Echt niet. Poezel heeft een vrije wil en heeft jullie uitgekozen. Jammer voor buurvrouw.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Conflict het volgende:
De eigenaresse mag hem komen halen, maar ze krijgt 'm alleen mee als ze belooft er goed voor te zorgen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Conflict het volgende:
Update:
Ik kom net terug van een koeriersritje, regenen dat het giet en onweren, verschrikkelijk.
Ligt poezel daar weer in een hoekje, helemaal drijfnat...
Ik heb 'm opgepakt en mee naar binnen genomen. Eerst helemaal afgedroogd en wat brokjes gegeven. Daarna heb ik Biancavia gebeld met de mededeling dat poes vanaf nu van ons is. De eigenaresse mag hem komen halen, maar ze krijgt 'm alleen mee als ze belooft er goed voor te zorgen.
Wie heeft er nog een kattenbak?
Wat een lieffie zeg. Dat vlekje op zijn neusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:37 schreef Conflict het volgende:
Een hele lieve, tevreden en vooral ook droge poezel:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij vindt 'ie me wel aardig, sprong meteen op mijn schoot
Wat een cutie zeg... voelt zich helemaal thuisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Conflict het volgende:![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee nog niet, maar wel een doos met kattengrind zolang.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al een kattenbak gekocht, Conflict?
We wachten nog ff met naar een dierenarts gaan hoor. Eerst eens kijken hoe het met at wijf afloopt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:56 schreef sander-3 het volgende:
Echt een lief beest..![]()
Mag ik vragen; laten jullie hem/haar nu ook naar buiten?
Ennehm, is hij/zij ook al is nagekeken door een dierenarts? Lijkt me wel belangrijk.. misschien even een wormenkuur geven enzo. En dan kan de dierenarts kijken of de kat wel op goed gewicht is, dan kun je hem misschien een dieetvoer geven, om aan te komen. Maar echt goed dat jullie hem nu verzorgen.Ik kan dat ook niet uitstaan dat er mensen zijn die hun kat zo verwaarlozen.
![]()
Edit: leuk trouwens, dat ie zo precies in het spleetje tussen de twee kussens van de bank gaat liggen..![]()
Binnen een kwartier dat er een kattenbak stond was 'ie gebruiktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:47 schreef Greys het volgende:
Gaat poes al op de kattenbak? Weet ie de weg al er heen?
En ik snap dat niet naar buiten willen wel, die is nu eindelijk lekker warm en droog
Wat een mooi lief uitziende kat is hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Conflict het volgende:![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |