die overgang naar de solo is zo vet hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:15 schreef Dementor het volgende:
Top!
Ik kan geen betere versie op YT vinden.
quote:hardly art
hardly starving
hardly art
hardly garbage
more coloured liquid
no scent, no skin
more stained paper
more parts per million
no new deafness
no self reference
no cults and
no new stands
no one ideal
know what i feel
no two the same
know two with the
same name
more coloured liquid
no scent, no skin
more stained paper
more parts per million
no new deafness
no self reference
no getting psyched on
no culture icons
no one ideal
no what i feel
no two the same
know two with the same name
eyes so deep
you'd never see through
i can't fucking stop
thinking about you
Goed nieuws.quote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef hoM3r het volgende:
The Thermals komen naar Nederland!
Ik ben er bij in Utrecht
Toffe band om live te zien, maar ik vond het geluid wel kut. De bassiste gaf na een nummer of drie ook aan dat 'the people out here' meer gitaar wilden horen. En dat moest ook, maar het ging ten koste van het geluid van de zang.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Goed optreden in Utrecht, nieuwe liedjes afgewisseld met de bekende hits.
Jammer dat het maar een ruim uur duurde (inclusief toegift).
Ze komen van de zomer weer terug naar Nederland.
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt, maar ik heb er niet genoeg verstand van om er wat zinnigs over te zeggen, vond het fantastisch om ze een keer live te zien, en ben er van de zomer als ik enigszins de kans heb weer bij. Ik vond het leuk om te zien dat de nieuwe drummer het echt fantastisch vond, living his dream.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe band om live te zien, maar ik vond het geluid wel kut. De bassiste gaf na een nummer of drie ook aan dat 'the people out here' meer gitaar wilden horen. En dat moest ook, maar het ging ten koste van het geluid van de zang.
En nummers met wat meer dynamiek kwamen niet over. De explosie van geluid bijvoorbeeld bij "This is how we know', kwam niet tot zijn recht. En dat lag niet aan de band. Ik wil ze dus nog eens zien. Gaat zeker lukken, komende zomer.![]()
p.s. de Stiletto's waren wel OK hoor, als voorprogramma.![]()
Drum, gitaar en zang (geen bas), en dan zo'n volle bak herrie: top. (en toen was het geluid wél goed trouwens, terwijl Stiletto's en The Thermals dezelfde geluidsman hadden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |