STROEK!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:47 schreef Stroekie het volgende:
blauwe sneakers van diesel, lichtgrijze capri van H&M zwarte boxer met groene accenten van Hugo Boss en feigroene polo van Mexx
laar maar komen, ik snap niet trouwens dat je mij aanvalt als ik jongere jongens leuk vind, maar bij L kennelijk alles vergoeilijkt, terwijl hij er ook datwerkelijk iets mee doet....quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:11 schreef Ang3l het volgende:
@TMM: Me thinks someone's mad at you (de oudere L)
Ik zou Ehvn Culinair een jaartje overslaan in 2009
Dit zijn geeeeeeen mensen die je tegen je wil hebben in Eindhoven.
Ik vergoeilijk hem helemaaaaaal niet. Wat ie met L uitspookt vind ik ook niet kunnen. Mitch vind ik al enorm op 't randje. Maar wat ik er mee uitspook... hey, ik ben niet echt meer minderjarig he! Maar L is geen vriend van mij en dus ga ik er ook niets van zeggen. Niet mijn zaken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laar maar komen, ik snap niet trouwens dat je mij aanvalt als ik jongere jongens leuk vind, maar bij L kennelijk alles vergoeilijkt, terwijl hij er ook datwerkelijk iets mee doet....
Ja. Die heeft me aangesproken via internet.quote:Heb je nog iets gehoord van de jonge L?
en ben je open en eerlijk geweest toen hij je iets vroeg of niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergoeilijk hem helemaaaaaal niet. Wat ie met L uitspookt vind ik ook niet kunnen. Mitch vind ik al enorm op 't randje. Maar wat ik er mee uitspook... hey, ik ben niet echt meer minderjarig he!
[..]
Ja. Die heeft me aangesproken via internet.
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ben je open en eerlijk geweest toen hij je iets vroeg of niet?
Mitchell en jonge L schelen maar 1 jaar he, slimpie. Dat mag ermisschien anders uitzien, maar Mitch is echt pas 18. (ja bijna 19) Dus ik geloof er niet zo in dat je de moraalridder zou zijn want dan zou je Mitch ook wel beschermen. Maar je beschermt in dit geval de mooie blonde jongen... die je eigenlijk amper kent. Stay out of it. Even for the sake of drama.quote:Ik doel ook niet zo zeer op jou of op Mitch jullie zijn zo goed als volwassen![]()
Ik doel meer op jonge L die pas 17 is en oude L die 40 is.
En toch heb je er je niet in te mengen. Zeker niet zonder onze toestemming.quote:Je en dan ben ik toch meer een moraalridder dan dat jij dacht
Ik vind dat L machtsmisbruik maakt
Ja, alweer. Ik word er langzamerhad zo MOE van van dat gedramatiseer en gedoe en geroddel en gekonkel, met of zonder goede bedoelingen. Het is VERVELEND!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:37 schreef Stroekie het volgende:
borrelt er hier nu alweer Stratumsedijk drama naar de oppervlakte?
zou het de nieuwe Q koorts zijn ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alweer. Ik word er langzamerhad zo MOE van van dat gedramatiseer en gedoe en geroddel en gekonkel, met of zonder goede bedoelingen. Het is VERVELEND!
Ben ik dan net zo'n dramamagneet als PJO?
Of is het omdat ik een dramaqueen in mijn midden heb?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alweer. Ik word er langzamerhad zo MOE van van dat gedramatiseer en gedoe en geroddel en gekonkel, met of zonder goede bedoelingen. Het is VERVELEND!
Bril-jant!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
geen ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Q fever? Wasda?
Weer zo'n feest vabn Q-dance?
mogen ze daar lang opblijven of zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:56 schreef samjustme het volgende:
En nu moet ik weg heb een conference call met USA
Ha! Dat is lang geleden.quote:
Damn zelfs Nathan poste toen al. Dave en DM zijn er nog. En Gboy is al laaaaaaaaaaaang niks van vernomen volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ha! Dat is lang geleden.Wat grappig.
Aanraken en aanbidden, graag!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:01 schreef Stroekie het volgende:
wat een een van de founding fathers is er weer![]()
kan ik u ook gewoon aanraken ?
maar Grote Verwachtingen is er toch ook al vanaf het begin af aan bij ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Damn zelfs Nathan poste toen al. Dave en DM zijn er nog. En Gboy is al laaaaaaaaaaaang niks van vernomen volgens mij.
Nee, want die is zo dood als een pier.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef Cazman het volgende:
En Gboy is al laaaaaaaaaaaang niks van vernomen volgens mij.
Ook met groene blaadjes?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee
het is vorig jaar begonnen in het pitoreske Herpen en heeft met geiten en (ouwe) bokken te maken
Is z'n zelfmoord toch een keer succesvol geweest?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, want die is zo dood als een pier.
If at first you don't succeed...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:04 schreef Cazman het volgende:
Is z'n zelfmoord toch een keer succesvol geweest?
Yup, en Vlarp. Ik was er ook maar ik zat nog in de kast toendertijd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar Grote Verwachtingen is er toch ook al vanaf het begin af aan bij ?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en m'n slippers komen v/d sigarenboer.
Ik vind het fijn om daar af en toe een paar weekjes weg te zijn. Voor de geestelijke gezondheid.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft 't regelmatig geprobeerd dacht ik? Tenmisnte als ik de verhalen van toen moest gelovenquote:
Nah en dit drama zat eigenlijk nog niet eens in de mascara-mafia-kringen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om daar af en toe een paar weekjes weg te zijn. Voor de geestelijke gezondheid.
Minstens 2 keer in ieder geval. Verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:06 schreef Cazman het volgende:
Hij heeft 't regelmatig geprobeerd dacht ik? Tenmisnte als ik de verhalen van toen moest geloven
Tof! Alles goed?quote:
als het te erg wordt komen we je op 30 aug wel helpenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah en dit drama zat eigenlijk nog niet eens in de mascara-mafia-kringen!
KUN je nagaan! Ze komen ook uit andere hoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |