Alle josti's in de boerendorpen hebben vast geen provider in hun dorp.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:08 schreef BroesWillems het volgende:
als je nou geen internet hebt maar je wil het wel dan kun je in de telefoongids een provider zoeken!
Die heb ik, maar ook hier word hij gewoon naar binnen geflikkerd hoor..quote:
En ik zit op een stoel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:03 schreef F04 het volgende:
Ik Google gewoon!
Tyf op, Greenpeace ranger!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef Roi het volgende:
Erg jammer van al die bomen die voor mijn exemplaar zijn vermoord
Je weet welk nummer je moet bellen als er brand uitbreekt en je computer het niet doet omdat die de brand veroorzaakt heeft?quote:
droeftoeterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik zit op een stoel.
Wat is je punt droeftoeter?
Het was iets met totaal 3 cijfers, maar wat het was....?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je weet welk nummer je moet bellen als er brand uitbreekt en je computer het niet doet omdat die de brand veroorzaakt heeft?
Hij zou maar teveel gezopen hebben en het niet meer weten. Je weet immers maar nooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het was iets met totaal 3 cijfers, maar wat het was....?
123?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het was iets met totaal 3 cijfers, maar wat het was....?
Ja, dat doe ik ook altijd, maar heb ze inderdaad nog nooit gebruikt nu ik erover nadenkquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef karr-1 het volgende:
Hier donderen ze dat ding in de brievenbus, leg hem dan in de kast om een jaar later te verwisselen voor een nieuwe. Verder gebruik ik dat ding nooit. Evenals de Gouden Gids, ook zo nutteloos.
Precies ik kan me ook geen enkele reden bedenken waarom ik dat ding nodig zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd, maar heb ze inderdaad nog nooit gebruikt nu ik erover nadenk
Mijn computer staat als ik thuis ben de hele tijd aan, dan heb ik zo'n gids echt niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |