Serieus?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:36 schreef Greys het volgende:
NouDat ze dat zei zeg!
![]()
Dat is dan vast als een soort shocktherapie voor jou bedoeld ofzo, dat je je strikt aan het dieet zult houden. Maar het klinkt walgelijk en niet erg doordachtIk ga voor je duimen dat ze het lust!!!
Net als Bink, die was een paar jaar geleden wat te dik en toen ik gewoon voor haar jaarlijkse prik kwam zei die dierenarts "Zeg, mevrouw Greys, hóudt u wel van uw hond".
Ik: "Euh, ja, hoezo?"![]()
Dierenarts: "Als dat zo was, had u haar niet zo stevig laten worden".
Dus acuut op sperziebonendieet. Maar dat had hij best iets aardiger mogen zeggen
Nou ik denk dat je moet gaan rekenen rond de 40 a 50 euro voor een kilo of 7 a 8. Van specific dan he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog geen idee van de prijzen dus
Ik ga eerst maar eens gewoon kijken wat ze lust
Dank je!
Het natvoer zal ze wel lusten hoor, brokjes zijn meestal het probleem... Ik vond het ook nogal een kutopmerking, maar ik geloof niet dat ze het echt gemeen bedoelde. Het was alleen een beetje 'in your face'.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:36 schreef Greys het volgende:
NouDat ze dat zei zeg!
![]()
Dat is dan vast als een soort shocktherapie voor jou bedoeld ofzo, dat je je strikt aan het dieet zult houden. Maar het klinkt walgelijk en niet erg doordachtIk ga voor je duimen dat ze het lust!!!
Net als Bink, die was een paar jaar geleden wat te dik en toen ik gewoon voor haar jaarlijkse prik kwam zei die dierenarts "Zeg, mevrouw Greys, hóudt u wel van uw hond".
Ik: "Euh, ja, hoezo?"![]()
Dierenarts: "Als dat zo was, had u haar niet zo stevig laten worden".
Dus acuut op sperziebonendieet. Maar dat had hij best iets aardiger mogen zeggen
Oei!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je moet gaan rekenen rond de 40 a 50 euro voor een kilo of 7 a 8. Van specific dan he.
jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oei!
Maar 7 a 8 kilo doet Ziggy ééuwen mee, dus dat valt het wel mee.
Kan dat ook nog? Ineens geen nierfunctie meer?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd niet echt leuk gezegd van de ass.
Maar tis helaas wel waar.
Onze kat was binnen 2 weken dood, maar die had gewoon nagenoeg GEEN nierfunctie meer van het een op andere moment![]()
We gaan duimen voor Ziggsters eetlust
Ik heb zo geen zin in koken vandaagquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Wat gemeen
Ik vind bloemkool wel lekker eigenlijk
De Hillsbrokjes eet mevrouw in eerste instantie! Niet te vroeg juichen, want ik eerste instantie eet ze alles bijna, tis meestal de 2e dag dat ze moeilijk gaat doen, maar toch wel een kleinewaard!
Morriequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:40 schreef Morretje het volgende:![]()
![]()
![]()
MB, arme Ziggy zeg. Hopen dat ze morgen ook nog eten wil dan. Wat eennieuws..
![]()
Er kwamen wel weer leuke filmpjes en foto's hier voorbij, van da Binken de roedel van oh-oh..
![]()
Ravage is thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |