Doe het dan maar voor de poes...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:24 schreef Biancavia het volgende:
Dat mens van wie de poes is is echt zo'n ordinair wijf, ik zie het helemaal niet zitten om haar ergens op aan te spreken.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:24 schreef Biancavia het volgende:
Gisteren regende het en zat hij weer zielig in het hoekje onder de galerij.![]()
klinkt stom, maar als het mijn poes was, zou ik je dankbaar zijn vanwege het feit dat er nog mensen zijn die zo'n katje niet wegjagen maar het in de gaten houden ook actie ondernemen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:35 schreef ilsepielse het volgende:
Ik heb laatst samen met m'n buurvrouw de dierenbescherming gebeld voor een hele magere poes die bij ons in de wijk rondliep. Zag er niet best uit dat beestje.
Het bakje eten dat ze voor d'r neus kreeg, frat ze gelijk leeg.
Beestje -hop- naar 't asiel, bleek twee dagen later dat de poes al 21 jaar oud was en daarom zo mager. Baasje heeft haar snel weer opgehaald.
maar goed, hou het in de gaten. En ga in gesprek met de eigenaar; je weet waar je moet zijn!
Daar zat ik stiekem ook al aan te denkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef WRH het volgende:
(stiekem poes lekker een weekje bij jullie binnen houden en goed verwennen, kijken of de buuf gaat reageren en een buurtonderzoek start op zoek naar poes, of denk ik nu echt te slecht?)
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:50 schreef godigita het volgende:
[..]
Daar zat ik stiekem ook al aan te denken
Kan ook...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:35 schreef simmu het volgende:
je akn altijd doen alsof je neus bloedt als je erop aangesproken wordt en zeggen: "oh, sorry! ik dacht dat het een zwervertje was, ze was zo mager"
Plan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:35 schreef simmu het volgende:
je akn altijd doen alsof je neus bloedt als je erop aangesproken wordt en zeggen: "oh, sorry! ik dacht dat het een zwervertje was, ze was zo mager"
Fotooooo!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:16 schreef Conflict het volgende:
Ik vertrek iedere ochtend om half zes naar mijn werk en dan zit poes me op te wachten![]()
Ik geef 'm nu echt iedere dag eten hoor! En in het begin kon ik 'm niet eens aaien, nu ligt dat beest gewoon stiekem naast me te pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |