Alle nummers zijn zeer kort van 1,30 minuut tot hooguit 2.43, wat de nummers alleen maar ten goede komt!
The Thermals zijn voor mij wel de ontdekking van 2003
Track listing:
1. It's Trivia
2. Brace And Break
3. No Culture Icons
4. Goddamn The Light
5. Out Of the Old And Thin
6. I Know The Pattern
7. Time To Lose
8. My Little Machine
9. Overgrown, Overblown!
10. A Passion Feeling
11. Back To Gray
12. Born Dead
13. An Endless Supply
Highlights: It's Trivia, No Culture Icons, Goddamn the Light, I Know The Pattern, My Little Machine.
Naast deze debuutplaat bestaat er ook nog een EPtje, met daarop 2 nummers van deze plaat, en de songs "Everything Thermals" (Muppetshow anyone? ) en "Capture w/a Magnet".
quote:Hoe heet die EP?
Op maandag 4 augustus 2003 12:05 schreef hyperfuzz het volgende:Naast deze debuutplaat bestaat er ook nog een EPtje, met daarop 2 nummers van deze plaat, en de songs "Everything Thermals" (Muppetshow anyone?
) en "Capture w/a Magnet".
quote:Op zich is het niet erg origineel, dat ben ik met je eens. Ook de no-fi sound niet
Op maandag 4 augustus 2003 12:28 schreef inspiral het volgende:
Ik vind het More parts per Million Stolen and Copied from numerous Bands. Weinig origineel iig.
quote:No Culture Icons EP voor zover ik weet. Kwam uit voor deze debuutplaat, ook op Sub Pop.
Op maandag 4 augustus 2003 12:17 schreef Dezz het volgende:
Hoe heet die EP?
Leuke fan site @ http://www.littlemachine.net
quote:Waarom moet iedere plaat origineel zijn? Dit is gewoon lekkere muziek imo
Op maandag 4 augustus 2003 12:28 schreef inspiral het volgende:
Ik vind het More parts per Million Stolen and Copied from numerous Bands. Weinig origineel iig.
quote:Welke nummers zijn je favs?
Op maandag 4 augustus 2003 12:45 schreef Dezz het volgende:
Waarom moet iedere plaat origineel zijn? Dit is gewoon lekkere muziek imo
quote:Hoeveel mag ik er noemen
Op maandag 4 augustus 2003 12:46 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Welke nummers zijn je favs?
Nou ik vind It's Trivia en A Passing Feeling erg goed!
quote:De hele plaat
Op maandag 4 augustus 2003 14:01 schreef Dezz het volgende:
Hoeveel mag ik er noemenNou ik vind It's Trivia en A Passing Feeling erg goed!
zet em weer ff op, tot over een half uurtje
The Thermals! Wat een band! Ik heb die plaat ongeveer meteen gekocht toen ie inde winkels lag, na hem eerst bijna non stop op repeat gehad te hebben van de 3voor12.nl stream. wat een energie, en wat een songs! Jammer dat ik ze gemist heb toen ze in het land waren.
Favoriete songs: No Culture Icons, It´s Only Triva, My Little Machines.
En nu maar hopen dat ze op Pukkelpop komen.
ik heb twee interviewtjes gelezen en eigenlijk zijn de drie bandleden, in hun eigen woorden, een stel nerds. tenminste dat zei die zanger! ze zijn echt apart
quote:27 November Paradiso Amsterdam
In Nl. binnenkort.
Rond die tijd ook the Dirtbombs in Nederland trouwens!!!!
Het kan NOOIT genoeg rammelen!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:04 schreef menjo het volgende:
Fuckin' A is best leuk, maar haalt het imo toch niet bij more parts per miillion.. de gitaar- en zanglijntjes zijn gewoon een stuk minder pakkend dan op de vorige plaat. Bovendien rammelt het minder en dat is natuurlijk een slechte zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |