Het was een mooie dinsdagmiddag op 22 juli 2008. Inderdaad, precies een week geleden. De zon scheen stralend en de wind blies zachtjes langs mijn raam. Het was de dag dat mijn geliefde Xbox 360 (van Microsoft, red.) het begaf. Binnen 3 of 4 seconden na het aanzetten van het apparaat bevoor het beeld. Aangezien ik de tweede eigenaar ben, heb ik geen garantie (

). Dit geintje zou me ¤88,- moeten gaan kosten.

Mijn tweede klacht, speelt zich af precies een week na de eerste klacht op 29 juli 2008. Inderdaad, precies een week na de vorige klacht (vandaag, red.). Het was een mooie dinsdagmiddag. De zon scheen stralend en de wind blies zachtjes langs mijn raam. Het was de dag dat de VGA-poort van mijn geliefde laptop het begaf. Hierdoor kan ik mijn laptop niet op een externe monitor aansluiten, of erger: niet op mijn geliefde LCD-TV waarop ik al mijn chique films ende series bekijk. Dit geintje zal waarschijnlijk betekenen dat ik mijn laptop weer 3 weken kwijt ben.

Het vervelende is dat ik exact hetzelfde probleem al een keer eerder heb gehad. Toen was ik mijn laptop twee weken kwijt, en hij kwam na die twee weken ongerepareerd terug. Twee weken later stuurde de fabrikant een nieuwe laptop op, en had ik een laptop die het fatsoenlijk deed. Oh ja, de laptop was niet helemaal nieuw want er zit een barst in de bovenklep.

Hier ging ik maar niet mee terug omdat de laptop het verder wel prima deed en ik daar allang blij mee was.
Graag zou ik afsluiten met de beloofde neger.
![]()
Samenvatting: Xbox 360 kapot, week later laptop (voor de tweede keer!) kapot en een neger.