Toch andersquote:Twee weken Giel overnemen en nu al weer de derde week Stenders, maar de realiteit komt onverbiddelijk: vanaf maandag is crea-held Erik-Jan weer werkloos. En dus gaat ie vanmiddag weer sollicteren in het bedrijfsleven.
Eerlijk, een grappig gezicht, maar wel heel jammer dat niet iedereen dit talent aandurft...
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148656/EJ+in+%27t+net/
quote:
Ik luister af en toe alleen de jinglesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:16 schreef Utca het volgende:Ik luister nu gewoon puur om de oude jingles etc te horen.
Hoe bedoel je precies?quote:Ik hoop dat iemand ook de tijd/zin heeft om alles te capturen en te bundelen, sommige dingen blijven echt briljant
Nouja dat is niet aan mij. Ik zelf heb al helemaal geen zin/tijd om er zoveel moeite in te stekenquote:
Checkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef Isdatzo het volgende:
zou tof zijn idd, eigeniljk moet rick 't jingle-archief online gooien![]()
Ik wil er best voor betalen trouwens
ik zou wel willenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik ga morgen met de MidnR-taliban mee.
Als je nou uit Noord-nederland moest komen kon je mee rijden, maar Valkenswaard is wel heul erg om.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:58 schreef Isdatzo het volgende:
nou ik heb ook vakantie, maar ben momenteel vervoerloos
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je nou uit Noord-nederland moest komen kon je mee rijden, maar Valkenswaard is wel heul erg om.
http://www.rickindenacht.nl/pagina/downloads&type=webcamquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:09 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Mooi Piles dat je de boel gaan capturen!
Lijkt me een beetje dubbelop als het morgen ook op die site staat hèquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:13 schreef Isdatzo het volgende:
ik heb hier 100mbit upload tot mn beschikking dus als ik iets moet hosten, zeg 't maar..
hmm handige site!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:10 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.rickindenacht.nl/pagina/downloads&type=webcam
Die is er ook, dus ik weet niet of ik ga uploaden morgen
Ik zou er best wel één willen kopen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:38 schreef JJH het volgende:
Volgens mij kunnen ze gewoon een best off CD in de wwebshop zetten. Zal nog wel verkopen ook!
EJquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:38 schreef admiraal_anaal het volgende:MIDNR is niet meer wat het, ben er nu paar keer geweest in studio maar tis niet meer zo leuk als het paar jaar geleden was
De MIDNR-Taliban is groot genoeg om een flinke winst te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:38 schreef JJH het volgende:
Volgens mij kunnen ze gewoon een best off CD in de wwebshop zetten. Zal nog wel verkopen ook!
Geloof me, na vandaag wordt het nog veel saaier.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:38 schreef admiraal_anaal het volgende:MIDNR is niet meer wat het, ben er nu paar keer geweest in studio maar tis niet meer zo leuk als het paar jaar geleden was
Vorige week zei Rick dat hij wel met die gedachte speelt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:38 schreef JJH het volgende:
Hebben ze een hele beste zender nodig!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, na vandaag wordt het nog veel saaier.
AL DIE "HETE" HITS!!!die je al de hele dag hoort
[..]
Vorige week zei Rick dat hij wel met die gedachte speelt.
Rick moet gewoon een dikke zendmast in zijn tuin zetten en dan Radio RickVanVelthuysen.nl in de ether. Dan kunnen Koert, Rianne en Erik Jan daar allemaal aan het werk en kan 538 wel uit de lucht.
Ik kom over de A28 dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben ze een hele beste zender nodig!![]()
Ik denk dat ik vanavond ook maar ff in Hilversum ga kijken, ik zit alleen een beetje met de terugreis. Gaan er toevallig nog mensen uit de omgeving van Zwolle die kant op. (Anders ga ik gewoon weer met de eerste trein terug.)
Ik heb niet de indruk dat Rick het nog veel uitmaakt. Hij zei vannacht:"We zetten de studiodeuren open."quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:29 schreef JJH het volgende:
http://midnr.hyves.nl/blog/15346656/nog_maar_4_te_gaan/1LFm/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |