Precies, het wordt hoog tijd dat Fok! hierover eens een standpunt inneemtquote:
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moederquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef Minxmonster het volgende:
Ik neem niks mee, vindt het toch de risky.
Het was toch "eerst posten, en DAN pas blowen"?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, je kan het misschien net als die Peruanen doen. Deze doen zich voor als straatmuzikanten maar bakken in de schalen en instrumenten die zij meenemen zit coke bij ingebakken en leven wanneer ze in Peru terugkomen als een koning.
Kunnen ze saampjes gezellig trippenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moeder
Raar dat zo'n moeder zo'n kind niet zelf al binnenstebuiten ranselt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moeder
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kunnen ze saampjes gezellig trippen
In een Duitse celquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kunnen ze saampjes gezellig trippen
Moederlief zal niet op de hoogte zijn van kind's plannen hèquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar dat zo'n moeder zo'n kind niet zelf al binnenstebuiten ranselt eigenlijk
Wellicht moet je dan even op deze site kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef Minxmonster het volgende:
Oh, hij staat verkeerd, vandaar dat jullie zo raar reageren, kan ik het weten!
Ik wil gewoon advies, that's all!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |