quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:35 schreef RealZeus het volgende:
Oh, wat baalde ik gisteravond dat ik mijn telefoon niet bij me had.
Ik was in een discotheek hier in de buurt (goede coverband trad daar op) toen er ineens een Guidogangstah naast mij stond. Petje scheef op de kop, je ziet ze hier genoeg.
Tot dus ver prima, maar toen pakte hij zijn telefoon, hield hem schuin boven zijn hoofd en FLITS!!
En dan ook vooral niet in de camera kijken. Hij hield de telefoon ook zo dat ik keurig op zijn schermpje kon zien wat voor foto het werd.
Hij heeft zeker 4 foto's van zichzelf genomen en toen mocht zijn vriendje een foto nemen. Hij lachte nog wat, tot de camera in de aanslag kwam. Toen was er weer die ik-ben-gangstah blik die vooral niet in de camera keek en wederomn een flits.
Ik denk echt dat niemand begreep waarom ik in mijn eentje zoveel lol had.

Herkenbaar!
Ik was laatst bij de AH en had fijn mijn boodschappen gedaan en liep weg bij de kassa richting uitgang.
Stonden daar ineens 4 van die stylooow gastjes jeweetz. Allen een petje schuin op, broek op half 7, BB boxer er bovenuit, etc. Ik moest zo lachen in mezelf, wilde bijna een foto maken voor dit topic
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.