abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:29:00 #181
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_60672258
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zie jou graag zoiets bouwen in berevellen, zonder wielen, katrollen, etc. Succes!
Ja, echt vergelijkbaar met het bouwen van

in de brandende zon, met koperen gereedschap en zonder hijswerktuigen, takels, katrollen en wat dies meer zij

of

zonder gebruik van het wiel te kennen. En allebei met een nauwkeurigheid die eeuwenlang door de mens niet meer bereikt is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_60678513
Wat een prachtig Afrikaans bouwwerk, die tweede pyramide. En veel ouder dan de kathedralen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_60680171
Haha, apropos, je kan er gewoon niet mee omgaan en nu ga je sarcastisch doen
pi_60680201
Zulke bouwwerken staan niet in Kenia en daar gaat dit topic over
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60680213
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:50 schreef Xith het volgende:
Haha, apropos, je kan er gewoon niet mee omgaan en nu ga je sarcastisch doen
Is het nieuwsforum nu ook al een dependance van het onzinforum geworden?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_60680302
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.

Jij bent rijp voor de psychiater.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:11:41 #187
3542 Gia
User under construction
pi_60683103
Zet je je in voor dat volk en loop je ook nog het risico met aids geïnfecteerd te zijn.

Te erg voor woorden. Alle hulp stopzetten. Het is het niet waard.
pi_60684552
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:11 schreef Gia het volgende:
Zet je je in voor dat volk en loop je ook nog het risico met aids geïnfecteerd te zijn.

Te erg voor woorden. Alle hulp stopzetten. Het is het niet waard.
Het volk iha? Want de andere 34.7 miljoen Kenyanen hebben die meisjes niet verkracht. Net zomin als dat alle Belgen Anne en Eefje in hun kelder hadden zitten of 300 miljoen Amerikanen nu in Bagdad rondlopen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:32:36 #189
3542 Gia
User under construction
pi_60684630
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het volk iha? Want de andere 34.7 miljoen Kenyanen hebben die meisjes niet verkracht. Net zomin als dat alle Belgen Anne en Eefje in hun kelder hadden zitten of 300 miljoen Amerikanen nu in Bagdad rondlopen.
Als zoiets vaker gebeurt zullen de goeien onder de kwaden moeten lijden. Helaas. Dat is vaker het geval.
Ik persoonlijk vind het onverantwoord dat jonge vrouwen hun leven op het spel zetten in die gebieden. Dan zoeken ze het maar mooi zelf uit.

Daarbij hebben "DE belgen" nu toch wel die naam, net zoals alle katholieke priesters.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:29:41 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_60685444
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Daarbij hebben "DE belgen" nu toch wel die naam, net zoals alle katholieke priesters.
Ehm... bij simplisten misschien ja.

En ja, een grapje op z'n tijd moet kunnen, maar dat is iets anders dan daadwerkelijk ergens van overtuigd zijn.
Krekker is de bom!
pi_60685750
quote:

[..]

Als zoiets vaker gebeurt zullen de goeien onder de kwaden moeten lijden. Helaas. Dat is vaker het geval.
Nou, dus dan kunnen we de verzekeringen ook wel afschaffen, want daar wordt ook weleens fraude bij gepleegd. En we mogen niet meer autorijden door een groep petjesvee dat rotondes bij voorkeur rechtdoor oversteekt zonder de voet van het pedaal te halen.
quote:
Ik persoonlijk vind het onverantwoord dat jonge vrouwen hun leven op het spel zetten in die gebieden. Dan zoeken ze het maar mooi zelf uit.
En wegens een aantal bedreigingen aan docenten en het voorval met Murad is onderwijs ook afgeschaft, die leraren moeten zichzelf niet meer in gevaar brengen natuurlijk.
quote:
Ja en Afrikanen hebben de naam om lui en dom te zijn door de steevast opduikende beelden van groepen schuimbekkende pubers met machetes. En oh ja, alle zwarte mannen willen een Blanke Vrouw palen. Da's als een trofee voor ze.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60685885
Kenia..stond net weer een artikel in de krant, de politici hebben het geweld na de verkiezingen zelf aangemoedigd, rommeltje daar .
En uiteraard zijn de daders ook nog niet gepakt..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:11:58 #193
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_60686031
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Op zich is het ook bizar dat het hele continent in dit topic weer eens afgeschreven wordt door een gebeurtenis met 5 Kenyanen
Duh. Een gruwelijke verkrachting in Siberië heeft toch ook betrekking op heel Eurazië!
Krekker is de bom!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:17:32 #194
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_60686126
quote:

[..]

Als zoiets vaker gebeurt zullen de goeien onder de kwaden moeten lijden. Helaas.
Ik vind dit trouwens zo'n dooddoener.

Ja het is menseigen om te generaliseren dus in de praktijk ontkom je er niet aan dat de goeden onder de kwaden lijden daar waar het gaat om vingertje wijzen e.d., afname van vrijwillgers, etc. Niet meer dan begrijpelijk.

Maar om 'de goeden lijden helaas onder de kwaden' nu ook te gaan gebruiken als argument om (bijvoorbeeld vanuit overheden) structurele generaliserende maatregelen te treffen vind ik te zot voor woorden.
Krekker is de bom!
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:54:19 #195
3542 Gia
User under construction
pi_60726067
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, dus dan kunnen we de verzekeringen ook wel afschaffen, want daar wordt ook weleens fraude bij gepleegd. En we mogen niet meer autorijden door een groep petjesvee dat rotondes bij voorkeur rechtdoor oversteekt zonder de voet van het pedaal te halen.
[..]

En wegens een aantal bedreigingen aan docenten en het voorval met Murad is onderwijs ook afgeschaft, die leraren moeten zichzelf niet meer in gevaar brengen natuurlijk.
[..]

Ja en Afrikanen hebben de naam om lui en dom te zijn door de steevast opduikende beelden van groepen schuimbekkende pubers met machetes. En oh ja, alle zwarte mannen willen een Blanke Vrouw palen. Da's als een trofee voor ze.
Iemand die overtredingen maakt bekeur je gewoon, iemand die een verzekering oplicht breng je voor de rechter, enz...... Uiteraard dienen die verkrachters ook veroordeeld te worden, maar dat maakt het aids-risico voor deze hulpverleensters niet minder.
Laat ik het anders stellen: Als deze organisatie besluit om geen jonge vrouwen meer naar die gebieden te sturen dan geef ik ze groot gelijk.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:13:35 #196
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_60726430
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Ghazi het volgende:
Men doet net alsof die meiden baanbrekend werk deden en gedaan hebben.

Alsof donkere mensen geen muren kunnen bouwen voor een schooltje. Waarom moet zo'n organisatie wat wereldvreemde, verwende Westerlingen naar zo'n gebied zorgen? Het is niet meer dan een snoepreisje met zo nu en dan wat bakstenen bij elkaar stapelen. Voor de rest is het gewoon van de zon genieten, partyen en zo nu en dan een neger naaien. En natuurlijk op de foto gaan met 'zielige' negerkindertjes om het geweten te sussen voor al 'de goede dingen die ze daar gedaan hebben' en kiekjes te hebben om er mee te showen en te pronken in het thuisland.

Uiteraard moeten de daders wel gestraft worden, en wel volgens het Oude Testament.
totally agree !
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:58:50 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60727471
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:52 schreef qonmann het volgende:
Zulke bouwwerken staan niet in Kenia en daar gaat dit topic over

Ook lastig, zonder auto's, kranen, katrollen enzo
pi_60727640
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef Keltie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook lastig, zonder auto's, kranen, katrollen enzo
pi_60733649
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben je er nou ineens tegen om overal grappen over te mogen maken?
Je hoeft er niet om te lachen maar gun mij de lol.
Hufter.

Verkrachte vrouwen zijn een bron van vermaak voor jou en je hebt er nog meer lol aan dat het om christelijke vrouwen gaat. Wat zegt dat nou over jou.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:09:14 #200
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60735387
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

[..]

Hufter.

Verkrachte vrouwen zijn een bron van vermaak voor jou en je hebt er nog meer lol aan dat het om christelijke vrouwen gaat. Wat zegt dat nou over jou.
schiet toch weg joh.
Als, we noemen maar iemand, Hans Teeuwen het zou doen lag heel Nederland dubbel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')