi_60512420
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

De mijne is een dief.

Er viel een stuk ananas op de vloer bij het maken van mn pizza. Dus ik stuur hem naar zn kleed om een doekje te pakken, en godver nog geen 4 sec later is hij snel naar de keuken geraced en heeft de ananas opgegeten.

Terwijl hij dat helemaal niet mag want hij staat op een streng voedselallergie dieet en dan ook nog zielig kijken als hij voor straf op zn kleed moet liggen

Mijn opa en oma hadden vroeger een tekkel zo brutaal als maar wat en die stal alles dat los en vast zat, je kon geen mars of snicker op tafel leggen zonder het in de gaten te houden want hij sprong zo de tafel op om die mars op te wreten in een keer.

Die tekkel kwam uit het asiel en had een gebroken staart dus kan zijn dat het daaraan lag
pi_60512442
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:56 schreef Greys het volgende:
Dank je Topspin!

Hahaha je hebt je hond teveel verwend zo te horen
Inderdaad iets verwend denk ik Koop vaker snacks en iedere dag krijgt hij denta-stick en soms zelfs 2 denta-sticks. Als ik dan met hem ga lopen dan laat ik hem vaker de route kiezen en loop ik 30 minuten langer terwijl ik naar huis wil, en dat gaat er dan ook vaker toe leiden dat hij niet naar huis wil bij iedere wandeling.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:33:24 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60512880
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:02 schreef Topspin het volgende:

[..]

Mijn opa en oma hadden vroeger een tekkel zo brutaal als maar wat en die stal alles dat los en vast zat, je kon geen mars of snicker op tafel leggen zonder het in de gaten te houden want hij sprong zo de tafel op om die mars op te wreten in een keer.

Die tekkel kwam uit het asiel en had een gebroken staart dus kan zijn dat het daaraan lag
Met oudejaars avond had ik mn appelflap op tafel staan, ikke naar wc, ikke terug, weg appelflap. En de kruimels zaten in zn mondhoeken en op zn kleedje
pi_60514165
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:23 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Weet EW het nog niet? Dat wordt een leuke verrassing dan!
Nu wel.
Heb hem net opgehaald van het station en vertelde onderweg dat ik niet naar hem had geluisterd en dat ik toch wel een vreemde kerel mee naar huis had genomen. Hij vroeg hoe hij heette. Ik : Thomas.
En? Is ie oud, dik en lelijk?
Ik : het is niet de jongste meer en hij is wel heel groot en dik, maar superaardig. je zult hem wel mogen
EW: o, nee he... zit je dara met je nieuwe vriend op de bank en dan pas ik er niet meer bij omdat meneer te vet is. Lekker dan. En? Mag ie blijven?
Ik: joa, ik vind van wel.
EW: nou.... dat wordt dan dus afvallen voor meneer.

En toen kwamen we binnen....
EW: WTF
ik: dit is Thomas
ik: mijn nieuwe vriend waarover ik je vertelde

Maar ze mogen elkaar wel. Hebben gelijk al wat gekroeld en gespeeld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_60514219
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
Proficiat Greys

Heeeyyy, TS.
Was even in de war.
Dacht: huh? Ik zat toch in F&F. Maar ik zit ook in F&F
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60514246
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

De mijne is een dief.

Heb je de doekjes op zijn kleed liggen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60514436
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Met oudejaars avond had ik mn appelflap op tafel staan, ikke naar wc, ikke terug, weg appelflap. En de kruimels zaten in zn mondhoeken en op zn kleedje
Zo brutaal als een hond

Het lijken net mensen
pi_60514510
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heeeyyy, TS.
Was even in de war.
Dacht: huh? Ik zat toch in F&F. Maar ik zit ook in F&F
Hallo Nokje

Laatste tijd ben ik overal hier op FOK! aan het schrijven Nok

F&F pas sinds kort aan het lezen en hier aan het schrijven, tijden alleen maar in Truth geweest maar soms is het daar erg rustig en sinds ik sceptischer ben geworden ook niet meer helemaal mijn forum. Ouwehoer daar is ook erg rustig en zo is elders in Slow chat ook leuk. Ben wat meer all round aan het wezen dus en klik meer sub forums aan ook.

Straks ff met hond lopen, voordeel is dat je met een hond jezelf moet verplichten tot bewegen. 2 keer per dag 45 minuten lopen en zo hoef ik niet eens te sporten in principe.

Soms wel twijfel of het wel zo verstandig is om een huisdier aan te schaffen omdat een dier dood gaat na 15 jaar en dan het rouwproces. Maar zo zou je dan ook geen kinderen kunnen nemen en ook geen andere sociale relaties kunnen aangaan omdat mensen ook dood gaan.

Ben soms al aan het rouwen dat mijn hond er niet meer is terwijl hij nog 8 moet worden

Emo-achtig een beetje dus
pi_60514723
Denk ik ook best vaak aan. maar ja.... de dood hoort bij het leven en vice versa. En als je daar in de omgang met andere levende wezens telkens bij stilstaat ga je zelf constant een beetje dood. Wordt een mens heel erg depri van.
Beter van niet, dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60514868
Inderdaad, rouw-verwerking is dan iets dat ook vaak enigszins "vanzelf" gaat ondanks de ellende als dieren of mensen sterven. Meestal heelt de tijd de wonden. Het missen wordt gelukkig steeds minder alsof je eraan gewend raakt hoe vreemd dat ook kan klinken. Verder gaan met het leven is het dan ook en op een gegeven moment is het alleen nog maar terug kijken naar de mooie herinneringen van die persoon of dat dier
pi_60515032
Dat heb ik hier nog weleens met de drie die er niet meer zijn. Vooral met Rosa. Die was toch wel de meest speciale.
Wordt trouwens wel een gedoe als wij ooit gaan verhuizen. 3 kattegrafjes in de tuin
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60515077
Heb je ze wel in een kistje begraven?

Zou je ze nog kunnen meenemen Erg bizar natuurlijk om een kist uit te graven en opnieuw in te graven als je gaat verhuizen

Tis eigenlijk jammer dat katten en honden geen 80 worden net als vissen en schildpadden.
pi_60515660
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:28 schreef Topspin het volgende:
Heb je ze wel in een kistje begraven?

Zou je ze nog kunnen meenemen Erg bizar natuurlijk om een kist uit te graven en opnieuw in te graven als je gaat verhuizen

Tis eigenlijk jammer dat katten en honden geen 80 worden net als vissen en schildpadden.
Ik ben juist wel blij dat ze niet zo oud worden. Ze zijn in deze wereld afhankelijk van ons. Wat gebeurt er met al die dieren wiens mens sterft? Daar moet ik duis niet aan denken. Dan maar wat verdriet omdat ze eerder gaan.
Een kind voed je op en dat is dan volwassen en onafhankelijk. Die redt het wel als ik oud ben en sterf. Maar huisdieren komen dan maar al te vaak in asielen terecht of bij mensen die er geen bal van snappen.

Ik heb mijn katten allenaal in rieten mandjes begraven. Ik had er een paar staan die toen toevallig van pas kwamen. Zo'n klein rieten koffertje. Dekentje erin, poes erop. Dus dat is niet echt een aanrader.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60516017
Hoi allemaal, Greys nog gefeliciteerd!!! Dus Nokwanda, EW keek raar op? Hahaha had het wel willen zien, die dacht natuurlijk wat mot die vent in huis. Leuk om te lezen ook dat het verder goed gaat met Tom, ik volg het elke dag wel hier. Ga nu lekker van mijn vrije avond en morgen van mijn vrije dag genieten. Prettig weekend allemaal en doegggggg
pi_60516319
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ben juist wel blij dat ze niet zo oud worden. Ze zijn in deze wereld afhankelijk van ons. Wat gebeurt er met al die dieren wiens mens sterft? Daar moet ik duis niet aan denken. Dan maar wat verdriet omdat ze eerder gaan.
Een kind voed je op en dat is dan volwassen en onafhankelijk. Die redt het wel als ik oud ben en sterf. Maar huisdieren komen dan maar al te vaak in asielen terecht of bij mensen die er geen bal van snappen.

Ik heb mijn katten allenaal in rieten mandjes begraven. Ik had er een paar staan die toen toevallig van pas kwamen. Zo'n klein rieten koffertje. Dekentje erin, poes erop. Dus dat is niet echt een aanrader.
Dan zou je mensen moeten hebben die het dier overnemen als je dood gaat maar dan nog dat het dier aan het baasje gewend is inderdaad. Alsnog vind ik maximaal 20 jaar voor kat of hond erg jong op de een of andere manier. 30 jaar zou ik meer mee kunnen leven ondanks dat 20 jaar lang genoeg kan zijn.

De jaren vliegen soms voorbij lijkt het wel, ik heb mijn hond nu bijna 8 jaar en het lijkt in een fractie voorbij te zijn gegaan, vanzelf ook het idee dat ik zelf al snel erg snel oud wordt zonder dat ik het echt in de gaten heb. De ene dag volgt de andere op en zo zijn er weer weken en maanden voorbij, het wordt nieuw jaar en dan weer een decennia voorbij.

Het regent nu buiten Een kleine wind met miezel-regen en mijn scherm vol druppels
pi_60516570
Hier ook. Er komen hier meerdere vochtige poesjes binnen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60516631
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:18 schreef Freubeltje41 het volgende:
Hoi allemaal, Greys nog gefeliciteerd!!! Dus Nokwanda, EW keek raar op? Hahaha had het wel willen zien, die dacht natuurlijk wat mot die vent in huis. Leuk om te lezen ook dat het verder goed gaat met Tom, ik volg het elke dag wel hier. Ga nu lekker van mijn vrije avond en morgen van mijn vrije dag genieten. Prettig weekend allemaal en doegggggg
enjoy
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:22:08 #172
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_60524157
Nok, slim gedaan, dat je Thomas zo geintroduceerd hebt, zo konnie in t echt alleen maar meevallen.
Wat heerlijk dat EW en Thomassie al vriendjes zijn
De zon schijnt machtig mooi, dus ik ga even heerlijk chillen met mn doggies in het veld.
Het veld en mn lekkere bank zijn de enige dingen die ik gemist heb op vakantie
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_60524324
Veel plezier op het veld

Vanmorgen toen ik opstond kreeg ik weer een begroeting van mijn hond Dan ben ik net onder en begint hij in mijn arm te bijten alsof hij op een knook wilt bijten.
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:34:25 #174
176471 oh-oh
pi_60524383
Mijnes slapen alle 4 in bed en we knuffelen elkaar elke morgen heerlijk wakker
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_60524563
Mijne ook vaker mee naar bed genomen, eerste uren ligt hij rustig te slapen en dan rond 0400 begint hij wakker te worden en dan gaat hij zichzelf schoon wassen met zijn tong en geluiden maken en dan kom ik niet meer in slaap dus dat doe ik niet meer zo snel.

Ook vaker wakker geworden omdat hij aan het dromen was. Honden die dromen vind ik ook apart, alsof het net mensen zijn die ook iets meemaken in de slaap

Denk dat ik vanmiddag eens een lange wandeling ga maken met de hond, ipod opzetten en eens een uur of 2 zomaar lopen en hem de route laten bepalen. Jammer dat hij om de have klap wilt snuffelen maar goed, een hond heeft ook zijn behoeftes.
pi_60524638
Normaal knuffelem we elkaar hier ook wakker. Ik en tenminste 5 kattekoppen. Maar nu wil Thomas mij ook wakker komen knuffelen en dat vindt Spicy niet zo tof. Dus word ik wakker van een boel geblaas. Daar ben ik dus niet zo van gediend om 6.30 als ik uit kan slapen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:51:53 #177
176471 oh-oh
pi_60524687
Ik heb 4 reuen en die snuffelen wat af, gelukkig loop ik in 5 minuten naar het veld en gooi ik dan de hele meute los, als ik maar doorloop volgen ze vanzelf wel hoor
( Groucho Marx )
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:52:54 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60524711
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:30 schreef Topspin het volgende:
Veel plezier op het veld

Vanmorgen toen ik opstond kreeg ik weer een begroeting van mijn hond Dan ben ik net onder en begint hij in mijn arm te bijten alsof hij op een knook wilt bijten.
De mijne komt eerst mij wakker likken (de deur van de slaapkamer staat open zodat hij kan komen wanneer hij wil) en dan MikeyMo.

En als MikeyMo er niet snel genoeg uitgaat of zegt "kom maar ff knuffelen" dan gaat ie blaffen
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:53:32 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60524723
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef Topspin het volgende:
Mijne ook vaker mee naar bed genomen, eerste uren ligt hij rustig te slapen en dan rond 0400 begint hij wakker te worden en dan gaat hij zichzelf schoon wassen met zijn tong en geluiden maken en dan kom ik niet meer in slaap dus dat doe ik niet meer zo snel.

Ook vaker wakker geworden omdat hij aan het dromen was. Honden die dromen vind ik ook apart, alsof het net mensen zijn die ook iets meemaken in de slaap

Denk dat ik vanmiddag eens een lange wandeling ga maken met de hond, ipod opzetten en eens een uur of 2 zomaar lopen en hem de route laten bepalen. Jammer dat hij om de have klap wilt snuffelen maar goed, een hond heeft ook zijn behoeftes.
breek me de bek niet open Baloe doet regelmatig piep slaapjes om 03:00
pi_60524760
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 4 reuen en die snuffelen wat af, gelukkig loop ik in 5 minuten naar het veld en gooi ik dan de hele meute los, als ik maar doorloop volgen ze vanzelf wel hoor
Die van mij kan ik niet los laten lopen omdat hij de weg zomaar kan oversteken, hij is zich niet echt bewust van gevaar, beetje wilde hond is het ook. Snuffelen word ik soms gestoord van, dan wilt hij 5 minuten op dezelfde plek blijven snuffelen en dan ook vaker likken op straat waar er iets ligt van een teefje. Dat likken vind ik al helemaal niet in orde maar ook dat krijg ik hem niet afgeleerd meer.
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:56:24 #181
176471 oh-oh
pi_60524777
Mijnes dromen meestal als ze overdag slapen, 's nachts eigenlijk nooit ( of ik hoor het gewoon niet).
En ze likken zichzelf en elkaar voor ze in slaap vallen, en als ik zeg kappen dan kappen ze ermee, want ik word er soms ook een beetje gek van, dat gelik
( Groucho Marx )
pi_60524808
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

breek me de bek niet open Baloe doet regelmatig piep slaapjes om 03:00

Hier is het meer joenken alsof hij achterna gezeten wordt door een grote herdershond, alsof hij bang is in de slaap.
pi_60524965
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes dromen meestal als ze overdag slapen, 's nachts eigenlijk nooit ( of ik hoor het gewoon niet).
En ze likken zichzelf en elkaar voor ze in slaap vallen, en als ik zeg kappen dan kappen ze ermee, want ik word er soms ook een beetje gek van, dat gelik
Kan een film herinneren waar ze iets tegen dat likken deden, hond was zich aan de ballen aan het likken en toen smeerde iemand mosterd op de ballen

Een keer met lopen was het hier bijna mis gegaan, ik was compleet duf en ging toch lopen met ook muziek op. Ineens wilde mijn hond de weg oversteken en liet de riem los van die rol zodat hij de weg opging, kwam een auto aan met 45 kilometer per uur en hond dus met kop tegen de bumper aan. Meteen uit reflex aan de riem getrokken en hond de stoep op. Hij had niet eens een bloedwond of schrammetje, alleen was hij geschrokken. Alsof er ergens een of andere engelhondenbewaarder was op dat moment. Snap nog steeds niet hoe het mogelijk is dat hij geen enkel schrammetje eraan heeft overgehouden.

Gebeurde toen ik mijn hond net had, tegenwoordig let ik de hele tijd op met lopen en ook een nieuwe betere riem.

Hond kan overigens ook niet tegen luchtballonnen maar dat schijnt normaal te zijn. Zodra het geluid van een luchtballon te horen is dan is het raak hier en wilt hij die ballon wegjagen in de lucht
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:13:50 #184
176471 oh-oh
pi_60525074
Ik heb een hekel aan flexlijnen, gebruik dr alleen een voor de kleinste , die is 2 kilo en heeft altijd een tuig aan, dus die takel ik zo in als het moet, de rest loopt los of aan een gewone lijn. Mijn chineesje van 6 kilo trekt de duurste en stevigste flexlijn zo door de rem stuk, met als gevolg dat ik de blaren wel es in mn handen gehad heb omdat ik hem dan bij het touw moest grijpen om te voorkomen dat ie een kat vermoordde of zo
Dus alleen die van 2 kilo mag nog aan een flex hier.
En ik wil ook geen i pod of zo op mn kop als ik met de honden loop, ik geniet dan liever van de natuur, en ik heb een hekel aan die mensen die keihard muziek ophebben en daardoor niet door hebben wat hun hond aan het uitvreten is.
Kennis van me laat hier altijd dr labradors uit met dr i pod op en leest ondertussen ook nog een boek, ze ziet echt totaal nooit wat die hond allemaal doet
( Groucho Marx )
pi_60525153
De ipod zet ik tegenwoordig zo zacht met lopen dat ik omgevingsgeluiden nog makkelijk kan horen, echt op de achtergrond en dan is het prettig dat ik tijdens mijn hond zijn snuffelsessies ff wat om handen heb. Toen ik 22 was en mijn hond net had zette ik dat ding wel harder maar na dat ene incident dus niet meer gedaan.

Die flexlijnen zijn inderdaad niet je van het, zelfs de duurste versies hebben mankementen en dan betaal je er ook nog eens 45 euro voor. Lijken net waterkokers te zijn die ook altijd mankementen vertonen.
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:12:07 #186
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60526123
Haai allemaal

Nok! Dat verhaal met EW
Wel leuk dat ze al geknufd hebben.

Topspin, gezellig dat je mee komt doen

Oh Oh
Weer live vanuit het zonnige zuiden

Werd m'n bed ook uit geknufd vanochtend, de brokjes waren op
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_60526264
Hallo Ingetje

Hier ook live vanuit het zonnige zuiden, alleen geen zon en niet echt warm. Ene keer doe ik warme kleren aan en is het te warm met warme kleren en daarna weer korte broek en t-shirt wat daarna weer te koud aanvoelt. Ondertussen al 3 keer gewisseld van kleren

Net een denta-stick gegeven aan mijn hond en dan eet hij hem niet op en gaat ie me aankijken dat ik de denta-stick moet afpakken, vervolgens rent ie ff weg en daagt ie me weer uit dat ik de dentastick moet afpakken en na een stuk of 5 keer begint hij eindelijk dat ding op te eten. Ga ik niet achter de denta-stick aan dan blijft dat ding de hele dag op het terras liggen
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:24:12 #188
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60526326
Tis hier ook geen rokjesweer. Spijkerbroek met shirtje en de flipfloppies.
Maar iig wel droog
pi_60526379
Hier miezel-regen een beetje, fijne druppels en een milde wind waardoor mijn beeldscherm weer nat wordt

Sowieso een natte zomer dit jaar en ook geen echte hete zomer zoals in 2002 toen de mussen van het dak vielen door een de ene hitte-golf na de andere. Heb het dan liever wat koeler dan dat het een hitte-golf is waar geen einde aan lijkt te komen. Bij een hitte-golf heb ik vaak het gevoel in een hel te leven zo heet dat het is.
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:31:36 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60526464
2003 was toch ook een hittegolf?
Tenminste...we gingen toen trouwen en het was gewoon de hele week ervoor dik over de 30 graden.
Ik zag mezelf al de hele dag zwetend in de jurk.
Gelukig was het op de dag zelf afgekoeld tot "slechts" 26 graden

Nog 4 weekjes en dan vliegt Ingetje naar Kreta
pi_60526540
Kan ook 2003 geweest zijn, het was in ieder geval de heetste zomer die ik ooit heb meegemaakt toen.

Kreta ben ik nog nooit geweest, laatste vakantie was Gran Canaria in 2000 maar ik vond Rimini in Italie een stuk leuker, Gran Canaria vond ik iets te klein en de kroegen waren niet zo fijn en ook de restaurants niet. Vond er weinig te beleven daar en had me er veel meer van voorgesteld. Ook het strand kon ik niet waarderen omdat het te heet was om op te lopen met blote voeten en de wind die zand in mijn ogen blies. Sowieso het strand, in Rimini was het een super uitgestrekt strand met fijn zand die niet heet werd. En dan in Rimini gezellige restaurants waar warsteiner te krijgen was met lekkere gerechten

Prettige vakantie alvast maar dat is een beetje vroeg om te zeggen als je pas over 4 weken gaat

Heb bij honden overigens vaak het idee dat ze nogal depressief zijn aangelegd op bepaalde momenten van de dag, dan ligt mijn hond op de grond voor zich uit te kijken en denk ik van, volgens mij heb je een kleine dip of lichte depressie. Ook honden van de buren komen zo over en andere honden die ik ken of kon. Bij katten heb ik dat helemaal niet dat ik denk dat ze in een dip zitten. Honden kunnen ook triest uit de ogen kijken af en toe.

Denk dat het zometeen tijd is om ff te gaan wandelen met de hond, vandaag is hij nog niet geweest. Normaal gesproken wilt hij meteen lopen als ik net wakker ben maar vandaag lijkt hij het niet nodig te vinden.
pi_60526929
Ik ga ff terrasje pakken in mijn uppie, even de deur uit want het kluizenaren op deze zondag raak ik wat gestressed van. Gebeurt me wel vaker op de zondag. Niemand die mee wilt dus dan maar met boek op het terras zitten en 2 witbier pakken. Zitten wel meer mensen alleen op het terras daar in de heide dus zo erg valt het niet op Vrijdag terras pakken met wel gezelschap, alleen op het terras kan wel eens prettig zijn, ff niet hoeven praten en alleen genieten van de rust
  zondag 3 augustus 2008 @ 15:09:10 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60527107
Have fun Topspin
  zondag 3 augustus 2008 @ 15:17:44 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60527271
! Baloe en MikeyMo hebben besloten om samen te gaan slapen. Baloe heeft helemaal mijn plekje op bed ingejat, pootje half op MM, en MM ligt er naast te pitten

Ik heb er foto's van gemaakt
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 augustus 2008 @ 15:24:39 #195
163650 Greys
pi_60527399
Ziennnnnnnnnnn

Moet zo weg, maar begin van de avond weer terug. Dus dan zie ik ze wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 augustus 2008 @ 15:29:39 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60527486
Zal strax ff MM zn hoofd weghalen dan

Trouwens, er had iemand op mijn fiets geboden. Eerst 80, en dan moest ik hem opsturen ! een fiets, opsturen , maar ik zei dat we geen deal hadden, aangezien ik 100 wou. Nou, vooruit. 100 wilde die dan wel.

Toen moest ie mijn 06, affijn ik gisteren morgen mn 06 gemaild, maar nou hoor ik niks van die vent. Terwijl hij wel keisnel terug mailde anders.

Ik wil van dat ding af, en wil weten of hij hem nog mot. Afijn, zn username ingetypt en hij biedt zelf ook wat te koop aan op MP, met een telnr erbij. Ik bellen, staat ie uit

Is het stom om hem te bellen of hij die fiets nog wil?
pi_60527547
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
2003 was toch ook een hittegolf?
Tenminste...we gingen toen trouwen en het was gewoon de hele week ervoor dik over de 30 graden.
Ik zag mezelf al de hele dag zwetend in de jurk.
Gelukig was het op de dag zelf afgekoeld tot "slechts" 26 graden

Nog 4 weekjes en dan vliegt Ingetje naar Kreta
Een week of zo. de rest van die zomer was nat en koud. Alleen een week vroeg in het jaar en de week dat ik in het ziekenhuis lag toen EW geboren werd waren erg warm. Maar dat haalde die zomer later wel in aangezien het tot ver in oktober mooi bleef na alle nattigheid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60528303
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 15:29 schreef Qwea het volgende:

Is het stom om hem te bellen of hij die fiets nog wil?
Volgens mij niet stom maar heel normaal om te bellen daarvoor

Ben weer terug want het begon te regenen weer, deze zomer dus echt geen touw aan vast te knopen.

Heb maar weer wat energy-drank gepakt want ik merk een lichtelijke inzinking waar ik onrustig van kan worden Oude mensen beweren altijd dat het aan het weer ligt die moeheid, vind dat altijd een oude mensen opmerking maar volgens mij hebben ze gelijk

Lichtelijk verveeld kan het ook zijn die vermoeidheid, zondag in het zuiden
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:24:15 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60528744
Volgens MM is het stalkerig
pi_60528795
Valt toch reuze mee als je niet vaker dan 10 keer gaat bellen

Daarbij heeft hij die fiets te koop staan dus dan is er een reden om te bellen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')