abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:40:56 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60475392
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:24 schreef Rumboon het volgende:
Lekker uit je luie stoel in Nederland lullen is zo heerlijk makkelijk. Geschiedenislesje hier, duur woord daar...ow wat weten we het allemaal goed. Dare: reis af naar Arika en start een bedrijf. Neem die negers in dienst (je bent immers zo overtuigd van hun kunnen) en tel de dagen af voordat je gillend naar huis rent en je stiekem moet toegeven dat je nu een racist bent.
Ik heb een Afrikaanse divisie geleid, uit Gambia voornamelijk, paar Senegalezen, een enkele Sierra Leoneaan, een Nigeriaan en een mevrouw uit Burkina Faso.
Zeer hardwerkende mensen. Gut, wat hebben wij cultuurbotsingen gehad - maar die lui onderling ook nogal.
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:04:41 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60476020
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb een Afrikaanse divisie geleid, uit Gambia voornamelijk, paar Senegalezen, een enkele Sierra Leoneaan, een Nigeriaan en een mevrouw uit Burkina Faso.
Zeer hardwerkende mensen. Gut, wat hebben wij cultuurbotsingen gehad - maar die lui onderling ook nogal.
Maar was er dan geen Afrikaan die deze "divisie" kon leiden?
The End Times are wild
pi_60476045
Lijkt me wel tof voor die hele christelijke vrouwen dat ze een keer sex hebben gehad. Kan geen kwaad
pi_60477374
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef SCH het volgende:
Lijkt me wel tof voor die hele christelijke vrouwen dat ze een keer sex hebben gehad. Kan geen kwaad

Tja, jij zou het vast lekker hebben gevonden, genomen te worden van achteren, door die grote zwaargeschapen negers.
pi_60477447
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef HetOnzin het volgende:

[..]

Tja, jij zou het vast lekker hebben gevonden, genomen te worden van achteren, door die grote zwaargeschapen negers.
Het is wel een soort natte droom idd.
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:07:37 #166
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60477467
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef SCH het volgende:
Da's nu een beetje jammer
Juist van jou had ik een reactie verwacht, die enigzins van niveau zou zijn.
Sex onder dwang is altijd fout
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60477516
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:07 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Da's nu een beetje jammer
Juist van jou had ik een reactie verwacht, die enigzins van niveau zou zijn.
Sex onder dwang is altijd fout
Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:18:14 #168
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60477728
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.
ik moest dr niet om lachen, mensen die daar heen gaan om te helpen, worden door een stel achterlijke mongolen verkracht.
Door gasten met een IO lager dat lager ligt dan het aantal jaren basis onderwijs dat ze hebben genoten.
Immers wat hier het verschil tussen dit geval, of dat van een groep skinheads dat een Marokkaans meisje door de gangbang heen ragt?
pi_60477818
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ik moest dr niet om lachen, mensen die daar heen gaan om te helpen, worden door een stel achterlijke mongolen verkracht.
Door gasten met een IO lager dat lager ligt dan het aantal jaren basis onderwijs dat ze hebben genoten.
Immers wat hier het verschil tussen dit geval, of dat van een groep skinheads dat een Marokkaans meisje door de gangbang heen ragt?
Ben je er nou ineens tegen om overal grappen over te mogen maken?
Je hoeft er niet om te lachen maar gun mij de lol.
pi_60477852
SCH is weer bezig ...
Nog nooit een serieuze post van hem gezien in dit subforum...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:23:28 #171
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60477858
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben je er nou ineens tegen om overal grappen over te mogen maken?
Je hoeft er niet om te lachen maar gun mij de lol.
neuh dat niet lol
maar ik dacht dat je wel van lekker stangen hield
pi_60477876
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef qonmann het volgende:
SCH is weer bezig ...
Nog nooit een serieuze post van hem gezien in dit subforum...
pi_60478628
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Leuk hoor, als dit je eerste seksuele ervaring is

Arme meiden.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:03:17 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60478749
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar was er dan geen Afrikaan die deze "divisie" kon leiden?
Het was een mudloggers-detacheringsbedrijf. Het hoofdkantoor zit in Amsterdam. Ze wilden dus iemand die Nederlands kon.
Daar zijn er, behalve in Zuid- Afrika, niet gek veel van, en in ZA zitten geen mudloggers die voldeden aan ons profiel.
Nu wordt 't geloof ik wel geleid door een Keniaan.
pi_60479016
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Leuk hoor, als dit je eerste seksuele ervaring is

Arme meiden.
precies!
pi_60489293
Zoals verwacht gaat het onderzoek in het corrupte Kenia niet zo snel:

Onderzoek verkrachting Kenia verloopt moeizaam
Uitgegeven: 1 augustus 2008 13:52
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2008 14:20

KAKAMEGA - Het onderzoek naar de verkrachting van vijf Nederlandse vrouwen in Kenia verloopt moeizaam. Er zijn nog geen mensen voorgeleid. Van alle mensen die zijn opgepakt, zitten nog vier verdachten vast.
ANP

De vijf vrouwen werden vorige week donderdagavond verkracht in Ikoneyere, een gehucht vlak buiten de stad Kakamega. Ze werkten als vrijwilligers op een project, toen de compound waarop de twaalf Nederlandse vrijwilligers woonden, werd overvallen.

"Er zijn in het begin veel mensen opgepakt door de politie, eigenlijk iedereen die in de buurt was. Maar de meesten van hen bleken onschuldig en zijn weer vrijgelaten.

Verontschuldigingen

"Ik bied mijn diepste verontschuldigingen aan aan de Nederlanders", aldus burgemeester Joe Serenge van Kakamega. Uit bronnen dichtbij het politieonderzoek blijkt dat ook de huidige vier arrestanten mogelijk weer snel op vrije voeten zullen komen.

De zaak is inmiddels van de districtspolitie overgedragen aan de regionale politie, maar de chefs van beide afdelingen weigerden informatie over het onderzoek te verstrekken. Ook de Nederlandse ambassade in Nairobi wil niet op de zaak ingaan.

Livingstone

Inmiddels heeft Livingstone, de organisatie die de werkvakantie organiseerde, een veiligheidsbedrijf ingeschakeld dart in Kenia de politie aanspoort om vaart achter het onderzoek te zetten.
quote:
Inmiddels heeft Livingstone, de organisatie die de werkvakantie organiseerde, een veiligheidsbedrijf ingeschakeld dart in Kenia de politie aanspoort om vaart achter het onderzoek te zetten.
Zonder steekpenningen, geen resultaten.
Het zal nu wel snel gaan
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60668611
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Egyptenaren (ook Afrikanen) bouwden al pyramides met een foutmarge van bijna niks toen jouw voorouders nog in beestenvellen rondliepen en "gnoef gnoef" zeiden....
En al de hunebedden gebouwd hadden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_60668866
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:45 schreef Apropos het volgende:

[..]

En al de hunebedden gebouwd hadden.
Hoog staaltje techniek ja

pi_60669165
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Xith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een behoorlijke technische prestatie, hoor.
Verder geloof ik van die Bell-curve niets.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_60671568
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Xith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie jou graag zoiets bouwen in berevellen, zonder wielen, katrollen, etc. Succes!
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')