Even over die aboriginals in Australië. Ze kiezen er bewust voor om hun traditionele waarden te behouden. Waar ze in een woestijn werden gedropt, tegen werden gewerkt wisten ze toch te overleven. Ze hebben niet om die Westerse waarden gevraagd. Vermoorden iemand niet voor de lol of macht. Ze weten te overleven en zijn bewust tevreden met wat de natuur hun schenkt. Ik weet bijna zeker, dat wanneer de westerse mens of de Arabische/Perzische mens ineens zonder stroom zou komen te zitten de aarde meer van deze mensen op zou slokken dan dat deze dat met een aboriginals zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:17 schreef Oksel het volgende:
Oftewel: LEVEN en LATEN LEVEN.
Zelfde problem met de Aboriginals in Australie. Kunnen ook niets, en kunnen zich ook niet aanpassen.
-edit-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
Jij verwart domheid met ontwikkeling. Ontwikkeling is een westerse maatstaf in de context waarin jij het gebruikt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef Tsicsaf het volgende:
[..]
wat een hoop slap geneuzel. volgens de gangbare definitie ben ik geen racist, dat jij je eigen definitie hanteert is jouw zaak. intelligentie wordt hoofdzakelijk bepaald door ontwikkeling, en die is in afrika anders dan in europa, waardoor afrikanen dommer zijn dan europeanen. kan je hoog of laag springen en met zoveel krachttermen gooien als je wil, maar dat verandert er niets aan.
Helaas kun jij het begrip "hoofdletter" dan weer niet aan.quote:het besef dat afrikanen dommer zijn dan europeanen is overigens van groot belang. wij zijn net intelligent genoeg voor een systeem als de democratie. afrikanen niet. dit systeem aan hen opdringen werkt dus niet, zoals de praktijk onderstreept.
En heb je dit ook gedaan, of was je toch het zoontje van een blanke elite die het wel prima vond dat zwarte wijken 's nachts met hekken dicht werden gegooid zodat de blanken er 's avonds bij het uitgaan geen last van zou hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:24 schreef Rumboon het volgende:
Lekker uit je luie stoel in Nederland lullen is zo heerlijk makkelijk. Geschiedenislesje hier, duur woord daar...ow wat weten we het allemaal goed. Dare: reis af naar Arika en start een bedrijf. Neem die negers in dienst (je bent immers zo overtuigd van hun kunnen) en tel de dagen af voordat je gillend naar huis rent en je stiekem moet toegeven dat je nu een racist bent.
Ik wil best toegeven dat ik, op bepaalde momenten, racisten begon te BEGRIJPEN (een klein beetje maar).quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:24 schreef Rumboon het volgende:
Lekker uit je luie stoel in Nederland lullen is zo heerlijk makkelijk. Geschiedenislesje hier, duur woord daar...ow wat weten we het allemaal goed. Dare: reis af naar Arika en start een bedrijf. Neem die negers in dienst (je bent immers zo overtuigd van hun kunnen) en tel de dagen af voordat je gillend naar huis rent en je stiekem moet toegeven dat je nu een racist bent.
En toch gaat het enorm goed met Afrikaanse bedrijven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:50 schreef Oksel het volgende:
Feit is dat als je iets helpt opbouwen daar, dat wanneer je je rug toekeert het binnen no-time CHAOS is. Kapot, verrot, niet meer werkend, etc. etc.
Het WERKT NIET zonder dat er blanken zijn die het zooitje aansturen.
Misschien toch wat verder kijken dan het journaal en Oorlogs films?quote:The Ghana Stock Exchange was adjudged as the world’s best-performing market at end of 2004 with a year return of 144 percent in US dollar terms compared with 30 percent return by Morgan Stanley Capital International Global Index (Databank Group, 2004). Within the continent itself five other bourses—Uganda, Kenya, Egypt, Mauritius and Nigeria apart from Ghana—were amongst the best performers in the year.
Wie praat je nu na of is dat je eigen ervaring uit de praktijk? Want dit is dus niet het beeld dat ik ken uit mijn ervaringen en die van mijn "kringetje". Wat doe je precies aan ontwikkelingswerk en noem eens een praktijkvoorbeeld van bovenstaande bewering?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:50 schreef Oksel het volgende:
Feit is dat als je iets helpt opbouwen daar, dat wanneer je je rug toekeert het binnen no-time CHAOS is. Kapot, verrot, niet meer werkend, etc. etc.
Het WERKT NIET zonder dat er blanken zijn die het zooitje aansturen.
En de emancipatie van de vrouw!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wie praat je nu na of is dat je eigen ervaring uit de praktijk? Want dit is dus niet het beeld dat ik ken uit mijn ervaringen en die van mijn "kringetje". Wat doe je precies aan ontwikkelingswerk en noem eens een praktijkvoorbeeld van bovenstaande bewering?
Het beleid is de afgelopen 10, 15 jaar juist steeds meer toegespitst op duurzame hulp. Vooral het helpen opzetten van zelfstandige bedrijfjes op micronieau is enorm lucratief gebleken. De kleine schaal is hier een sleutelwoord. Je kunt de mensen bij wie de hulp destijds niet is aangekomen niet kwalijk nemen dat het westen pas de afgelopen decennia heeft geleerd dat het niet slim is om dingen via de profiterende regeerkliek te spelen omdat dan minstens de helft van het geld in de verkeerde zakken verdwijnt.
Dat had ik in eerste instantie ook erbij getypt, dat veel projecten zich met succes concentreren op de mevrouwen, maar ik vond mezelf al breedsprakig genoegquote:
Ik heb een Afrikaanse divisie geleid, uit Gambia voornamelijk, paar Senegalezen, een enkele Sierra Leoneaan, een Nigeriaan en een mevrouw uit Burkina Faso.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:24 schreef Rumboon het volgende:
Maar was er dan geen Afrikaan die deze "divisie" kon leiden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een Afrikaanse divisie geleid, uit Gambia voornamelijk, paar Senegalezen, een enkele Sierra Leoneaan, een Nigeriaan en een mevrouw uit Burkina Faso.
Zeer hardwerkende mensen. Gut, wat hebben wij cultuurbotsingen gehad - maar die lui onderling ook nogal.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef SCH het volgende:
Lijkt me wel tof voor die hele christelijke vrouwen dat ze een keer sex hebben gehad. Kan geen kwaad
Het is wel een soort natte droom idd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef HetOnzin het volgende:
[..]
![]()
Tja, jij zou het vast lekker hebben gevonden, genomen te worden van achteren, door die grote zwaargeschapen negers.
Da's nu een beetje jammerquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef SCH het volgende:
Lijkt me wel tof voor die hele christelijke vrouwen dat ze een keer sex hebben gehad. Kan geen kwaad
Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Da's nu een beetje jammer![]()
Juist van jou had ik een reactie verwacht, die enigzins van niveau zou zijn.
Sex onder dwang is altijd fout
ik moest dr niet om lachen, mensen die daar heen gaan om te helpen, worden door een stel achterlijke mongolen verkracht.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.
Ben je er nou ineens tegen om overal grappen over te mogen maken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik moest dr niet om lachen, mensen die daar heen gaan om te helpen, worden door een stel achterlijke mongolen verkracht.
Door gasten met een IO lager dat lager ligt dan het aantal jaren basis onderwijs dat ze hebben genoten.
Immers wat hier het verschil tussen dit geval, of dat van een groep skinheads dat een Marokkaans meisje door de gangbang heen ragt?
neuh dat niet lolquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je er nou ineens tegen om overal grappen over te mogen maken?
Je hoeft er niet om te lachen maar gun mij de lol.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef qonmann het volgende:
SCH is weer bezig ...
Nog nooit een serieuze post van hem gezien in dit subforum...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.
Het was een mudloggers-detacheringsbedrijf. Het hoofdkantoor zit in Amsterdam. Ze wilden dus iemand die Nederlands kon.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar was er dan geen Afrikaan die deze "divisie" kon leiden?
precies!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk hoor, als dit je eerste seksuele ervaring is![]()
Arme meiden.
Zonder steekpenningen, geen resultaten.quote:Inmiddels heeft Livingstone, de organisatie die de werkvakantie organiseerde, een veiligheidsbedrijf ingeschakeld dart in Kenia de politie aanspoort om vaart achter het onderzoek te zetten.
En al de hunebedden gebouwd hadden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Egyptenaren (ook Afrikanen) bouwden al pyramides met een foutmarge van bijna niks toen jouw voorouders nog in beestenvellen rondliepen en "gnoef gnoef" zeiden....
Hoog staaltje techniek jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
En al de hunebedden gebouwd hadden.
Een behoorlijke technische prestatie, hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Xith het volgende:
[..]
Hoog staaltje techniek ja![]()
[ afbeelding ]
Ik zie jou graag zoiets bouwen in berevellen, zonder wielen, katrollen, etc. Succes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Xith het volgende:
[..]
Hoog staaltje techniek ja![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt vergelijkbaar met het bouwen vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zie jou graag zoiets bouwen in berevellen, zonder wielen, katrollen, etc. Succes!
Is het nieuwsforum nu ook al een dependance van het onzinforum geworden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:50 schreef Xith het volgende:
Haha, apropos, je kan er gewoon niet mee omgaan en nu ga je sarcastisch doen
[..]
Het volk iha? Want de andere 34.7 miljoen Kenyanen hebben die meisjes niet verkracht. Net zomin als dat alle Belgen Anne en Eefje in hun kelder hadden zitten of 300 miljoen Amerikanen nu in Bagdad rondlopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:11 schreef Gia het volgende:
Zet je je in voor dat volk en loop je ook nog het risico met aids geïnfecteerd te zijn.
Te erg voor woorden. Alle hulp stopzetten. Het is het niet waard.
Als zoiets vaker gebeurt zullen de goeien onder de kwaden moeten lijden. Helaas. Dat is vaker het geval.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het volk iha? Want de andere 34.7 miljoen Kenyanen hebben die meisjes niet verkracht. Net zomin als dat alle Belgen Anne en Eefje in hun kelder hadden zitten of 300 miljoen Amerikanen nu in Bagdad rondlopen.
Ehm... bij simplisten misschien ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarbij hebben "DE belgen" nu toch wel die naam, net zoals alle katholieke priesters.
Nou, dus dan kunnen we de verzekeringen ook wel afschaffen, want daar wordt ook weleens fraude bij gepleegd. En we mogen niet meer autorijden door een groep petjesvee dat rotondes bij voorkeur rechtdoor oversteekt zonder de voet van het pedaal te halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als zoiets vaker gebeurt zullen de goeien onder de kwaden moeten lijden. Helaas. Dat is vaker het geval.
En wegens een aantal bedreigingen aan docenten en het voorval met Murad is onderwijs ook afgeschaft, die leraren moeten zichzelf niet meer in gevaar brengen natuurlijk.quote:Ik persoonlijk vind het onverantwoord dat jonge vrouwen hun leven op het spel zetten in die gebieden. Dan zoeken ze het maar mooi zelf uit.
Ja en Afrikanen hebben de naam om lui en dom te zijn door de steevast opduikende beelden van groepen schuimbekkende pubers met machetes. En oh ja, alle zwarte mannen willen een Blanke Vrouw palen. Da's als een trofee voor ze.quote:Daarbij hebben "DE belgen" nu toch wel die naam, net zoals alle katholieke priesters.
Duh. Een gruwelijke verkrachting in Siberië heeft toch ook betrekking op heel Eurazië!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Op zich is het ook bizar dat het hele continent in dit topic weer eens afgeschreven wordt door een gebeurtenis met 5 Kenyanen
Ik vind dit trouwens zo'n dooddoener.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als zoiets vaker gebeurt zullen de goeien onder de kwaden moeten lijden. Helaas.
Iemand die overtredingen maakt bekeur je gewoon, iemand die een verzekering oplicht breng je voor de rechter, enz...... Uiteraard dienen die verkrachters ook veroordeeld te worden, maar dat maakt het aids-risico voor deze hulpverleensters niet minder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, dus dan kunnen we de verzekeringen ook wel afschaffen, want daar wordt ook weleens fraude bij gepleegd. En we mogen niet meer autorijden door een groep petjesvee dat rotondes bij voorkeur rechtdoor oversteekt zonder de voet van het pedaal te halen.
[..]
En wegens een aantal bedreigingen aan docenten en het voorval met Murad is onderwijs ook afgeschaft, die leraren moeten zichzelf niet meer in gevaar brengen natuurlijk.
[..]
Ja en Afrikanen hebben de naam om lui en dom te zijn door de steevast opduikende beelden van groepen schuimbekkende pubers met machetes. En oh ja, alle zwarte mannen willen een Blanke Vrouw palen. Da's als een trofee voor ze.
totally agree !quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Ghazi het volgende:
Men doet net alsof die meiden baanbrekend werk deden en gedaan hebben.
Alsof donkere mensen geen muren kunnen bouwen voor een schooltje. Waarom moet zo'n organisatie wat wereldvreemde, verwende Westerlingen naar zo'n gebied zorgen? Het is niet meer dan een snoepreisje met zo nu en dan wat bakstenen bij elkaar stapelen. Voor de rest is het gewoon van de zon genieten, partyen en zo nu en dan een neger naaien. En natuurlijk op de foto gaan met 'zielige' negerkindertjes om het geweten te sussen voor al 'de goede dingen die ze daar gedaan hebben' en kiekjes te hebben om er mee te showen en te pronken in het thuisland.
Uiteraard moeten de daders wel gestraft worden, en wel volgens het Oude Testament.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:52 schreef qonmann het volgende:
Zulke bouwwerken staan niet in Kenia en daar gaat dit topic over
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook lastig, zonder auto's, kranen, katrollen enzo
[..]
Hufter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je er nou ineens tegen om overal grappen over te mogen maken?
Je hoeft er niet om te lachen maar gun mij de lol.
schiet toch weg joh.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[..]
Hufter.
Verkrachte vrouwen zijn een bron van vermaak voor jou en je hebt er nog meer lol aan dat het om christelijke vrouwen gaat. Wat zegt dat nou over jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |