De mijne is een dief.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
Proficiat Greys
Hond van mij is niet snel tevreden, heb 3 vitakraft snacks mee genomen van de AH en gegeven achter elkaar en dan begint hij me heel zielig aan te kijken en te joenken voor meer. Had de lege verpakkingen op tafel gelegd en toen wilde hij op de tafel springen zo lekker vind hij die dingen. Daarna maar lege verpakking in afvalbak gegooid maar ook dat mocht niet helpen.
59 cent voor een salami-snack van vitakraft, ga echt geen 5 per dag kopenDingen schijnt energie in te zitten dus ik wil ook geen adhd hondje.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mijne is een dief.
Er viel een stuk ananas op de vloer bij het maken van mn pizza. Dus ik stuur hem naar zn kleed om een doekje te pakken, en godver nog geen 4 sec later is hij snel naar de keuken geraced en heeft de ananas opgegeten.
Terwijl hij dat helemaal niet mag want hij staat op een streng voedselallergie dieet![]()
en dan ook nog zielig kijken als hij voor straf op zn kleed moet liggen
Inderdaad iets verwend denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:56 schreef Greys het volgende:
Dank je Topspin!
Hahaha je hebt je hond teveel verwend zo te horen![]()
Met oudejaars avond had ik mn appelflap op tafel staan, ikke naar wc, ikke terug, weg appelflap. En de kruimels zaten in zn mondhoeken en op zn kleedjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:02 schreef Topspin het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden vroeger een tekkel zo brutaal als maar wat en die stal alles dat los en vast zat, je kon geen mars of snicker op tafel leggen zonder het in de gaten te houden want hij sprong zo de tafel op om die mars op te wreten in een keer.
Die tekkel kwam uit het asiel en had een gebroken staart dus kan zijn dat het daaraan lag
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weet EW het nog niet?Dat wordt een leuke verrassing dan!
Heeeyyy, TS.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
Proficiat Greys
Hond van mij is niet snel tevreden, heb 3 vitakraft snacks mee genomen van de AH en gegeven achter elkaar en dan begint hij me heel zielig aan te kijken en te joenken voor meer. Had de lege verpakkingen op tafel gelegd en toen wilde hij op de tafel springen zo lekker vind hij die dingen. Daarna maar lege verpakking in afvalbak gegooid maar ook dat mocht niet helpen.
59 cent voor een salami-snack van vitakraft, ga echt geen 5 per dag kopenDingen schijnt energie in te zitten dus ik wil ook geen adhd hondje.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mijne is een dief.
Er viel een stuk ananas op de vloer bij het maken van mn pizza. Dus ik stuur hem naar zn kleed om een doekje te pakken, en godver nog geen 4 sec later is hij snel naar de keuken geraced en heeft de ananas opgegeten.
Terwijl hij dat helemaal niet mag want hij staat op een streng voedselallergie dieet![]()
en dan ook nog zielig kijken als hij voor straf op zn kleed moet liggen
Zo brutaal als een hondquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met oudejaars avond had ik mn appelflap op tafel staan, ikke naar wc, ikke terug, weg appelflap. En de kruimels zaten in zn mondhoeken en op zn kleedje
Hallo Nokjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeyyy, TS.
Was even in de war.
Dacht: huh?Ik zat toch in F&F. Maar ik zit ook in F&F
Ik ben juist wel blij dat ze niet zo oud worden. Ze zijn in deze wereld afhankelijk van ons. Wat gebeurt er met al die dieren wiens mens sterft? Daar moet ik duis niet aan denken. Dan maar wat verdriet omdat ze eerder gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:28 schreef Topspin het volgende:
Heb je ze wel in een kistje begraven?
Zou je ze nog kunnen meenemenErg bizar natuurlijk om een kist uit te graven en opnieuw in te graven als je gaat verhuizen
Tis eigenlijk jammer dat katten en honden geen 80 worden net als vissen en schildpadden.
Dan zou je mensen moeten hebben die het dier overnemen als je dood gaat maar dan nog dat het dier aan het baasje gewend is inderdaad. Alsnog vind ik maximaal 20 jaar voor kat of hond erg jong op de een of andere manier. 30 jaar zou ik meer mee kunnen leven ondanks dat 20 jaar lang genoeg kan zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben juist wel blij dat ze niet zo oud worden. Ze zijn in deze wereld afhankelijk van ons. Wat gebeurt er met al die dieren wiens mens sterft? Daar moet ik duis niet aan denken. Dan maar wat verdriet omdat ze eerder gaan.
Een kind voed je op en dat is dan volwassen en onafhankelijk. Die redt het wel als ik oud ben en sterf. Maar huisdieren komen dan maar al te vaak in asielen terecht of bij mensen die er geen bal van snappen.
Ik heb mijn katten allenaal in rieten mandjes begraven. Ik had er een paar staan die toen toevallig van pas kwamen. Zo'n klein rieten koffertje. Dekentje erin, poes erop. Dus dat is niet echt een aanrader.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:18 schreef Freubeltje41 het volgende:
Hoi allemaal, Greys nog gefeliciteerd!!! Dus Nokwanda, EW keek raar op? Hahaha had het wel willen zien, die dacht natuurlijk wat mot die vent in huis. Leuk om te lezen ook dat het verder goed gaat met Tom, ik volg het elke dag wel hier. Ga nu lekker van mijn vrije avond en morgen van mijn vrije dag genieten. Prettig weekend allemaal en doegggggg
De mijne komt eerst mij wakker likken (de deur van de slaapkamer staat open zodat hij kan komen wanneer hij wil) en dan MikeyMo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:30 schreef Topspin het volgende:
Veel plezier op het veld
Vanmorgen toen ik opstond kreeg ik weer een begroeting van mijn hondDan ben ik net onder en begint hij in mijn arm te bijten alsof hij op een knook wilt bijten.
breek me de bek niet openquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef Topspin het volgende:
Mijne ook vaker mee naar bed genomen, eerste uren ligt hij rustig te slapen en dan rond 0400 begint hij wakker te worden en dan gaat hij zichzelf schoon wassen met zijn tong en geluiden maken en dan kom ik niet meer in slaap dus dat doe ik niet meer zo snel.
Ook vaker wakker geworden omdat hij aan het dromen was. Honden die dromen vind ik ook apart, alsof het net mensen zijn die ook iets meemaken in de slaap
Denk dat ik vanmiddag eens een lange wandeling ga maken met de hond, ipod opzetten en eens een uur of 2 zomaar lopen en hem de route laten bepalen. Jammer dat hij om de have klap wilt snuffelen maar goed, een hond heeft ook zijn behoeftes.
Die van mij kan ik niet los laten lopen omdat hij de weg zomaar kan oversteken, hij is zich niet echt bewust van gevaar, beetje wilde hond is het ook. Snuffelen word ik soms gestoord van, dan wilt hij 5 minuten op dezelfde plek blijven snuffelen en dan ook vaker likken op straat waar er iets ligt van een teefje. Dat likken vind ik al helemaal niet in orde maar ook dat krijg ik hem niet afgeleerd meer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef oh-oh het volgende:Ik heb 4 reuen en die snuffelen wat af, gelukkig loop ik in 5 minuten naar het veld en gooi ik dan de hele meute los, als ik maar doorloop volgen ze vanzelf wel hoor
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
breek me de bek niet openBaloe doet regelmatig piep slaapjes om 03:00
Kan een film herinneren waar ze iets tegen dat likken deden, hond was zich aan de ballen aan het likken en toen smeerde iemand mosterd op de ballenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes dromen meestal als ze overdag slapen, 's nachts eigenlijk nooit ( of ik hoor het gewoon niet).
En ze likken zichzelf en elkaar voor ze in slaap vallen, en als ik zeg kappen dan kappen ze ermee, want ik word er soms ook een beetje gek van, dat gelik
Een week of zo. de rest van die zomer was nat en koud. Alleen een week vroeg in het jaar en de week dat ik in het ziekenhuis lag toen EW geboren werd waren erg warm. Maar dat haalde die zomer later wel in aangezien het tot ver in oktober mooi bleef na alle nattigheid.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
2003 was toch ook een hittegolf?
Tenminste...we gingen toen trouwen en het was gewoon de hele week ervoor dik over de 30 graden.
Ik zag mezelf al de hele dag zwetend in de jurk.
Gelukig was het op de dag zelf afgekoeld tot "slechts" 26 graden![]()
Nog 4 weekjes en dan vliegt Ingetje naar Kreta
Volgens mij niet stom maar heel normaal om te bellen daarvoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:29 schreef Qwea het volgende:
Is het stom om hem te bellen of hij die fiets nog wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |