Scheisse, stomme mof!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bonusklacht: Waarom werk ik met duitsers?
Goeie klacht!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maar als je Ciao zegt, [..]
Off-topic: Hoe is je vakantie? Oh en er waren vandaag bepaalde mensen die je miste!quote:
ALS KIESPIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Off-topic: Hoe is je vakantie? Oh en er waren vandaag bepaalde mensen die je miste!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Alleen mensen met een getekende snor met krullen en een strohoed op mogen ciao zeggen van mij.
Ter indicatie om aan te geven hoe gay het wel niet is om ciao te zeggen.
Ik zie een contradictie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik werk veel met internationale chauffeurs en dat zorgt soms voor taalbarrieres.
Maar waarom zeggen alle duitse chauffeurs "Ciao" als ze weggaan terwijl ze voor de rest geen woord over de grens spreken????
Klacht: Waarom zeggen duitse chauffeurs Ciao en geen Tjuus?
Klacht (2): Waarom spreken duitsers geen woord over de grens?
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef piekartz87 het volgende:
mijn duitse huisgenotes doen dat ook vaak ja,
maargoed,, boejend?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef Beauregard het volgende:
Ik las net op de Duitse FOK! een post van een Duitser die veel met internationale chauffeurs werkt. Dus ook met Nederlandse chauffeurs.
Het viel hem op dat Nederlandse chauffeurs vaak vertrekken met een luidruchtig "MAZZEL". Die werden volgens TS dan altijd uitgescholden voor Joden en daarna uit hun truck gesleurd en in een verbrandingsoven gesmeten. Waargebeurd.
Het lijkt er inderdaad op dat we de bron voor het personeelstekort in het transport hebben gelocaliseerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vandaar al die vacatures bij jan de rijk....
en de media laat ons geloven dat het aan de verhoogde brandstofprijzen ligt...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat we de bron voor het personeelstekort in het transport hebben gelocaliseerd.
Die hebben je topic natuurlijk al gelezen en proberen je zo een hak te zetten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hahaha...![]()
help ik net 2 chauffeurs en die zeggen weer "bis bald"....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die hebben je topic natuurlijk al gelezen en proberen je zo een hak te zetten.
Overigens, heb jij een pc op je palletwagentje gebouwd, ofzo?
jawol! aberr,,, ik kan me er niet aan ergeren,quote:
Nee, die roepen altijd "KURVA!".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:17 schreef RobertVH het volgende:
Heb ik liever de polen, die houden tenminste d'r kop
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Moet je ze of niet slaan, of harder slaan
Lekker rustig tot op dit momentquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Off-topic: Hoe is je vakantie? Oh en er waren vandaag bepaalde mensen die je miste!
ah, dacht ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef geppie het volgende:
Uberhaupt mensen (op italianen na dan) die ciao zeggen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:39 schreef Rossoneri het volgende:
Heeft niks met de Italiaanse taal te maken, dat is gewoon duits voor later, of mazzel zoals wij dat zeggen. Heb er 6 maand stage gelopen in duitsland, dus vond het ook vreemd dat ze dat zeiden maar ze wezen me erop dat dat dus mazzel of later is in het Deutsch
Misschien moet jij het ook proberen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitsers die andere talen dan duits spreken.
das Fahrrad?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |